Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ma Huhti 29, 2024 03:27

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Touko 02, 2008 22:06 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
muutaman riemukkaan kerran kokeiltuani (suljetulla radalla) kuinka kiertää, 10:n viivalle meni vikkelästi, niin sitten alkoi käymään kolmella. Kotona 1 - pytyn tulpasta ( siitä posliinin ja metallikierteen sisäpuolella olevasta välistä )löytyi pala metallia - epäilyttävästi niinkuin olisi männänrenkaan pätkä. Eikä käy vieläkään kunnolla. En enää käynyt kokeilemassa kuinka kulkee kun olin ottanut sen metallipalan pois, mutta kait tässä on purettava kansi ja zylindääriryhmittymä vex, jotta pääsee äimistelemään mistä on kyse. Vai tuliskos jollekin mieleen mikä hiivatun metallipala oli sinne mun tulppaan änkeytyny? Se piti sellasta sirinää kun sillä ajoi, luulin ensin että ne turbiinilta tulevan putken klemmarit on löystynyt. Kehvatsu, just kun sen kanssa alkoi olla hauskaa :punch: Laitoin siis tänään, jotta saan race moden aktivoitua, 10k potikan ja heitin summassa vähän päälle 2 kohmia arvoksi ja kaikki murheet putosivat ekassa kiihdytyksessä siihen paikkaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 03, 2008 14:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Jep, 1 - mäntä oli imupuoleltansa sulanut, kai se männänrenkaan pala oli sen tehnyt, että oli päästänyt vuotamaan ohi sitä kautta kampikammioon. Puristuksia ei ollut kun mittasin ja totuus paljastui sitten purettaessa.

Eikös näissä ole tavallisen z750 kansi? Oli tikannut sitä männänrengasta kantta vasten ennenkuin se jumittui sinne tulppaan kiinni. Niin tarvii varmaan uuden.

Ja jotkut wisecot varmaan tilattava jenkkilästä?

Ja porattava 810:ksi?

Kannattaako vielä tehdä samalla jotain muuta, laakerit?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 03, 2008 21:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Ehkä myös voisi tarkistaa/tarkistuttaa että myös tuon sylinterin ruiskusuutin toimii normaalisti, eikä ole esimerkiksi ollut tukossa ja laihalla olo aiheuttanut sulamista?

Periaatteessa nuo saa mitattua itsekin kun saman ajan ruiskuttaa kullakin ruiskulla vaikka lasipurkkiin ja mittaa tuleeko saman verran kaikista, mutta jännitettä joka pitäisi suuttimelle syöttää en tiedä (ei saa yleensä syöttää 12 V tai palaa) samoin bensapumpun ja regulaattorin virittäminen vaatii hieman intoa.

Edit: Kannesta en ole ihan varma, joku viisaampi korjaa, muistelisin että ainakin nokat on Z-650 perua.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 03, 2008 23:47 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Turbon kansi, venat ja nokat ovat todellakin täsmälleen samat kuin Z650:ssa. Wisecolla on oma mäntäsarjansa turboon (P809B, 810 cc, 8:1), jota kannattaa kysellä Suomen mp-palvelusta ennen kuin alkaa tilaamaan jenkeistä. Laakerit kannattaa ainakin tarkistaa, kun kone on kuitenkin levällään - samoin ensiöveto- ja nokkaketju. Vähän tuo männän sulaminen viittaisi laihaan seokseen.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 09, 2008 15:10 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 14, 2005 15:30
Viestit: 65
Paikkakunta: jyväskylä
jos Jemisellä on tavara hyllyssä , kaljupää ei varmaan raaski luopua jos joku sitä todella tarvitsee, saattaa tulla toinen ostaja joka maksaa enemmän.....


***tu ! vieläkin vituttaa !!! :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 09, 2008 18:14 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
route66 kirjoitti:
jos Jemisellä on tavara hyllyssä , kaljupää ei varmaan raaski luopua jos joku sitä todella tarvitsee, saattaa tulla toinen ostaja joka maksaa enemmän.....


***tu ! vieläkin vituttaa !!! :twisted:


Häh :? ...
Kyllä siellä osiva tuntuu olevan ihan myytäväksi asti 8) ...
Nimim. tyytywäinen asiakas :jump:

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 10, 2008 02:30 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
KooJii kirjoitti:
route66 kirjoitti:
jos Jemisellä on tavara hyllyssä , kaljupää ei varmaan raaski luopua jos joku sitä todella tarvitsee, saattaa tulla toinen ostaja joka maksaa enemmän.....


***tu ! vieläkin vituttaa !!! :twisted:


Häh :? ...
Kyllä siellä osiva tuntuu olevan ihan myytäväksi asti 8) ...
Nimim. tyytywäinen asiakas :jump:

-kunnia meni mutta maine kasvaa-

Route66 on vain katkera, kun Jeminen ei myynyt pick up-coileja myyntirivissä olevasta pyörästä - pitänee joskus käväistä Jyväskylässä kysäisemässä varaosia myytävästä autosta :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com