Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 07:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2012 12:48 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 16, 2012 20:18
Viestit: 9
Meinasin laittaa fuel merkkisen vaimentimen tuolta englannista (129e)..ONKO OIKEASTI mitään hyötyä vai onko hyöty korvien välissä kun äänet isonee? Tarkoitin pelkkää vaimentimen vaihtoa ,en rupea suuttimien ja vapaavirtaus suodattimien kanssa värkkäämään. VOIKO pyörä mennä liian laihalle kun vaihtaa vaimentimen?

_________________
zr-7 -99
kle-500 -92
gsx 750 -99
bmw f 650 -95
fj 1200 -92
cb 900 bold`or -79
gsx-r 750 -89
dr 650 rs -91
zephyr 750 -95
xj 600 s -95
fzr 1000 -92
gsx-f 750 -91
cb 350 twin -72


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2012 16:10 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
zetär7 kirjoitti:
Meinasin laittaa fuel merkkisen vaimentimen tuolta englannista (129e)..ONKO OIKEASTI mitään hyötyä vai onko hyöty korvien välissä kun äänet isonee? Tarkoitin pelkkää vaimentimen vaihtoa ,en rupea suuttimien ja vapaavirtaus suodattimien kanssa värkkäämään. VOIKO pyörä mennä liian laihalle kun vaihtaa vaimentimen?

Veikkaisin hyödyn jäävän ainoastaan korvien välisiin asioihin. Jos uusi pönttö on huomattavasti virtaavampi kuin alkuperäinen, seokset saattavat mennä turhan laihalle eli ainakin suuttimien kanssa joutunee värkkäämään, jos hyötyä haluaa saada.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2012 18:15 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Omassani (550 LTD) vaihtui 550 GT putkiin hieman pidemmät ja sisuskalut tallella. Äänet muuttu hiljaisemmiksi ja.. täts it. Ei mitään muuta eroa ja painoa tuli jokunen kilo lisää. Vanhat röörit oli poikki ja vuoti joka puolelta ja täysin tyhjäksi ruostuneet. Ne oli sellaset "rähinä ääni putket".

GT:n röörit oli bolt on kamaa. En tehny mitään muutoksia.

Säästin ne käyrät nuukuuksissani, rälläkällä vaimentimen kohdalta poikki...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com