Tuohan vaatisi sen kiinnipitotyökalun keulaputken sisään, se on sellainen pitkä T-avain, jonka toisessa päässä on 3/4 tuuman kara, johon kiinnitetään mallikohtainen kärki. Jos laittaa monta 3/4 " jatkoja peräkkäin ja tuon siihen päähän, niin pitäisi aueta.
https://www.cmsnl.com/products/adapter- ... Ps_BbgXe9YJos Kankaanpäässä asut, kysy paikalliselta KawaGurulta Kulmalan Juusolta apuja.
Keulanvaihdossa kannattaa siirtää alkuperäinen T-kappaleen ohjausputki uuden keulan T-kappaleeseen, niin ei tarvi tuskailla laakeri ja putken pituusongelmien kanssa.
Onhan nuo nykykeulat aivan erinlaisia tukevuudeltaan ja toiminnaltaan ja jos jarruineen siirrät, alkaa pelikin pysähtymään noihin kivikauden vermeisiin verrattuna. Huomaa että 17" vanne keuloineen saattaa jäädä alkuperäistä paljonkin lyhyemmäksi kokonaismitaltaan.