Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 15:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: käynnistys ongelma kz 550
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 16:55 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 16:45
Viestit: 3
nyt tarvis tietoo ku kawa ei suostu käynistyyn. kipinä tulee tulpat ja johdot uusittu. kaasarit puhdistettu. tiivisteet uusittu kaasareihin. käynistyy kun antaa ryypyn kaasareihin mutta ei pysy käynnissä. ilman ryyppyä kaasareihin yrittää mut ei käynnisty kaasukahvaa kääntää ni yritys loppuu. olen yhden kerran pystyny ajaan pyörällä tälle keväälle kun sammutin sen ja seuraavan kerran yritin käynistää ni ei lähteny enää käyntii. mul on ideat loppu jos joltain löytyis ideoita niin laittais tänne.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 19:30 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Onko alipainekaasarit ja niiden päässä irtofilsut? :soso2:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 19:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
tarkasta bensan saanti. jos on alipaine bensahana - toimiiko? tuleehan bensaa vapaasti kaasareille?
Check.. check ja check =)
toivotaan pikaista kawasnin parantumista!

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 20:05 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 16:45
Viestit: 3
on alipaine kaasarit mut ei irtofilttereitä. kyl hanasta bensaa tulee olen tarkistanut monta kertaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 20:25 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Miten venanvälykset, onko puristuksia koneessa. Jos venat kantaa, ei jaksa vetää bensaseosta. :jook:
Kokeile starttipilotilla ilmansuodatinkoteloon (ilman filsua) konetta pyöritettäessä, jääkö käyntiin, vai sammuuko heti kun starttipilotti on haihtunut? :jojo:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 06, 2010 19:58 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 16:45
Viestit: 3
puristukset mitattu 3,8,3,3 ei hyvä. miten ne ventiilin välykset säädetään ku siin ei oo mitään säätöö?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 06, 2010 20:20 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Venat taitavat kantaa puristuksista päätellen :huh: .
Venan säätö tehdään vaihtamalla paininkuppien alle sopivan paksu säätöpala. Niitä on 2.00 millistä 3.20 millisiin 0.05 mm välein. Ekana mitataan välykset jokaisen venan kohdalta (vaikka nokat poispäin kupista, mittaa paininkupin ja nokan välinen välys) Sitten höllätään nokkaketjun kiristin, otetaan nokka-akselit pois, nostetaan paininkuppi, mitataan vanha pala irrottamalla se magneetilla yläprikan kolostaan, vaihdetaan joko paksumpi tai ohuempi pala tilalle, paininkuppi takaisin, seuraavalle sama, kunnes kaikki säätöä vaille olevat venat on säädetty, nokat paikalleen, nokkaketjun kiristimen viritys, jaon tarkistus, venojen uusinta tarkistus ja uusitaan operaatiota tarvittaessa :ninja: .
Toivottavasti säätö riittää, ettei venat ole päässeet palamaan :toks:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com