Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 12:20

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2017 05:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kausi korkattu eilen, Kawalla, ja olipas mukavaa. Niij´jotta kelpaa nyt somettaa. Viime kesänä oli GPz viimeksi käynnissä ja sillä kolmen minuutin koekäytöllä sain kaksi tallitaloyhtiön naisihmistä kimppuuni. Olipa muuten sellaista sanallista saunaa taholtaan melusta ja hajusta sekä kaikesta mahdollisesta toiselle vallan käsittämättömästä harrastuksesta noin yleensäkin ettei paremmasta väliä. Toki tuon kaksikon hiljaiseksikin lopulta sain kertoessani olevani sentään omistavaa luokkaa.
No tuossa menneenä viikonloppuna tein poikkeuksen tavanomaiseen nahjusteluuni, hapotin akkunsa ja työntelin GPz:n parkkipaikalle, kauemmas tallista ettei taas jonkun päiväunet häiriinny. S-na että osaa painaa koko rohjake. Muuta ei ollut inspiraation iskettyä kuin vanhaa bensaa heittää tuonne sijaistankkina toimivaan F11:n öljysäiliöön. Starttipilotin avustuksella pyörä tärähti käyntiin ja tuollaisenaan piti heittää vajaan kymmenen kilometrin lenkki. Ja onpahan sanottava, että ikään kuin nyt todellakin tuli mieleen joskus mainostettu päivämäärä 26.4.1986. Oli muuten aika nostalginen olo pitkästä aikaa. Alkuperäisillä suuttimilla, joista tuolla aiemmin jaarittelin, kulkunsa oli aivan kuten muistelin GPz:lla olevankin. Ajettavuudessaankaan ei ollut sanan sijaa, joten uutta toimeutumista uusien bensojen kanssa odotellessa...
Vielä se nyt on kokeiltava, mikä lie käynnistyvyyshalukkuutensa tuoreella bensalla tuolla väliaikaistankilla, ennen kuin omaa tankkia ja sitä aiemminkin manailemaani tankin näytön moninapaliitintä saa alkaa puuttellisella sorminäppäryydellä änkeämään paikalleen. /c:stä on se...


Liitteet:
GPz 1.5..jpg
GPz 1.5..jpg [ 112.96 KiB | Katsottu 2291 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 08, 2017 05:45 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, lauantaina kun vielä ilmoja oli, toinenkin koeajolenkki GPz:lla tehty. Lähti muuten hienosti käyntiin uudella bensalla oman akun voimin. Ja olisi taas kulkenut niin ketusti. Niinpä uskaltauduin väriosatkin paikalleen laittamaan ja samalla huomaamaan torveuteni sen moninapaliittimen suhteen. Sehän loksahtaa helpostikin tilaansa kun ei pistä tankkia aivan paikalleen ja toimii ikään kuin etukautta. Miten helppoa lienee poisottonsa, jäi testaamatta. Säätiedotus ei välttämättä rohkaise keskiviikkona sillä Kartanolle lähtemään, tuskinpa paljon millään muullakaan...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com