Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 13:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawa z650 -78 ilma-ongelma
ViestiLähetetty: Pe Huhti 13, 2018 16:22 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 11, 2006 17:08
Viestit: 45
Paikkakunta: Lapua
Nyt tarttis saara vähä neuvoja.
650 zetakawaan vaihdoin vapaavirtausputsarit, ne kartiomalliset. Alkuperäinen putsari paskana, eikä ehjää oo löytynyt.
Nyt tuli sellainen ongelma vastaan että kiihdyttäessä ampuu putsariin, en tiedä mihin niistä ja veto tuntuu olevan kateessa vitosella.
Olisko syytä vaihtaa suuremmat pääsuuttimet, alkuperäiset 102,5 ja kuinka isot jos vaihdan. Kuinkas ilmaruuvit, normaalisti oon pitänyt 1,5 kierrosta auki. Tarttisko 2 ja 3 ilmaruuveja säätää enemmän auki kun 1 ja 4 nualla putsareilla.
Kiitollinen olisin hyvistä vinkeistä ja neuvoista.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2018 14:50 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
make kirjoitti:
Nyt tarttis saara vähä neuvoja.
650 zetakawaan vaihdoin vapaavirtausputsarit, ne kartiomalliset. Alkuperäinen putsari paskana, eikä ehjää oo löytynyt.
Nyt tuli sellainen ongelma vastaan että kiihdyttäessä ampuu putsariin, en tiedä mihin niistä ja veto tuntuu olevan kateessa vitosella.
Olisko syytä vaihtaa suuremmat pääsuuttimet, alkuperäiset 102,5 ja kuinka isot jos vaihdan. Kuinkas ilmaruuvit, normaalisti oon pitänyt 1,5 kierrosta auki. Tarttisko 2 ja 3 ilmaruuveja säätää enemmän auki kun 1 ja 4 nualla putsareilla.
Kiitollinen olisin hyvistä vinkeistä ja neuvoista.


Tästä lienee ollut puhetta aikaisemminkin, mutta vielä kerran: noita kartioputsareita ei juuri kannata ostaa - soveltuvat parhaiten suodattamaan kärpästi suuremmat epäpuhtaudet imuilmasta :ope: Veikkaisin, että pääsuuttimet saavat olla ainakin 120, neulaa niin ylös kuin menee ja ilmaruuveja reilusti kiinni. Nämä ovat siis puhtaasti arvauksia, mutta kokeilemallahan se selviää 8)

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2018 19:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Eikös noissa auttanut jos laittaa lisä holkit podien ja kaasarin väliin...?

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2018 22:01 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Ulkomailta, esimerkiksi ebaystä noita yleensä löytyy helpommin, ja vähän riippuu mikä malli tarkemmin, tuo esimerkiksi väittää sopivansa -77 B1 , ehkä myös -78 B2? (entäpä B2A?)
https://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Z650B1 ... Swo~1awl6U

Tai jos vain elementti rikki, niin kai niitä ainakin saa useammastakin paikkaa?

Mutta tuon lisäksi myös putsari ja kumit menee (usein) uusiksi?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com