Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ma Huhti 29, 2024 07:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Kesä 22, 2008 12:03 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 17:25
Viestit: 5
Paikkakunta: ylivieska
osaisko joku vastata mistä johtuu,että kone käy tosi huonosti tyhjäkäyntiä 1200 kierroksella. jos nostan tyhjäkäynnin 1500 niin käy hyvin,mutta sitten tulee sellainen ilmiö että ajaessa kierrokset eivät laske riittävän nopeasti alas eli aivan kuin kaasu ei palauttaisi. eli toisin sanoen kone jää huutamaan vaihdettaessa. olipas sepostus mutta toivottavasti joku saisi jotakin tolkkua...... :o


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 22, 2008 13:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Imuvuotoa? Tsekkaa kaasarien kurkut.

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 22, 2008 19:05 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jos käy huonosti tonninkin korvilla joutoa, kannattaa tarkistaa kaasareitten balanssit. Joutokäynnin normaalia suuremmalle nostollla kompensoidaan balanssieroa läppiä avaamalla ja tietyssä vaiheessa se vaikuttaa kierrosten palautumiseen.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 22, 2008 20:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
Ja jos ei ole imuvuotoja, voi liian laiha tyhjäkäyntiseos aiheuttaa myös kierrosten päällejäämistä.

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 08, 2008 16:57 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 17:25
Viestit: 5
Paikkakunta: ylivieska
no nyt käy nätisti!!! ei löytynyt mitään selvää vikaa, muuta kuin kaasuttimien pohjalla oli paljon sakkaa ja ryyppy jäi aina hieman päälle.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com