Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 16:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Syys 19, 2013 23:35 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 11:50
Viestit: 16
Onko niin, ettei muiden kawasaki-mallien tai muiden prätkien pakoputkisto käy kawasaki gpz 550 A1 1984 malliin. Tarkoituksena olis löytää 4-1 "tehoputkellinen" pakoputkisto mopediin. Suunnitelmissa olisi vaihtaa pod-filtterit, pakoputkisto ja laittaa kaasuttimiin dynojet tms. suutinsarja

olen yrittänyt hakea kaikkialta pakoputkia, mutta vain "kunnon" putkistoista löytyisi tilaustavarana Kerker K-sarjan pakoputkisto Hintaan reilut 900 euroa, joka on kyllä paljon rahaa kaiketi??

Löytyy kyllä myöskin wemotolta marving racing 4-1 pakoputkisto, mutta ei siitä näytä löytyvän käyttökokemusta, vai löytyykö.

http://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/gp ... m_-_black/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 20, 2013 06:42 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 12:39
Viestit: 438
Paikkakunta: Hyvinkää
Marving näyttäis äkkiseltään samalta mikä mulla on kromattuna versiona omassa 750:sessa.
Mitäs kokemuksia kaipaat? Kestävä putki on ollut ja hyvin pärisee.
E-merkintöjä tuossa ei liene eli jos innokkaan virkavallan edustajan kanssa joutuu tekemisiin niin saattaa joutua selitelemään.

_________________
Z-750 1982
ZX-10 1989
VN 1500 1996


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 20, 2013 08:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Ongelman aiheuttaa se, että 2. ja 3. pytyn väli on viissatkussa aika paljon kapeampi kuin seiskapuolikkaassa - muuten jako on sama.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 20, 2013 10:33 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 11:50
Viestit: 16
täytyykö tuossa marvingin pakoputkessa, öljysuodattimen vaihdossa pakoputki irrottaa jne ja onko tämän putken kanssa mahdollisuus piristää mopedia dynojet ym. suuttimien kera. Toki vanhat pakoputket on ehyet, mutta aattelin tuota kawasakin tehojen nostoa kaikkinensa :).

tietysti putkisto, jossa peräosa on vaihdettavissa antaa enemmän vaihtoehtoja "tuunata".


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 21, 2013 14:54 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 11:50
Viestit: 16
tulipa tuossa tärkeänä asiana mieleen, että mitenkä tuo marvingin 4-1 putkisto käyttäytyy väännön suhteen. Antaako vääntöä erityisesti ala- vai yläkierroksille vai siltä väliltä??


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 21, 2013 19:17 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Mulla olisi ylijäämänä yksi Kawan 550 4-1 putkisto, musta. Merkkiä en nyt äkkiseltään enään muista kun varastossa maannut jonkusen tovin.
Malli johon se sopii on myöskin muististani hävinnyt mutta voin yrittää sen paketin kyljestä tihrustaa jos kiinnostusta ilmenee.
http://mob5.photobucket.com/albums/y199 ... 011132.jpg
Tuossa linkki kuvaan vaimentimesta. Toivottavasti toimii....

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 22, 2013 08:43 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 11:50
Viestit: 16
laitahan vaan mallia ja sopivuutta näytille :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 22, 2013 20:23 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Joo, laittelen kun vaan ehdin varastolla käymään.

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 23, 2013 06:31 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 12:39
Viestit: 438
Paikkakunta: Hyvinkää
Luigi kirjoitti:
täytyykö tuossa marvingin pakoputkessa, öljysuodattimen vaihdossa pakoputki irrottaa jne ja onko tämän putken kanssa mahdollisuus piristää mopedia dynojet ym. suuttimien kera. Toki vanhat pakoputket on ehyet, mutta aattelin tuota kawasakin tehojen nostoa kaikkinensa :).

tietysti putkisto, jossa peräosa on vaihdettavissa antaa enemmän vaihtoehtoja "tuunata".


Suodattimen saa vaihdettua hyvin putkea irroittamatta, dynoista ei ole mitään kokemusta.
Väännön lisääntymisestä tai puuttumisesta ei oikeen ole kunnon tuntumaa muuta kuin että sitä on onnettoman vähän... :P

_________________
Z-750 1982
ZX-10 1989
VN 1500 1996


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 29, 2013 09:37 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
No nyt vihdoin ehdein varastolle tutkimaan pakettia. Seuraavia notuleita ainakin erottui:
ZR400A1, Z400F2, ZR400B1, joku UNI-TRACK, ZR550A1.
Micron on putkiston merkki.

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com