Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 04:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 06, 2016 15:27 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 15, 2010 19:53
Viestit: 7
Paikkakunta: Kerava
Moi,
Tuli hommattua ZR-7aan juuri ennen kauden alkua pikkasen isommalla porauksella oleva lohko ja siihen sopivat männät.

Ja juu, tiedän,
"olisit duunannu ens talvena".
Eipä ollut sen vertaa älliä päässä siinä vaiheessa, "pikkujuttuhan" tuo vaihto on...

Hetken turattuani totesin että pari eroa on ZR-7n ja ostetun lohkon välillä.
Nokkaketjun kiristäjä on erilainen. (toivottavasti) oikeanlainen löytyi spinninwheelistä.
Vähän pidemmälle päästyäni huomasin että ostettu kiristäjä on aika paljon lyhyempi...
Eli nyt on tilattu sumekolta se kiristäjän ja ketjun väliin tuleva kilke, mallia 1993 ZR750 (Zephyr).
Kyllä tuon pitäisi pikkuhiljaa alkaa muotoutumaan...

Onko tämän palstan guruilla kokemusta miten tuollaisen saa parhaiten säätöihin??
Tässä vähän siitä miten ajattelin toimia...
Tarkoitus olisi käyttää vakiokaasareita (CVK32) jollei jollakulla ole mitään painavaa sanottavaa sitä vastaan.

Putkisto on Barracudan e-hyväksytty vähän paremmin virtaava, samoin ilman saantia on vähän modattu.
Pääsuutin on jonkun verran kasvanut alkuperäisestä ja nyt pitää ihmetellä noita lambdan kanssa.
Putkeen on tehty paikka anturille.

Kaasareista vielä sen verran että nelosen pilot-ruuvi on ihan jumimssa. Yritin availla ja siitä lohkes kannasta toinen puoli.
Annoin uida crc:ssä yön yli, Tein dremelillä uuden uran messinkiin, lämmittelin ja kokeilin mutta tulos oli sama.
Jos joku tietää sen suhteen jotain kikkaa, niin olisin sangen kiinnostunut kuulemaan..

Jumissa olleen pilot ruuvin pää tuli sen verran imukurkkuun että sormella tunsi ja pystyi laittamaan ykkösen suunnilleen samaan.
Keskimmäiset säädin vähän rikkaammalle kun ykkösen.

Venat pitäis vielä säätää ennen nippuun laittamista mutta sitä on tullut tehtyä aiemminkin.
Venttiilisäädöistä vielä sen verran että kaverin ZR-7ssa on ykkösen imunokka sen verran omituisen muotoinen
että jos välyksen laittaa yläkuolokohdassa 0,15, niin se kantaa osassa kierrosta, se ei varmaan ole hyvä.
Mutta mitä tuolle tekisi? Muuta kun että laittaa välyksen niin isoksi ettei kanna nokan tasasella osalla.

_________________
Ei riemulla rajaa kun KAWALLA ajaa!!!
ZR-7, Kyllä se riittävästi menee...
3 x Rataperse, 2 x yli 2000km/24h


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 06, 2016 15:58 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Pilotruuviin voisi kokeilla porata sen keskelle ensin pienellä 2 mm terällä 5 mm syvä reikä ja sitten perään pienellä pop-niitti 3,25 mm terällä ja napauttaa siihen reikään hieman tiukka T-20 Torx kärki kiinni ja sitten yrittää sillä avata tuota ruuvia sen jälkeen. Kärkikartio pilotruuvista siellä on varmaan jämähtänyt kaasarin runkoon kiinni. Joskus tuolla Torx virityksellä on saannut auki korkanneet kuusioura kannalla varustetut ruuvitkin valitsemalla vanhaan kuusiouraan sopiva Torxkärki suoraan vasaralla kiinni.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com