Tervehdys vaan tuoreelta Kawafoorumilaiselta - Kawaillut olen kyllä melkein vuosituhannen vaihteesta asti. Laitoshan on tuollainen allaolevissa kuvissa oleva, tosin 50 tonnia enemmän ajettu (oli vain vanhat kuvat käsillä
) Varaosien hankkiminen on ollut vähän hankalaa, kun noita ei ole Suomeen vissiin juurikaan tuotu (mm. kiroillut 32mm halkaisijan venttiilin säätöpaloja).
Juu ja koira ei sisältynyt pyöräkauppaan... Kunhan vaan hiipi tuohon kuvaan.
Eli ensinnäkin kysymys tuosta etuhaarukasta. Ko. laitteessa on tuo ilma/öljyhaarukka jonka epäilen olevan muutamassa muussakin Kawassa käytetty. Stefat pitäisi vaihtaa, ja pumpun purkaminen tuottaa päänvaivaa. Nimittäin alapään kuusiokoloruuvi ei aukea sitten millään, on yritetty harjanvartta ym. keppiä tunkea pitämään pumpun sisältä vastaan mutta tuloksetta. Minkälaisen special toolin tuohon oikein tarvitsee että saisi auki?
Toinen, vähän yleisempi kysymys etujarruun liittyen - aikani jarruja roplattuani (peukalo keskellä kämmentä
) kävikin sitten niin että jarrukahva ei palauta enää täysin ulos asti, vaan klappia jää sen verran että esim. jarruvalon mikrokytkin on koko ajan auki. Kannattaisiko vikaa lähteä hakemaan huonosti tehdystä ilmauksesta vai jarrusylinteristä?
Hydrauliikkapuolen hommat ovat meikäläiselle vähemmän tuttuja (paitsi noista pumppausta sisältävistä elokuvista tietty) niin apu olisi poikaa.
Vielä moottoripuolesta hiukkasen - pakoventtiileistä menee välykset tiuhaa tahtia ja ohuimmat mahdolliset säätöpalat ovat jo paikallaan (ainakaan z-klasmosta ei löydy, tuolta olen joutunut tähän asti tilailemaan). Piisaisikohan tuohon uudet venttiilin seetit vai onko isompi remppa jo tarpeen?
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!