Huonoja puolia varsinkin museointia varten, jos on puutteellinen projekti, niin osien saatavuus ja sitä myöten hintakin on monesti osilla korkea. Maalaus hommathan ei ole ongelma, jos osat ovat muuten hyväkuntoiset.
Malliahan tehtiin stereoperäisenä 1979-1982 ja Z 550 mallihan on porauksen erolla samaa tekniikkaa, joka on pienennös Z 650 mallista, joten kestäväkin lienee. Siinähän on litratehokin 104 hv luokkaa, joten ripeäkin kokoisekseen. Myöhempi malli GPZ 550 sai jenkeissä kanjoniraaserin maineen, ollen selkeästi kilpailijoitaan parempi vuosikaudet. Joten koneen puolelle palikkaa varmaan löytyy, muiden osien kanssa voi olla vaikeampaa.
Pienihän se on tietysti pitkän päälle, jos tahtoo muitakin päälle kyytiin pitemmälle. Malli on muotoilultaan samaa kuin isompansa, kantikkaat Z750 Lja Z 1000 J Kawat. Pyöriä on aika runsaasti tarjolla, joten valinnanvaraa löytyy, tosin poismyydessä tahtoo jäädä käsiin, ellei polkumyynti hintaan myy.
_________________ Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.
|