Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 16, 2024 07:56

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawasaki ZR 7S korjausapua
ViestiLähetetty: Pe Heinä 17, 2009 07:51 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 09, 2009 11:18
Viestit: 7
Moi kawalaiset!
Minulla on ollut tasan kaksi moottoripyörää; ensin Kawa Eliminator 600 ja nyt muutaman vuoden nykyinen Kawa ZR 7S vm 03. Mutta vasta äskettäin sain tietää tästä Kawazi.net-sivustosta. Siellä olikin mielenkiintoista selattavaa.
Yritin löytää netin kautta näitä räjäytyskuvia ja korjausapua, mutta tuloksetta. Viesteissä on ollut keskustelua näistä ja ohjekin Kawasaki.com sivun kautta. Kyllä kuvia löytyy, mutta ei juuri omasta mallistani.
Kysynkin voisitteko antaa vinkkiä mistä löytyy. Entä voisiko Raato lähettää PDF-tiedostona. Olen valmis jotain maksamaankin tästä tiedostosta.
Koska olen kuitenkin aika noviisi, saanen tehdä yhden tyhmän kysymyksen pyörän varatankista. Jos ei käytä vuosiin varatankkia, niin onko se sama bensa siellä koko ajan eikä uudiudu. Eli pitäisikö aina joskus ajaa varatankin bensa loppuun ja kääntää sitten normaalille tankille.
Tiedoista ym. tosi kiitollinen
nimim. KawamA


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 17, 2009 08:15 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 15:00
Viestit: 34
Paikkakunta: Muaninka
Noita hajoituskuvia löytyy ainakin:
http://www.kawasaki.com
Valitse: Owner info > Parts Diagrams
Motorcycle > Continue
Marketing names - ZR-7S > Continue
Valitse vuosikerta, isoja eroja noissa ei liene, Click here to choose esim. tuo 2003
Vehicle information kohdasta Parts diagrams
Valitse ZR750H3 49-state spec (US)
(Luulisin että tuossa on palikat lähempänä eurooppalaista kuin california mallissa, miten lie?)
Sitten pitää sallia ponnahdusikkunat, voit joutua klikkaamaan Click here..
Toivottavasti löydät tarvitsemasi. :lukea:
Suorempaa linkkiä en ole yrityksistä huolimatta vielä saanut itsellekään kehitettyä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 17, 2009 09:48 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1708
Paikkakunta: hyvinge
KawamA kirjoitti:
Koska olen kuitenkin aika noviisi, saanen tehdä yhden tyhmän kysymyksen pyörän varatankista. Jos ei käytä vuosiin varatankkia, niin onko se sama bensa siellä koko ajan eikä uudiudu. Eli pitäisikö aina joskus ajaa varatankin bensa loppuun ja kääntää sitten normaalille tankille.
Tiedoista ym. tosi kiitollinen
nimim. KawamA

Tervetuloa joukkoon kummaan, KawamA! Tyhmää kysymystä ei ole, tyhmempää on jättää kysymättä. :pappa:
Pyörässä ei ole oikeasti erillistä varatankkia, vaan kone ryystää hanan "varatankkiasennossa" (yleensä "RES") pentsiiniä tankin pohjalta - siis alempaa kuin hanan normaaliasennossa (ON). Eli ei anna aihetta huoleen eikä toimenpiteisiin.

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 17, 2009 12:38 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 09, 2009 11:18
Viestit: 7
KIITOS TEILLE jj40 ja hansci!
Löysin ZR 7S:n hajotuskuvat antamasi (jj40) ohjeen avulla. Ja bensatankin "propleema" selvisi (hansci).
On se hyvä, että on tällainen foorumi ja kaverit jeesaa. Hyviä ajokelejä teille!
:razz: KawamA


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 17, 2009 16:40 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 20:07
Viestit: 15
Muista sitten vielä se hanan kolmas vaihe (pri)..Älä jätä hanaa pri asentoon pitkäksi aikaa, jos
tankissa on bensaa...

_________________
Kawasaki zr-7 vm 2001
Ic m49 vm 1956
Honda cb350 k4 vm 1973


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2009 07:34 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 09, 2009 11:18
Viestit: 7
Kiitti fox 78. Tuon Pri-asennon olen toki muistanut. Vain kevään ensimmäinen käynnistys on PRI-asennossa, niin manuskassa muistaakseni lukee. Kuinka usein sytytystulpat pitäisi vaihtaa? Entä jos on käyttänyt synteettistä moottoriöljyä ja vaihtaa sen mineraaliöljyyn (esim. tällä palstalla kehuttuun Delvaciin), niin pitäisikö myös öljynsuodatin vaihtaa. Pyörä on vm.03.
terv. KawamA


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2009 10:31 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1708
Paikkakunta: hyvinge
Tulpat vissiin siinä kymppitonnin välein, itse olen vaihtannu joka kevät ihan vaan "vaihtelun vuoksi" ja varmuuden välttämisen ehkäisemisen torjumiseksi. Öljyfiltteri kannattanee vaihtaa öljytyypin vaihtuessa (kuraöljystä Delvaciin, HYVÄ!).
Liekö hätävarjelun liioittelua, mutta kuitenkin aika pieni kustannus - kuten nuo tulpatkin - matkajatkumon varmistelussa kuitenkin. :pappa:

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2009 14:56 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 20:07
Viestit: 15
huolto-ohjelman mukaan, tulpan vaihto olis 12000 välein.

_________________
Kawasaki zr-7 vm 2001
Ic m49 vm 1956
Honda cb350 k4 vm 1973


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2009 02:28 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
KawamA kirjoitti:
Kysynkin voisitteko antaa vinkkiä mistä löytyy. Entä voisiko Raato lähettää PDF-tiedostona. Olen valmis jotain maksamaankin tästä tiedostosta.

'Valitettavasti minulla ei ole ZR-7:n manuaalia - mutta koitan kaivaa jostain esille...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2009 09:07 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 09, 2009 11:18
Viestit: 7
Hei Raato!
Minulla on kyllä ZR 7:n manuaali, jos tarkoitamme pyörän mukana toimitettua pienehköä opasta. Sitten sain tämän palstan kautta hajoituskuva-osoitteen ja sitä kautta nuo hajoituskuvat. Eli sinun Raato ei nyt tarvitse tässä vaiheessa penkoa arkistojasi. Käännyn kyllä asiantuntevaan puoleesi jatkossa, kun apua tarvitsen. Kiitos jo ajatuksesta auttaa meitä avun tarvitsijoita.
terv. KawamA


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2009 09:19 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
KawamA kirjoitti:
Hei Raato!
Minulla on kyllä ZR 7:n manuaali, jos tarkoitamme pyörän mukana toimitettua pienehköä opasta. Sitten sain tämän palstan kautta hajoituskuva-osoitteen ja sitä kautta nuo hajoituskuvat. Eli sinun Raato ei nyt tarvitse tässä vaiheessa penkoa arkistojasi. Käännyn kyllä asiantuntevaan puoleesi jatkossa, kun apua tarvitsen. Kiitos jo ajatuksesta auttaa meitä avun tarvitsijoita.
terv. KawamA

Ajattelinkin lähinnä huoltomanuaalia, jossa kuvien lisäksi myös sanalliset ohjeet...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2009 13:18 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 21:03
Viestit: 56
Paikkakunta: Tuusula
Mullapa löytyy huoltomanuska pdf muodossa mutta on saksankielinen.
Jos kelpaa niin mietitään miten saadaan se sinne päin. Ei taida sähköpostina 90Mt tulla perille


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2009 18:03 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1220
Paikkakunta: Turku
En tiedä onko nuo kaikkien tekijänoikeuslakien mukaisesti jaossa, mutta tuolla on jotain
http://www.blackbears.ru/index.php?get=manual

ja tuolla kanssa, ainakaan heidän ohjeiden mukaan korjauskirjoja(clymer,haynes) ei saa linkittää
http://www.thesparesnetwork.co.uk/forum ... m.php?f=16

"You ARE allowed to add links to other copies of the manuals BUT are STRICTLY forbidden from posting links to Haynes & Clymer manuals. This site is for original manufacturer information only. "

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 22, 2009 09:28 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 09, 2009 11:18
Viestit: 7
Hei Raato!
Toki huoltomanuaali sanallisten ohjeiden kanssa on "rautaa". Onko tämä huoltomanuaali PDF-muodossa ja mikä sen MT-koko on? Eli mahtuuko se sähköpostitse tulemaan? Jos ei niin mietitään sitten miten saan sen ja missä muodossa. Ja mitä se maksaa?
terv. kawamA


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 19:24 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 19:40
Viestit: 5
Paikkakunta: Ruovesi
Multa löytyisi tuollainen 358 sivuinen lontoon kielinen kawasaki zr-7s korjaamokäsikirja pdf-muodossa ja kokoa on kevyet 137mb eli ei kulje emaililla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 12, 2009 18:04 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 10:00
Viestit: 4
Itseltä löytyy parikin eri versiota PDF:inä: saksankielinen laadukas printti 118Mb ja englanninkielinen skannattu 137Mb. Esim. nuo kuvat ovat huomattavasti laadukkaammat tuossa ge-versiossa, mutta tekstit menee itsellä paremmin jakeluun en-versiosta, vaikka saksaakin tuli peruskoulussa 3. kielenä joskus luettua 8)

_________________
Honda NTV650 Revere -92 > Suzuki AN400 Burgman -99 > Kawasaki ZR-7S -02


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com