Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 10:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Touko 05, 2010 22:28 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
tosta alkulauseesta on tapahtunu kauheesti on ruvennnu pelaamaan toi tuottaa voimaa ja bensaa tulee riittä'västi oikeesti kun kone on oikeella aluealla :hammer: :kk: :dokut:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 06, 2010 21:20 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Tässä ääninäyte. Onhan se kohdillaan :moto:

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 08, 2010 00:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Hurr, voiman ääni ja kivasti sopulin aivastuskin kuulu. eikun kovaa ajoa! :moto:

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 08, 2010 15:46 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
On tää vaikeeta. Eilen Kauhajoelle ajaessa katkes kytkinvaijeri ja ajot jäi väliin. Kotimatkalla näköjään tuli kans tuhoja, tänään starttailin pyörää niin startin vapaakytkin TAAS paskana :kk: Saakelin paskiainen, ennen se on sentään varoitellut ennenkuin kokonaan sippaa. Pitää vissiin tehdä laturin koppaan reikä ja vetää peräkärryssä mukanaan kiihdytyspyörätyylistä startteria. Tai asentaa poikamoottori..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 26, 2010 05:16 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
kuvitteellinen tilanne ja fiktiiviset hahmot:
omalla vastuulla ja osaava fiktiivinen hahmo tekis leikaten ja hitsaten runkoon tilaa 1100 gpz mosalle. sitten laittais isomman ahtimen ja kytkimeen jäykimmät jouset mitä löytyy tai lukkokytkimen.

mutta kovia aikoja ikiwanhalla 750 kawalla olet ajanut jo nyt. hurjaa, hatunnosto ähertämisestäsi :yesyes:

joo, goosen kanssa näimme sen 750/1100 koneisen ja ahdasta oli. ruiskukawassa on muutenkin melko ahdas väli ihan vakiona, 1100cc siis. tarvis 750:n runkoon tehdä useita senttejä lisää aukkoa, niin sopisi.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 26, 2010 15:36 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Just tuohon huollon vaikeuteen kaatu tuo koneen vaihto. Kävin Mr. Kawautuneen luona mittailemmassa 1100 konetta. Ei se hirveen paljon isompi ollut, mutta eipä oo hirveesti ylimääräistä tilaakaan. Ja paperisota yms, taitais mennä vaikeaksi. Nyt pyörä on kuitenkin täysin laillinen ja kaikki muutokset ja % papereissa.

Englannin hurjat on ottaneet yli 200 kaakkia 810-880cc koneista, paras taitaa olla liki 300. 200 jos saan niin tyydyn siihen. Uutta moottoria pääsee toivottavasti sisäänajamaan kesän mittaan, syssymmällä saapi sitten koeponnistella. Ajattelin tehdä uuden turbosarjan vaiheittain, pitäis tehdä tuohon moottoriin päin uus pakosarja ja sovitella hyvempi turbo, kattoo loppuja myöhemmin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 26, 2010 15:40 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Täältä muuten löytyy tämän kesäistä vetelyä. Meniköhän 10,8 tuossa. Kauhee sudittelu ja pykältäminen molemmilla kaistoilla :hammer:

http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/Vide ... 2010_3.wmv


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 28, 2010 03:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Smokie kirjoitti:
Täältä muuten löytyy tämän kesäistä vetelyä. Meniköhän 10,8 tuossa. Kauhee sudittelu ja pykältäminen molemmilla kaistoilla :hammer:

http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/Vide ... 2010_3.wmv


Linkki ei skulaa :(

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 28, 2010 18:01 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Jassoo, kokeillaas uusiksi!

http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/Vide ... 2010_3.wmv


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 28, 2010 18:04 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
No voi vide! Samalta tuo uusikin näyttää. Tässä tinyurlilla käsitelty.

http://tinyurl.com/35jlgk4


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 22:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Toimii, mahtava meno oli juu!

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 07, 2010 16:53 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Kawa parantaa menoa kuin sika juoksuaan. 10.18 / 228 menee nyt :moto:

Mulla on muuten nyt liuta KZ/GPz vastauksia, lähinnä koskien kytkintä. Kyllä loppu lipsuminen... Voin laittaa kuvia jahka joudan latailemaan niitä koneelle.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Joulu 11, 2010 21:15 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Pistetääs nyt tähän topic:iin kun kytkimeen liittyy ja sitä tässä on käsitelty.
Eli itsellä kans tarkoitus nuo vaimenninkumit kruunuun vaihtaa ja hommahan alkaa purkamisella, siinä selvisi samalla paljonko sitä välystä oikein on.
Sitä on tämän verran
Kuinkahan murusina mahtaa kumit olla :roll:

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Joulu 12, 2010 14:11 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Mitkä kumit? :yesyes: Kantsii vähän tsiikailla öljypohjaankin, öljypumpun sihti mahtaa olla hyvässä kondiksessa. Yhdessä koneessa minkä ostin sieltä löyty semmoinen einesverilätyn ja jääkiekon välimuoto.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Joulu 12, 2010 14:45 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Siis jotain tälläistä vai...

Kuva

Tuo kuva on muutaman talven takaa kun ensimmäisen kerran otin öljypohjan pois.
Siinä sitten ihmettelin että mistä tuollaista kumimössöä oikein tulee, nyt sen jo sitten tiedänkin.

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Joulu 12, 2010 18:40 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Joo juuri näin. Voi kuvitella miten pumppua vituttaa kun kierrokset on punarajalla :hammer: Ei tunnu hirveästi olevan puhtia hukattavaksi ko. keksinnössä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 16, 2010 20:25 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
No nyt homma eteni kruunun purkuun asti ja tältä näytti.

Kuva

Ei nyt hirveän murusina ole mutta murtuneet jä väljät oli.
Samalla tuli vertailtua eri ikäisten mallien kruunuja, nyt purkamani on Gpz A1 mallista ja joskus tuli purettua A3 mallin kone.
Vasen kruunu on A3 ja oikea A1.
Kuva

Hahlon ympärystään on selvästi lisätty vahvuutta.
Ja on kruununpäätkin erillaiset.
Vasen A3 ja oikea A1.
Kuva

Kertokaahan jos tiedätten että miksi tuossa myöhemmässä mallissa, sekä turbossa, on uloin kitkalevy asennettu tuohon kruununpään hahloon.
Välyksiä vähemmän??
Kuva turbon kytkimestä mutta ihan vastaavasti oli kasattu A3 mallin kytkin.
Kuva

Ja kyllä ne uudet puslat vaan näyttää hyviltä \:)/ .
Kuva

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 17, 2010 08:25 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Tuo levyjen järjestys jakaa kuormaa hitusen tasaisemmin. Eipä taida olla hirveää eroa käytännössä. Aika hyvässä kunnossa noi sen vanhat kumit, mulla oli jossain kytkimessä kadonnut toinen puoli kumeista kokonaan :yesyes: Ja muutenkin, ei juuri jousta tuo vuosikerta "kumi".

Muista sitten porata vähän tilaa kytkimeen pultin kartiolle. Noin 8mm terällä "upotus". Kun niitä pultteja kylmäsovittaa levyyn niin saa vähän osviittaa paljonko tarvii.

Se 750turbo foorumin alkuperäinen ilmoitus harmillisesti katosi enkä oo jaksanut näpytellä uutta..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 17, 2010 09:53 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Smokie kirjoitti:
Muista sitten porata vähän tilaa kytkimeen pultin kartiolle. Noin 8mm terällä "upotus". Kun niitä pultteja kylmäsovittaa levyyn niin saa vähän osviittaa paljonko tarvii.

Joo, pistin merkille ettei mene pohjaan asti jos ei hieman "koneista" ensin :noidea: . Taisi olla juurikin 8mm terä jolla työstin niitä.

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com