Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 16, 2024 15:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: sähköhommelit
ViestiLähetetty: Ke Elo 11, 2010 15:05 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 11, 2010 14:50
Viestit: 4
Paikkakunta: harjavalta
elikkäs vittuilee ltd-750 -82 vaihdoin sytytyspuolan mihin tulee kakkos ja kolmostulppien johdot punainen johto on oikein samoin vihreä elikkäs käy kolmella voisko vika olla sytytysboxissa mikä sitten hajottais puolan vai estääkö se puolan normitoiminnan edellinen puola käytiin mittauttamassa ja se oli rikki mp-maailman mukaan hyvin vaikea löytää kyseistä boksia jotenka AAAPPPUUUUVVVVVVAAAAAA.................... :help:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: Ke Elo 11, 2010 22:30 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Puolien sytkäjärjestys on kyllä 1 ja 4 sylinterit kimpassa, sekä 2 ja 3 toisella puolalla. Oisko vika vaan väärässä järjestyksessä? :eitieda:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 10:34 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 11, 2010 14:50
Viestit: 4
Paikkakunta: harjavalta
joo johdot on tsekattu ja sen verran lisää et joka tulpalle tulee nyt kipinä sekä pytyillä paineet oli 8,5-10,5 eli viittais käsittääkseni tohon ic-ignitoriin eilen kävi taas vähän aikaa neljällä ja sit taas kolmella neljäs yritti tul mukaan :mail:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 10:57 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1438
Paikkakunta: Karkkila
Jos boksissa on vikaa niin pimeeksi menee kaksi pyttyä kerrallaan. Yhden pytyn uupuminen viittaa muuhun.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 11:44 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 11, 2010 14:50
Viestit: 4
Paikkakunta: harjavalta
eli tuolloin vika täytyy olla venapuolel oisko sit palanu tai kantaa säätää tietysti kannattaa vanha tuohan on koko machine :mail:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 11:48 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tulppa saanut kipeetä eli antaa kipinää irrallaan, mutta paineessa ei? Kannattaa uusia tulpat (Denso W24ES-U) - vastaavat nyky-NGK:t rupeavat pelleilemään todella helposti.
Jos venttiili palanut tuskin edes yrittäisi käydä neljällä. Tosin venavälykset kannattaa tarkistaa.
Jos näillä ei ratkea, niin sitten kaasareiden kimppuun :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 15:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
1. ääni: tulpat/ -johdot
2. ääni: kaasarit


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 23:37 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1220
Paikkakunta: Turku
Veikkaan kanssa ettei igniterissä ole vikaa, jos vain yksi pytty pimenee (sen signaali ampuu aina kipinän kahteen pyttyyn yhtäaikaa, toiseen sytytysta varten, toinen menee hukkaan, "hukkakipinäsytytys").

Mutta jos ei ihan varmaa että vain yksi pytty pimenee, niin voihan igniterkin pätkiä, huonot liitokset tai pick-up anturien kelat, tuon pitäisi olla kyllä melko yleinen malli. (myös kaikki muut käy testiin, joissa sama liitin, mutta ennakot on hieman harakoilla[edit: ennakothan taisikin olla mekaanisesti hoidettu tuon mallin sytytyksessä])

Vettä voi kokeilla ruiskia pakokäyriin, näkee onko useampi pytty pois pelistä?

Sama IC Igniter (jenkeissä 21119-1040, sen seuraaja myös ...)
KZ1000-G1 (Classic) (1980)
KZ550-A1 (1980)
KZ550-A2 (1981)
KZ550-A3 (1982)
KZ550-A4 (1983)
KZ550-C1 (LTD) (1980)
KZ550-C2 (LTD) (1981)
KZ550-C3 (LTD) (1982)
KZ550-C4 (LTD) (1983)
KZ550-D1 (GPz) (1981)
KZ550-F1 (Spectre) (1983)
KZ550-M1 (LTD Shaft) (1983)
KZ650-H1 (CSR) (1981)
KZ650-H2 (CSR) (1982)
KZ750-E1 (1980)
KZ750-E2 (1981)
KZ750-E3 (1982)
KZ750-H1 (LTD) (1980)
KZ750-H2 (LTD) (1981)
KZ750-H3 (LTD) (1982)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: sähköhommelit
ViestiLähetetty: Pe Elo 13, 2010 11:50 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 11, 2010 14:50
Viestit: 4
Paikkakunta: harjavalta
jep thanks vinkeistä täytyy seuraavaks kokeil noita toisenmerkkisiä tulppia mut hoidetaan tuo laivareissu nyt ekaks kunnial pois :jook:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com