Terve kaikille, Tuli tuollainen pyörä hommattua ja pitäisi saada se liikenteeseen. Kokemusta pärristä itselläni ei juuri ole, vanhoja jenkkejä olen ruuvaillut sitten enemmänkin. Tässä vehkeessä on ongelmana mm. öljynkulutus ja kuuleman mukaan on "saatettu hoonata ne sylinterit vähän soikeeks" ja öljyä menee häiritsevän paljon. Mitens tästä eteenpäin, kuulemma on olemassa joku ylikoon mäntäsarja, jolla tuohon saa 50 kuutiota lisää. Menee vissiin poraushommiksi, vai onko olemassa jotain "vaihtopytty-mäntäsettejä" tai muuta vaihtoehtoa? Mitä kaikkea osaa pitää metsästää että homman saa hoidettua? Pitääkö kone vielä puntittaa hilujen vaihdon jälkeen? Haun avulla lueskelin jostakin threadista että kaasaritkin pitäisi vaihtaa isompiin jos meinaa mennä sen 50cc ylöspäin? Oisko jotain vaihtoehtoa, kun olisi ajatus museoida tuo jossain vaiheessa? Mikä olisi se järkevin/edullisin etenemistapa?
Vähän sekavia kysymyksiä mutta kiitos etukäteen.
|