Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 06:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Marras 22, 2010 06:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No niin, nyt tämä yli 22 vuotta sitten sattunut onneton tapahtuma on ainakin näennäisesti korjattu.
Tämä osio onkin AV:n jorinoilta säästynyt tähän asti aika hyvin,mutta nyt joudutte niitä täälläkin lueskelemaan. Mittarissa on alle 16 tkm, paikkansapitävyydestähän ei varmasti tiedä,mutta kilinöittä ja kolinoitta se kävi. Ei edes kytkin metelöinyt. Mitä tälle jatkossa tapaahtuu, on vielä vähän hämärän peitossa, suunnitelmiahan aina riittää. Pientä siistimistä ja rengaskaupassa asiointia nyt ainakin.Ja niinkuin huomaatte, on tuuliklasi, jonka tehdas on katsonut aiheelliseksi laittaa.Ja,kai,kuiva laturi.Ja ensiövetoketju jota rakenteena en aina jaksa ymmärtää, vanha Z-moottorin vinkuva ratasvälityshän oli jo keksitty.Ja nyt sitten AV:kin pääsee kokemaan tämän tuontipyöräautuuden, Italiasta on tullut tämä. Ei kai tässä ollut taas järjen hiventäkään mukana koko touhussa, mutta tuo valkoisuus ja vuosimalli herätti ylitsepääsemättömän nostalgiatunteen.


Liitteet:
Valakoonen polokupyörä.jpg
Valakoonen polokupyörä.jpg [ 30.75 KiB | Katsottu 25529 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Pe Heinä 18, 2014 08:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ma Marras 22, 2010 17:07 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Oi joi kun on hieno peli :jump: . Onnewa vaan hankinnasta :oujee:

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ma Marras 22, 2010 17:40 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Hieno on. Onnea hankinnasta.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ma Marras 22, 2010 20:16 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 15, 2006 16:19
Viestit: 236
Paikkakunta: Raisio
Jo vain komea on taitaa olla Japsiraudasta ostettu siellä
paremat kuvat pyörästä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ma Marras 22, 2010 20:24 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Onnewa Walakoosesta polokupyörästä :jump:
Onnex et ostanu punaasta Benelliwä... ;)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ma Marras 22, 2010 23:03 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Hieno on pyörä , onnituksia paljun kauhiast ! Tuntuiko :moto:
samalta kuin 22v takasin

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ti Marras 23, 2010 13:52 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitos, kyllä tuntui, ainakin kuivaharjoittelun perusteella.Ja toden totta, sieltä Turuust se noudettiin. Kevät saisi tulla,mutta minkä vuoden, siihen en sano mitään. Ja kyllä se vain kuvissa näyttää paremmalta kuin luonnossa, toistaiseksi. Mutta en kiellä etteikö alkuperäisvärisyydellä ollut hyvinkin suurta merkitystä hankinnan yhteydessä. Aika näyttää paljonko siihen vielä saa kivittää rahaa, ei se silti mikään uusi ole.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ti Marras 23, 2010 21:04 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Onnitukset perheenlisäyksen johdosta! Tulet kyllä huomaamaan, ettei tollaanen ainakaan nopeuta kevään tuloa... :roll:

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Pe Marras 26, 2010 19:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Oikein paljo komio. Onnitukset täältäkin!

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Pe Marras 26, 2010 22:57 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2008 12:19
Viestit: 186
Paikkakunta: Pori
Hienoa, Suomessa on siis jo ainakin kaksi Gpz:taa http://www.kawazi.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=5698 enemmän! Se on kaunis pyörä tuo, ei kaverin tallissa tahdo millään saata silmiä irti siitä :yes:

_________________
Kawasaki Zephyr 1100 -94
Kawasaki ZXR 750 H2 -90
Kawasaki ZXR 750 H1 -89 (tosin ilman moottoria...)
Kawasaki Z1300 -80


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ke Joulu 08, 2010 10:01 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
No, nyt on AV:kin päässyt taas käsiksi laatupeliin - onnea! Laturi on kuiva, jos kampuran stefa ei vain vuoda ja ensiövetoketjukin on todellisuudessa ihan toimiva ja todella kestävä ratkaisu - kunhan ei vain aja ketjua ihan loppuun. Minulta löytyy sitten käyttämättömät 1 mm ylikoon orkkismännät renkaineen, jos on tarvetta...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ti Tammi 18, 2011 11:16 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo, nyt piakkoin taidetaan päästä tämänkin asian kanssa vähän eteenpäin, ylimääräisiä osiakin on löytynyt, kiitosta vaan kerholaisille tane53 ja Kawautunut sopuhintaisista osista. Työtä lähinnä osti itselleni, mutta mielenkiintoista sellaista. Pitäisi vain toimeutua käväisemään E-P:llä tutkimassa, mitä muuta ostettavaa siihen olisi. Tarkoitus on viimeistään tuossa loppukesästä päästä kokeilemaan, onko aika kullannut muistot, vai onko Valakoonen Polokupyörä vielä niin mainio kuin -80-luvulla? Varmasti ainakin H2-kokemusten jälkeen on...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: To Tammi 27, 2011 06:27 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
voi kun on alakuperääsen näköönen, kelepoo poleskella joutusaan. mistä ja mihinä ne siihen polokimeet ovat laittanehet, ku polokupyöräksi sanoot?

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: To Tammi 27, 2011 07:33 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitos vain, kyllä sellaasellekin nimelle seliitys on olemas. Tuli tutkittua menneenä viikonloppuna Valakoosta Polokupyörää vähän tarkemmin, on siinä paljonkin siistimistä ennenkuin sitä ihmisten ilmoille viitsii tuoda. Ja renkaitten ostoa. Minkähän takia näitä työmaita ja samalla rahanreikiä aina tulee itselleen haalittua? Kai värilläkin oli väliä...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ke Huhti 27, 2011 09:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas, jaaritellaan vaihteeksi tännekin. Syystä jonka kaikki jo valitettavan hyvin tietävät, tämä projekti on ollut ikään kuin jäissä toistaiseksi. Sen verran on kuitenkin tapahtunut, että tuossa E-P:llä käydessäni kävin vaihtamassa sen Ruisku-Kawan tankin GPz 750:n tankkiin Motomasterilla. Työläs tulee olemaan päältä se, mutta sisältä se vastaavasti on aivan ruosteeton, joten nyt pitää tilanteen sen salliessa toimeutua sitä vähän oikomaan. Vanha ystävämme Rolf Plenter on ollut avulias myös, kaikenlaista puuttuvaa pisteosaa tuli maaliskuussa, vaan mitään ei ole tullut vielä vaihdettua, jaa, paitsi se kytkinpuolen clip-on josta jäsen Kawautunut luopui Valakoosen Polokupyörän hyväksi. Samoin alkuperäisen malliset äänimerkinantolaitteet tuli ruuvailtua kiinni vaan ei kytkettyä. Ja ajoasento tuntui aivan yhtä mainiolta kuin melko lailla päivälleen 25 vuotta sitten, niin se aika rientää kun on lystiä. Enempi tämä taas on ollut haaveilua, mutta parempihan se kai on viikko miettiä kuin tehdä päivä turhaa työtä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2012 09:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo, vaikka talossa on nykyään myös Harley-Davidson-merkkinen moottoripyörä, joka myös aitona asiana tunnetaan, ei Valakoonen Polokupyöräkään ole unholaan vaipunut. Silti todellakin, ei ole mietitty viikkoja, vaan jo vuosia, ellei peräti kuukausia. Olisi vain pieni osatarve, jolla olen yksityisviesteillä arvon jäsenistöä piinannut tuloksetta. Nimittäin, kas kun tuli hankittua eri lähteistä uudet väriosat ja kuin Iisakin kirkkoa niitä on tehty, eikä valmius vielä edes häämötä. Ja tätä päivää en kuvitellut näkeväni, että tuuliklasiongelman kanssa painimaan joutuisin, saati siitä julkisesti kertomaan. Nähkääs, tämä uudelleen maalattu kate on Turbosta ja -83:n kiinnitysrauta ei siihen sovi, ne sellaiset pystyraudat joihin peilit ja vilkut kiinnittyvät ovat liian pitkät Turbon katteeseen. Turbon kiinnityshäkki löytyy, nou hätä, mutta ne pienet osaset jotka tulevat vilkkujen alle katteen sisäpuolella, (varaosanumerot 11043-1278 ja -1279) puuttuvat. Kuvailtakoon niitä vaikka siten, että niissä on kuin kaksi pyöreää aluslevyä vierekkäin ja niitten yläpuolella on viistosti tappi, jonka päässä on M6-ulkokierre. Tämä tappi sitten kiinnittyy kupumutterilla itsensä häkin etuvalon sivuilla oleviin lenkkeihin. Näitä lienee -84-mallien ja siitä eteenpäin katteissa. Josko jonkun nurkissa tällaisia pyörii joutilaana, niin saa ilmoitella vaikka yv:nä tai 040-8448552.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2012 15:37 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
AV kirjoitti:
talossa on nykyään myös Harley-Davidson-merkkinen moottoripyörä, joka myös aitona asiana tunnetaan

Kyllähän särähti pahasti korvaan :soso: hieman harkintaa naputteluun soisi näihin sivuasioihinkin. :king:
Muunmerkkisistä kun on kyse tällä foorumilla.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2012 17:56 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Asihan ei tietysti minulle kuulu mutta Herra El Prezidente saattaa ihastua kun näkee tuon kaljutatuointinahkaliivipujoparraksi yllyttäjän :razz:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2012 20:02 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Olikohan meidän poppoolla kunnia nähdä tuo AV:n HD ekana
kun herraswäki Wiitala poikkesi tontilla?
Kelpaisi tuo meillekin!!! 8)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Pe Marras 16, 2012 06:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Pahoittelen KooJii, kerholaisista taisi Mr Walker omata tuon kyseenalaisen kunnian, mutta hyvä kakkonen olit. Ja lohdutukseksi El PreZ1dentelle, sillä tuskin kovin Bronsonmaisia viboja tulee saamaan. Valakoonen Polokupyörä mitä suurimmalla todennäköisyydellä tullee tarjoamaan paremmat kyydit. Sen verran repäiseviä suunnitelmia GPz:n suhteen on, että jos se joskus tuosta valmistuu, lähden käymään Kokko-treffenissä sillä yli kahdenkymmenen vuoden tauon jälkeen ja muistelen koko matkan kesää -86, lähinnä sitä että onko siitä aikakoneeksi? Ja noitten kahden hakemani pikkuosan löytymistäkin homman eteneminen vaatii. Tähtäin on kevät 2014, mutta se sitten tapahtuu jos on tapahtuakseen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Pe Marras 16, 2012 13:57 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Tuollaisesta paikasta näyttäisi löytyvän: http://www.bikemaster900.de
Laita hakuun varaosanumero, niin molemmat löytyy. Hintaakin on.


Kuva

Sopivuudesta löytyi toisaalta tällaista tietoa:
PART # 11043-1278

FITS

ZX1100-A2 GPz (1984)
ZX750-A2 GPz 750 (1984)
ZX750-A3 GPz 750 (1985)
ZX750-E1 GPz 750 Turbo (1984)
ZX750-E2 GPz 750 Turbo (1985)

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Pe Marras 16, 2012 14:29 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No kettu thanks, nyt ainakin tiedetään laajemmaltikin minkänäköisestä osasesta kyse on. Ja se mistä ainakin saa, ellei kenenkään kätköistä löydy.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Pe Marras 16, 2012 15:50 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Haluamatta olla ilonpilaaja niin kannattanee tutkia/kysäistä tarkemmin saatavuus. Joskus itsekin Bikemaster900:n sivuilla seikkailleena tavaraa ikäänkuin näytti olevan mutta tiedoista ("Details") löytyi sitten kuitenkin "nicht mehr lieferbar" ja sama enklanniksi... Näin näyttäisi olevan tässäkin tapauksessa :tuota: .

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Pe Marras 16, 2012 16:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Eli Bikemasterin kauppatapa on samanlainen kuin Klasmon aikoinaan - sivut pullollaan tavaraa, jota ei sitten oikeasti saakaan :uaa:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ma Marras 19, 2012 07:08 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas, jaahas, vai tämmönen tapaus. Jäsen Kawasaki H 1 myös ystävällisesti lähestyi erään linkin muodossa, täytynee paneutua siihen, ellei täältä kotimaasta ala löytymään. Asiallahan ei ole tulenpalava kiire, mutta hyvää sanomaa näitten tarpeellisuudesta saa levittää. Tuuliklasin poisottaminen, olkoonkin että tehdas on katsonut sen aiheelliseksi, ei ole koskaan huono ajatus.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ti Marras 20, 2012 23:46 
Poissa
Motorhead
Motorhead

Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 14:36
Viestit: 140
:eitieda: niin turpon osia valkooseen sovittelit, onkos noita nurkissa enempikin?

Menishän se hd kin, lienee ollu aika monella joskus haaveena ja kokeilemallahan siitä yli pääsee... Tai ei pääse :uaa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ke Marras 21, 2012 00:59 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Multa taitaa ne kaivatut osat sittenkin löytyä? Tänään kattelin sitä katerautaa tarkemmin niin tämmöset siinä oli.
Oiskohan ne nämä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ke Marras 21, 2012 08:00 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Parahin GTRwing, eipä ole nurkissa muuta Turbon osaa. Ja Tomppa, pirauttelen vielä tänään niin jaaritellaan asiasta lisää, josko kauppoihin päästäisiin niin hienoa olisi se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: Ke Marras 21, 2012 10:28 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Julli kirjoitti:
Haluamatta olla ilonpilaaja niin kannattanee tutkia/kysäistä tarkemmin saatavuus. Joskus itsekin Bikemaster900:n sivuilla seikkailleena tavaraa ikäänkuin näytti olevan mutta tiedoista ("Details") löytyi sitten kuitenkin "nicht mehr lieferbar" ja sama enklanniksi... Näin näyttäisi olevan tässäkin tapauksessa :tuota: .

Löytyi linkki jota käytän aasinsiltana...

http://www.bikemaster900.de/shop/produc ... ts_id=7024

Täysin kielitaidottomana kysyisin löytyisköhän tämä heidän hyllystä?? Ossaisko joku valaista.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valakoonen polokupyörä
ViestiLähetetty: To Marras 22, 2012 00:59 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Sivun tietojen perusteella näyttää varastosaldoksi 1 kpl eikä ole mainintaa "nicht mehr lieferbar". Eli siinä mielessä voisi odottaa löytyvän.

Toisaalta AV:n havittelemia osiakin pitäisi olla varastossa (vasenta 9 kpl ja oikeaa 10 kpl mutta siis lisättynä "ei enää saatavilla" -maininnalla). Eli eihän tästä ota pirukaan selvää joten parhaiten (mutta ei satavarmasti) saatavuus selviäisi kysymällä...

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com