Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 14:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: GPz 750 Turbo
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 17:34 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 17:30
Viestit: 17
Paikkakunta: Palokka
Moikka.

Uutena palstalla kaipaisin tietoa, vinkkejä kokemuksia tuosta kyseisestä laitteesta. nimim. Kauppoja hieroskelemassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GPz 750 Turbo
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 18:34 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
rami kirjoitti:
Moikka.

Uutena palstalla kaipaisin tietoa, vinkkejä kokemuksia tuosta kyseisestä laitteesta. nimim. Kauppoja hieroskelemassa.

Minulla on kokemuksia Turbosta viime elokuun alusta lähtien. Ihan kiva peli vaikkakin alakierrosten voimattomuus verrattuna vapariin on pikkaisen ärsyttävä. Turbo tulee peliin mukaan siinä 5500 rpm tienoilla ja sitten voimaa on kyllä ihan omiksi tarpeiksi. Vaihteiston välitys vastaa tonnisen välityksiä eli satasessa kierroksia on 3500 rpm. Tämä ja kyykkymäinen ajoasento aiheuttavat sen, että Turbo ei ole ihan omiaan matkakäytössä, mutta mutkatien ajokkina ihan hauska peli. Turbossa on 2 asiaa, jotka kannattaa tehdä heti:
1. kierrosrajoittaja, ettei karkaa ylikierroksille - turbon tultua mukaan kierrokset nousevat salaman nopeasti punaviivalle ja siitä ylikin!
2. ruiskun race mode -kytkentä. Tämä yksinkertainen muutos muuttaa ruiskun ohjelmointia käyttäjäystävällisempään suuntaan - mm. ei katkaise syöttöä moottorijarrutuksessa.

Kaiken kaikkiaan jos onnistuu löytämään hyväkuntoisen Turbon, siihen kannattaa tarrata kiinni heti, koska pelin arvo vain nousee ajan mittaan!

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 19:05 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 17:30
Viestit: 17
Paikkakunta: Palokka
Jossain luin juttuja ja kerrottiin että polttoaine talous on "hyvä vitsi" tosin väliäkö sillä kun tarkoituksena on säilyttää pyörää ja rahat siinä, eipä menis kaikki baariin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 19:14 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
rami kirjoitti:
Jossain luin juttuja ja kerrottiin että polttoaine talous on "hyvä vitsi" tosin väliäkö sillä kun tarkoituksena on säilyttää pyörää ja rahat siinä, eipä menis kaikki baariin.

No, kaikki on suhteellista! Meikäläisellä kulutus viime syksynä siinä kuuden litran tietämillä satasella sangen kovakouraisessa ajossa.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com