Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ma Huhti 29, 2024 03:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 78 Z650 kone syöpi öljyä
ViestiLähetetty: Su Heinä 13, 2008 20:29 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 20:01
Viestit: 2
Terve kaikille,
Tuli tuollainen pyörä hommattua ja pitäisi saada se liikenteeseen. Kokemusta pärristä itselläni ei juuri ole, vanhoja jenkkejä olen ruuvaillut sitten enemmänkin.
Tässä vehkeessä on ongelmana mm. öljynkulutus ja kuuleman mukaan on "saatettu hoonata ne sylinterit vähän soikeeks" ja öljyä menee häiritsevän paljon.
Mitens tästä eteenpäin, kuulemma on olemassa joku ylikoon mäntäsarja, jolla tuohon saa 50 kuutiota lisää. Menee vissiin poraushommiksi, vai onko olemassa jotain "vaihtopytty-mäntäsettejä" tai muuta vaihtoehtoa? Mitä kaikkea osaa pitää metsästää että homman saa hoidettua? Pitääkö kone vielä puntittaa hilujen vaihdon jälkeen?
Haun avulla lueskelin jostakin threadista että kaasaritkin pitäisi vaihtaa isompiin jos meinaa mennä sen 50cc ylöspäin? Oisko jotain vaihtoehtoa, kun olisi ajatus museoida tuo jossain vaiheessa?
Mikä olisi se järkevin/edullisin etenemistapa?

Vähän sekavia kysymyksiä mutta kiitos etukäteen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 14, 2008 01:31 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Jep, kuuspuolikkaaseen ei saa enää alkuperäisiä mäntiä - ei edes ylikokoja. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää Wisecon 700cc mäntäsarja, joka vaatii pyttyjen porauksen 64 millimetriin eli 2 mm alkuperäistä isommaksi. Itse tein tuon aikoinaan ja alkuperäiset kaasarit ei oikein tahtoneet riittää.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 14, 2008 15:29 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 20:01
Viestit: 2
Okei, kattelin noita mäntäsatsien hintoja pitkin poikin ja edullisin löytyi dynomanilta, $429. Suomessa halvin oli 505e ja siitä sitten ylöspäin johonkin kuuteen ja puoleen sataan.
Minkäslaisia kaasareita tuohon kannattaisi alkaa puuhaamaan?
Oisko ne seiskapuolikkaan värkit sitten tuohon sopivia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 14, 2008 17:11 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Seiskapuolikkaan CV-kaasarit käy, kunhan vaihtaa kannen ja kaasareiden väliset imukurkut. Samalla pitää vaihtaa myös seiskapuolikkaan ilmanputsarikotelo imukurkkuineen, joita minulta löytynee jostain tallin perukoilta.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com