tänää kävis sitte pajalla pyörähtämässä...
vinkkejä tullu paljon kiitos teille ja muille auttavaisille ystäville!
senverra paljo tuli kaikenmailman ideoita tuolta sukulais/kaveri piiristä että menin jo iha sekasii iteekkii.
mutta testiin.
alkuun jatkoin ilmaputsaden imusuppiloita. ihan vaa teipillä filtterin imutorvee kiinni.. tuloksena ei minkäälaista muutosta.
seuraavaks filtterit nurkkaa ja orggis imutorvien päähä kangas palat ja taas teipillä kiinni ja á vot niihä rokkaaa ku ei mittää ois ollukkaa.
eli ahistusta tarttee!!!!!
nooh ei oo kovi komia viritelmä joten pari pyörähysta pajassa ja 1.5mm alumiinia siivu ja imukotelon tekoon.
aikasa askartelun jälkee siitä semmone laatikko tulikii. taakse tein yhelle powerfiltterille paikan (kun oli se tilanpuute) ja sormet ristissä testaamaa... nii pelaa ku vaarin buickki (vaik sill ei sellasta ollukkaa)
toki en mee sanomaa et ois mitekää säädöissää mut tästä voi lähteä eteepäi kun kärsii käyttää jo kokokaasua.
elikkä noi kivisuodatin powerfiltterit voi sattuu huohottimeks mut ei ilmanputsariks. jotain jo kuvastaa sekii et ne piti karsia yhtee kappaleesee et saa ees pelittämää.
tyydyn nyt toistaseks yhe filtterin ratkasuun. mut korvataan sekin sit jossai vaiheessa oikeella putsarilla!
raato:
mites jouduitko tekemää suutinrallia Pipercrossin suodattimilla?
Kawa LTD:
ei suinkaa satula haittaa ilmaputsarin olemassa oloa vaa toi sähköpääkeskus veiki oletettua enemmi tilaa. vaikka kuinka yritin laihduttaa orggis koteloo ni ei tullu sopua!
mitä kuviin tulee ni tuu kattoo livenä imaralle ku haastan sen kiakomo akostiinan.... tai sit en. mut kyllä toi mopedi jossai siellä on.
ei oo ollu tapana nojailla poskee.. senkii ajan voi käyttää vaikka omavalmiste osien valmistukseen