Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 16:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pakokäyrien kiinnitys
ViestiLähetetty: Ma Joulu 26, 2005 15:51 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Jim Goose kirjoitti:
Zephyr 1100 mallissa on taas ainoat fiksut putken kiinnitysklemmarit, ne ovat 2-osaiset, joissa toinen lenkin pää on avoin ja toinen umpinainen. Ei tarvi pujotella putkiin etukäteen paikoilleen. En tiedä onko muissa, mutta tuossa olen ainoana nähnyt sellaiset.


Tarkoitat exhaust-holdereita? Mikä estää katkomasta/halkaisemasta? Kait tuo pysyy paikallaan osinakin 8)
Samaan kyykkyyn vois niitata collaritkin paikoilleen niin menis kerralla käyrät kiinni.. :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 26, 2005 17:05 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ois aika iso duuni tehdä. Eipä nuo aina ole kestäneet edes kokonaisina alkuperäisenäkään saati sitten puoleksi halkaistuna, napsahtaneet poikki jos hieman kipeetä saannut putki on jäännyt nakittamaan kanteen asentaessa. Ovat vielä kromattua valurautaa, ruostuvat ikävästi kun pinta menee rikki.
Puolikuut olen teipannut putkiin, jolloin pysyvät paikoillaan asennuksen ajan, palavat ekan käynnistyksen yhteydessä pois. Pakotiivarit pysyvät vaseliinilla kannessa tarvittavan ajan.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 26, 2005 17:26 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Öh? Kyllä mulla on kaikki valettua alumiinia...
Meinasin jotta halkaisun tekisi sivusta ja viistoon, toiselta puolelta toiseen suuntaan ( / ja \ ) niin sitovat toinen toistaan :)
No, mulla on yhdet ylimääräiset joilla harjoitella ;D

Toisaalta, halkaista voi pitkittäinkin, mutta silloin ei ole mitään takeita osien paikallaanpysymisessä; mutteri löystyy, puolikkaat kolisee kadulle :oops:

Itse laitoin nippusiteellä kiinni ja meisselillä napsin poikki kun asennettu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 26, 2005 17:32 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
jiikoo kirjoitti:
Öh? Kyllä mulla on kaikki valettua alumiinia...
Meinasin jotta halkaisun tekisi sivusta ja viistoon, toiselta puolelta toiseen suuntaan ( / ja \ ) niin sitovat toinen toistaan :)
No, mulla on yhdet ylimääräiset joilla harjoitella ;D

Toisaalta, halkaista voi pitkittäinkin, mutta silloin ei ole mitään takeita osien paikallaanpysymisessä; mutteri löystyy, puolikkaat kolisee kadulle :oops:

Itse laitoin nippusiteellä kiinni ja meisselillä napsin poikki kun asennettu.


Alumiinista? Ai niin nämä nykypyörät ;D Tokkopa ne alumiinista tehdyt kestävät sitäkään vähää halkaistuina. Saahan sitä kokeilla, tiedä mitä siinä sitten voittaa.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 26, 2005 20:04 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Enpä minäkään menisi noita alumiini-holdereita halkaisemaan mitenkään päin - halkaistun holderin kiristys vain toiselta laidalla yhdellä pultilla ei luultavasti kiristä käyrää tarpeeksi pakoaukkoa vasten eli lopputuloksena vuotava alkukäyrä-kansi -liitos. Ja nuo holderit ovat kaiken lisäksi kohtuuttoman kalliita moisille kokeiluille. No, jos on rahaa millä mällätä, niin siitä sitten vaan...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 26, 2005 20:13 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Tuskinpa siinä mitään voittaa 8) Kunhan lämpimikseni jaarustan... Kyllä noilla varmaan hintaa on, varsinkin vanhemmilla koristeellisilla kruunuilla, yhdet sellaiset mulla on kun tuli Micronin mukana, käyrät kiinniruostuneet ;D
Normaalimalliset ei konstikaan pajassa tehdä, vaikka mistä materiaalista, messingistä ja kiillottaa ;D


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com