Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 21:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: z 750 -82 käynti probleema
ViestiLähetetty: Pe Heinä 02, 2010 17:41 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 25, 2009 15:04
Viestit: 22
pari vuotta vierähti projektin kanssa ja nyt ollaa pikkuhiljaa katsastusta vailla..

mutta.. on pieniä käyntihäiriöitä. käyntii lähtee ku palmupuun alta ja tyhjää käy ok ku lämpenee.
kylmänä kun starttaa ja vetää ryypyn max asentoo ni ottaa iha hirveeet kierrokset. ei muistaakseni tehny ostaessaa sellasta.. sillo oli kyllä talvikin..

sitteku konetta pitäs ruveta kuormittamaa ni alkaa kakomaa vastaa.
vapaalla saa jotekii kierrätettyä mutta kuormalla ei nii millää.
ryypyn kanssa ajaessa ehkä hieman paranee mut kakoo silti.

paikallinen ex rr kuski sano et pitäs kalvon taakse pääsevää ilmanmäärää rajottaa???!!! alustavasti kokeilin pikatestiä ja tukin osan isoimmasta reijästä (oletan sieltä menevän ilman kalvon päälle) en huomannu parantavaa vaikutusta.

ilmanputsarin jouduin korvaamaan powerfiltereillä kun alkuperäinen ei enää mahtunu mitenkää paikoilleen. pakoputkien alkukäyrät on alkuperäiset äänenvaimentimet on n:30cm vapaastihengittävät kartiot.

itse uskon että noissa kalvo systeemeissä vois olla syy kakomiseen ei vaan itsellä ole mikäänlaista kokemusta ko,tyylisitä kaasareista.
jos jollai on tietoa ni olisitko ystävällinen ja jakaisit sen kanssani!

oheseen yritin laittaa liitteen ehkä suomen matalimmasta endurosta...

t: hessu


Liitteet:
om2.jpg
om2.jpg [ 23.66 KiB | Katsottu 6111 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 02, 2010 18:03 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 25, 2009 15:04
Viestit: 22
no joo tais siis vika löytyy iha foorumii lukemalla.. poooowerfillttteerit...
onkos kukaa onnistunu samaa toimimaa kalvokaasarin kanssa????

alkuperäne ku ei mahu millää paikoillee!!!

onks kukaa onnistunu valmistamaa ite imukoteloo???


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 02, 2010 18:07 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Voipi olla että joudut väkertämään sen alkuperäisen paikoilleen ja sit käs poskelle ja mietit kuin sen satulan kans tulee toimeen... Joudut modaamaan sitäkin...

Laitappa isompi kuva :rock:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 02, 2010 18:56 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Vikahan ei varsinaisesti ole powerfilsuissa, vaan ne on liian lähellä kaasarin luistia. :axe2: Toimiakseen vakiosäädöillä joutuu suutinkokoja kasvattamaan sairaasti, eikä luisti pääse silti tarpeeksi korkealle liian matalan virtauksen takia. Imuvastusta ennen luistia pitää saada nostettua rakentamalla pidempia kurkkuja kaasarin ja suodattimen väliin, vähän niinkuin matkimalla alkuperäistä järjestelmää. Paras ratkaisu löytyy kokeilemalla, eri mittaisilla kurkuilla saadaan virtaus optimaaliseksi tietyillä kierroksilla, paras olisi trupetinmalliset imuilman kiihdyttimet, eli resonanssi ahtaminen. Suutinjumppaa joutuu silti tekemään :sex:
Katso linkki alas rullaamalla
http://www.kzzone.com/carbs.html

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 02, 2010 21:38 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Powerfilttereiden kanssa käytännössä mahdoton saada toimimaan edes tyydyttävästi - ko. putsareiden laatu kun on mitä on eli ala-arvoinen. Itse kokeilisin tuohon Pipercrossin öljyttäviä vaahtomuovisuodattimia. Niissä on hieman enemmän imuvastusta ja niitä saa Stormilta. Itselläni on PikkuHukassa juurikin sellaiset ja toimii ihan kiitettävän hyvin.

Ps. Säädöissään ollessa nostaa ryypyllä kierrokset aina korkealle eli heti käynnistyksen jälkeen saa laittaa ryypyn puoleenväliin - se on siis ominaisuus :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 04, 2010 18:49 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 25, 2009 15:04
Viestit: 22
tänää kävis sitte pajalla pyörähtämässä...
vinkkejä tullu paljon kiitos teille ja muille auttavaisille ystäville!
senverra paljo tuli kaikenmailman ideoita tuolta sukulais/kaveri piiristä että menin jo iha sekasii iteekkii.
mutta testiin.
alkuun jatkoin ilmaputsaden imusuppiloita. ihan vaa teipillä filtterin imutorvee kiinni.. tuloksena ei minkäälaista muutosta.
seuraavaks filtterit nurkkaa ja orggis imutorvien päähä kangas palat ja taas teipillä kiinni ja á vot niihä rokkaaa ku ei mittää ois ollukkaa.
eli ahistusta tarttee!!!!!
nooh ei oo kovi komia viritelmä joten pari pyörähysta pajassa ja 1.5mm alumiinia siivu ja imukotelon tekoon.
aikasa askartelun jälkee siitä semmone laatikko tulikii. taakse tein yhelle powerfiltterille paikan (kun oli se tilanpuute) ja sormet ristissä testaamaa... nii pelaa ku vaarin buickki (vaik sill ei sellasta ollukkaa)
toki en mee sanomaa et ois mitekää säädöissää mut tästä voi lähteä eteepäi kun kärsii käyttää jo kokokaasua.

elikkä noi kivisuodatin powerfiltterit voi sattuu huohottimeks mut ei ilmanputsariks. jotain jo kuvastaa sekii et ne piti karsia yhtee kappaleesee et saa ees pelittämää.
tyydyn nyt toistaseks yhe filtterin ratkasuun. mut korvataan sekin sit jossai vaiheessa oikeella putsarilla!

raato:
mites jouduitko tekemää suutinrallia Pipercrossin suodattimilla?

Kawa LTD:
ei suinkaa satula haittaa ilmaputsarin olemassa oloa vaa toi sähköpääkeskus veiki oletettua enemmi tilaa. vaikka kuinka yritin laihduttaa orggis koteloo ni ei tullu sopua!
mitä kuviin tulee ni tuu kattoo livenä imaralle ku haastan sen kiakomo akostiinan.... tai sit en. mut kyllä toi mopedi jossai siellä on.
ei oo ollu tapana nojailla poskee.. senkii ajan voi käyttää vaikka omavalmiste osien valmistukseen 8)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 04, 2010 19:01 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Jonkin verran joutui rikastamaan seosta eli seosruuvit 2 kierrosta lisää auki, neulat alkuperäisessä kohdalla ja pääsuuttimet muistaakseni noin 15 isommat. Veikkaisin että saat pelin toimimaan liki alkuperäisillä säädöillä, kun korvaat sen PowerFiltterin yhdellä Pipercrossin öljyttävällä vaahtomuoviputsarilla - silloin imuvastus on likimain sama kuin orkkisputsarilla.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 04, 2010 19:20 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 25, 2009 15:04
Viestit: 22
jotekin näi mieki suunnitelin.
se jää nähtäväks meneekö liian ahistavaks ku tää uus imukotelo on huomattavanpaljo pienempi ku alkuperänen..


alualkujaa tarkotuksena oli ajaa tää kesä kaasareilla ja korvate ne enstalven megaruutalla. mut koeajossa paljastu et nii ei tehä ainakaa.
tuntuu tota jerkkua oleva vähä liikaakii...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 04, 2010 19:48 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Ainakin tuo suodattimen vaihto-operaatio kannattaa tehdä mahdollisimman nopeasti, koska PowerFilter päästää kaikki kärpästä pienemmät koneeseen, joka ei tunnetusti tee hyvää koneen terveydelle :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 04, 2010 22:11 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
No moro varsinkin Raato hienoo huttua putsareista ja liittyy tietenkin alipaine mehumaijoihin noh niien kanssa pärjää jos on kiinostunut taikka perehtynyt niien sielun elämään kyllä se on se riepun proidi miltä
kysellään


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com