Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 12:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Heinä 18, 2014 05:38 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 17, 2014 07:16
Viestit: 5
Paikkakunta: HKI
Terve kaikille!
Haluaisin vaihtaa 1982 vuoden Z750:seen vapaavirtaus suodattimet originaalieni tilalle, ja kiinostaisi tietää onko kellään kokemuksia sopivista suuttimista. Joku SUMEKOlla meinasi jo että on vaikea saada säädettyä CV -tyyppinen kaasari "tötteröillä", koska on niin tarkka suodattimen litramäärästä. Kuitenkin sellaisia aina välillä näkee.. Anyone ?

_________________
-Triumph Bonneville T120R -1970
-Ducati 748R -2002
-Kawasaki Z750 -1982 (eka japsi jos ei ei piikkejä lasketa)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 20, 2014 23:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
Minkä kokoiset pilot ja pääsuuttimet vakiona? Nimim. Juuri CVK34set 1100 Zephyriin tuunanneena.

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2015 11:10 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 17, 2014 07:16
Viestit: 5
Paikkakunta: HKI
Nonii terve.. menikin tuo viimeksä tuolla vakio putsarilla, mutta nyt olis taas mielenkiintoa jatkaa. Eli siinä on:
- jet pilot 35
-jet main pri 62
-jet main 2nd 125

Kiitos !

_________________
-Triumph Bonneville T120R -1970
-Ducati 748R -2002
-Kawasaki Z750 -1982 (eka japsi jos ei ei piikkejä lasketa)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2015 12:37 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Uskallanko edes kysyä: minkä merkkiset vaparit - toivottavasti ei PowerFiltterit.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2015 13:44 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 17, 2014 07:16
Viestit: 5
Paikkakunta: HKI
Hah, ei oo tullu vielä hankittua, kun mietin tässä vasta. Tietysti ne millä saa parhaimman käynnin, jos jollain on kokemusta. Tykkää ite niistä vähän isommista/ovaalin mallisista, tai sitten niistä missä tulee yks putsari kahteen kaasariin. Tarkoitushan on vain saada tota lookkia hieman kevyemmäksi tuosta keskeltä. K&N on pirun kallis kappalehintaan, mutta on niitä toki muitakin. Makukysymyksiähän nämä loppupeleissä on ja mikä tahansa tötterö sopii minun projektiin paremmin kuin se orkkislaatikko.

_________________
-Triumph Bonneville T120R -1970
-Ducati 748R -2002
-Kawasaki Z750 -1982 (eka japsi jos ei ei piikkejä lasketa)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2015 14:51 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 17, 2014 07:16
Viestit: 5
Paikkakunta: HKI
PS. Mikäs powerfiltterissä on vikana?

_________________
-Triumph Bonneville T120R -1970
-Ducati 748R -2002
-Kawasaki Z750 -1982 (eka japsi jos ei ei piikkejä lasketa)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2015 16:15 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
juuses kirjoitti:
PS. Mikäs powerfiltterissä on vikana?


Varmaan sama kuin vertaisi kiinan ja japanin motojen laatua keskenään. Toinen on aika paljon halvempi, miksiköhän :eitieda:

Jos haluat ilman suutinjumpaa erilliset filsut laittaa, pistä pitemmät kurkut niihin filsuihin, silloin ilmavirtaus ei putoa luistin kohdalla, kuten lyhyillä irtofilsuilla tapahtuu.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2015 17:47 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
PowerFilttereiden laatu on todellakin ala-arvoinen - päästää kaikki kärpästä pienemmät epäpuhtaudet läpi/ohi. Mm. imukurkku on todella löysällä (filtteri pääsee pyörimään kurkun varassa) ja yksittäisten PowerFilttereiden virtauskyvyssä on suuria eroja. Tähän sopii hyvin sanonta: halvalla ei saa hyvää. :ope: K&N filttereitä saa edullisemmin tilaamalla suoraan Jenkkilästä. Esim. kahden ovaalifiltterin satsi RC-2372 maksoi jenkeissä 118,50 eur postikuluineen.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 06, 2015 10:39 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 17, 2014 07:16
Viestit: 5
Paikkakunta: HKI
Ourrait, kiitos infosta. Tätyy jättää PF:t suosiolla pois ja lähtee K&N -linjalle.

_________________
-Triumph Bonneville T120R -1970
-Ducati 748R -2002
-Kawasaki Z750 -1982 (eka japsi jos ei ei piikkejä lasketa)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 06, 2015 11:52 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Myös Pipercross tekee suodattimia, nämä ovat vaahtomuovisia. Ne vaatii sitten eri suodatinöljyn kuin K&N, jotka on huopafiltterit.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com