Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 10:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ke Joulu 07, 2005 16:04 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Eli tuli hankittua loppusyksystä uusi projekti tulevalle talvikaudelle KEPPIvetoinen Z1000 st vm. -79, rekisteröity ensikerran suomeen -80. Projekti (rekisterissä) tarkoittaa isoa kasaa tai useampia erillisiä pienempiä kasoja osia. Koneremppa tehty kuittien mukaan useampia vuosia sitten Juten pajalla.
Suurimpina puutteina puuttuvat väriosat, etu- ja takapöyrä, jarrut yms.
Omasta hyllystä löytyi pyöreät väriosat, joten kauppa kiinni ja osien hankintaan.

Runko oli maalattu vihreäksi, joka alkuun arvelutti mutta kun kyseessä ei ollut kawan vihreä päätin sen hyväksyä, muut värit siis sen mukaan (aika näyttää).

Loppusyksy on mennyt osia haeskellessa mutta nyt tilanne näyttää jo valoisalta :lol: eli suurimmat puutteet on lyötyny ja kaupat tehty. Hyvä ystäväni joulupukki haalii niitä paluukuormaan ympäri maailmaa.

Vihreä runko ilman pöyriä on nostettu pöyränostimelle ja kone sovitettu paikoilleen -onnistuu muuten hyvin väkivahvoin käsivarsin :) yksinkin tietenkin rungon oikealta puolelta-. Pienempien osien etsiminen alkaa varmaan ensi viikolla ja puutteet tulee ilmi sitä mukaan kun asentaa osia kiinni. Joitain osia puran Z1:stä, joka saa samalla hieman parempia tilalle.
Mutta myöhemmin lisää

Nim. Kiristinkö jo liian usein


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 24, 2005 11:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
En ole vielä masentunut vaikka ei mitään ole tapahtunutkaan Projekti seisoo mutta onhan vielä 90 päivää ajokauden alkuun. Rungossa oleva vihreä väri on ollut vähän hukassa mutta taisi löytyä eilen, en vaan ehtinyt saada pyhiksi kun mokomat maalikauppiaat lähtivät lahjaostoksille jo klo 12. Mutta joulun jälkeen ja välipäivinä maalataan ja putsaillaan tankista ruosteita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 28, 2005 08:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Nyt on vihreä riittävän lähellä, vähän osien puhdistusta ja tänään konekorvakkeiden maalaus että päsee kasailemaan eteenpäin.
Tankin ruosteen poisto aloitettu toisella osastolla.
Ei kerinnyt Joulupukki tuoda kaikkia jo ostettuja osia :'' eli jos jollain on Pakkasukon email osoite pankaahan vinkkiä ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 28, 2005 16:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Hannu kirjoitti:
Nyt on vihreä riittävän lähellä, vähän osien puhdistusta ja tänään konekorvakkeiden maalaus että päsee kasailemaan eteenpäin.
Tankin ruosteen poisto aloitettu toisella osastolla.
Ei kerinnyt Joulupukki tuoda kaikkia jo ostettuja osia :'' eli jos jollain on Pakkasukon email osoite pankaahan vinkkiä ;D

Kyllä ne pakkasukot useimmiten vohkii, harvoinpa ne tuo ;D

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 19:02 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Korvakkeet maalailtu ja niiden kiinnittely aloitettu, luolalta löytyi vielä viimetalvista harrasteolutta joten sitäkin nautittu. Pääosin aika kulunut vielä tankin puhdistuksen parissa. Luolalle siunaantui Z1100 16" takapyörä pakkasukon mukana, voinko käyttää tässä projektissa onhan se leveämpi kuin Z1000 St vastaava :? Kuinka jarrut yms. ? Vai tarjotaanko myyntiin :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 19:32 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Hannu kirjoitti:
Korvakkeet maalailtu ja niiden kiinnittely aloitettu, luolalta löytyi vielä viimetalvista harrasteolutta joten sitäkin nautittu. Pääosin aika kulunut vielä tankin puhdistuksen parissa. Luolalle siunaantui Z1100 16" takapyörä pakkasukon mukana, voinko käyttää tässä projektissa onhan se leveämpi kuin Z1000 St vastaava :? Kuinka jarrut yms. ? Vai tarjotaanko myyntiin :P


Noissa Z 1100 ja Z 1000 ST takavanteissa itsekkin törmäsin ongelmaan jarrujen kanssa. Ovat aika erinlaiset, helpommalla pääsisi jos laittaisi koko takahaarukan jarruineen tuosta uudemmasta Z 1100 mallista. Jarrupuristin on siinä erillisellä reaktiotangola swingissä kiinni, kun ST:ssä se on pultattu suoraan swingikoteloon pultilla läpi. Samoin jarrulevy(nekin erinlaiset) asettuu 16" vanteella väärään kohtaan ST:n jarrupuristimeen nähden ja silti jää vielä "tyhjää" puristimen ja swingin väliin, jota joutuisi holkittamaan. Ainoa mikä tuossa 16" vanteessa natsasi, oli se että se sopi suoraan ST:n perään spooreille. Heivasin projektin kauas tulevaisuuteen pienemmästä takapyörästä, olisi olllut työläs toteuttaa ST:n komponenteilla.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 07, 2006 15:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 13:44
Viestit: 115
Paikkakunta: Billnäs
Kiivasta sydämentykytystä tuli kun pongasin keltaisessa pörssissä -81 ST:n!
Alkuperäiskuntoinen ja hintaa 2550,- !
Mutta eihän siitä enää 7:s päivä ollut edes renkaanjälkiä jäljellä kun lehtikin ilmestyi jo 5:s päivä.
:''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 07, 2006 16:21 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 14:31
Viestit: 39
Oli näköjään myynnissä Alastarolla.
Sattumalta ittekin omistin joskus Z 1000 ST:n, joka oli rek. -81 (IB-835). Oli mulla 85-87. Joskus rekisterikeskuksesta kysyin nyk. omistajan tiedot, ja mieleen on jäänyt paikkakunta Alastaro.

Jos vehkeessä oli Krauserin matkapurje keulalla ja Krauserin vesitankit sivuilla, niin sama oli laite.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 07, 2006 21:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 13:44
Viestit: 115
Paikkakunta: Billnäs
En tiedä tuon rekkarista, 5-kymppinen kaveri sitä möi kun halusi matalamman pyörän.
Pyörä oli mennyt kuulema heti, Lahteen.

Minulla aikoinaan ollut -80 ST, rek. YJ-577 ei tietoja enää löydy, poistettu rekisteristä. :x


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 08:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Mr.Saki kirjoitti:
Pyörä oli mennyt kuulema heti, Lahteen.

:x

Eipä oo ihme, eihän tuolla hinnalla saa edes -60 mallista Thsekkiläistä :P

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 10:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 13:44
Viestit: 115
Paikkakunta: Billnäs
Ei ehkä -60, mutta -78 Thsekkiläinen oli 550 euroa samalla ilmoitussivulla. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 12:24 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 14:31
Viestit: 39
Enpä ole montaa mopokauppa tehnytkään, mutta paras taisi olla ton Z 1000 ST:n osto. Ostin sen kaverilta, joka ei isommin pyöristä ymmärtänyt. Kone tuntui aina tukehtuvan 3000-6000 kierroksilla, ja kaveri oli käyttänyt pyörää moneen kertaan huollossa, muttei vikaa ollut löytynyt. Arvasin, ettei vika voi olla perustavaa laatua, ja ostin pelin 'puoli'-konevikaisena.
Syyksi löytyi sitten ilmansuodatin, joka oli täysin tukossa. Peli kuitenkin kulki, koska putsarin kotelon kansi oli huonosti kiinni. Huollossa olivat väittäneet vaihtaneensa myös putsarin => taas kerran huolto syvältä sieltä, minne aurinko ei paista, pelkkää laskutusta.

Vastaavasti huonoin kauppani oli se, kun vaihdoin ST:n GSX 1100:aan...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 13:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 13:44
Viestit: 115
Paikkakunta: Billnäs
Kuten myös minä vaihdoin ST:ni GSX 1100:aan...
Erehdyksistä oppii, sukisuki vaihtui pian takaisin laatumerkkiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 15:03 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Minä meinasin silloin 2002 keväällä ostaa GSX1100:n mutta järki vei voiton ja ostin Kawasakin ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 17:24 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
ST onkin järkipyörä. Uutena sitä verrattiin monesti ketjuvetoisiin ja alakynnessähän se suorituskyvyltään jäi melkein kaikille sen ajan tonnisille. Ehkä se palveli niin suppeata ostajakuntaa, ettei sillä ollut markkinarakoa kovan kilpailun keskellä. Tehokkuus oli silloinkin määräävä tekijä isoissa pyörissä.
Jotkut jo silloin huomasivat pyörän ominaisuudet ja ajettavuuden, muutamien varustelumuutosten (takaiskarit yms) jälkeen se olikin ihan kelpo peli, joka oli hyvä ajaa etenkin matka-ajossa. Huoleton ja toimintavarma kestävällä ja pitkäikäisellä tekniikalla varustetuna. Aika moni on jäännyt kaipailemaan tuota pyörää vaihtaessaan toiseen. Onnen huomaakin vasta kun se on ohi :) .
Z 1100 oli jo aika erinlainen, muokatumpi versio vanhasta ST:stä. Toiset pitävät siitä enemmän, itse kallistun vanhan mallin diggaajaksi. Monet eivät jääneet odottelemaan "päivitettyä" versiota ST:stä ja vaihtoivat kilpailevaan merkkiin, monesti Suzukiin, kuten oman ST:ni entinen omistajakin teki vaihtaessaan GS 1100 G malliin.
Tuli mieleen joskus jossain lukemani Yamaha XS 1100 S mallin ominaisuuksista, Too much power try to beat too much mass! Sanonta sopinee monesti muihinkin isoihin keppipeleihin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 18:46 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Pari tuntia puuhastelua osien parissa ja koneen loput kiinityspultit paikoilleen. Alapultit vielä auki (ei mahdu sormet sekaan) kun pöyrän runko on nostimella(halpa), jonka peti oli alunperinkin turhan kapea ja käytin levitykseen laudanpätkiä (täytyy jossain vaiheessa parannella). Mukavasti alkaa alumiini kiiltelemään rättilaikalla ja hiomatahnalla. :P

Mukava lueskella muiden kehuja ko. pyörästä saa lisää motivaatiota pöyrän rakenteluun alkavalle kaudelle.
Saas nähdä kumpaan kilometrit kertyy ensi kesänä Z1:een vai ST:hen, painoero tekee Z1:stä toki kätevämmän. ;D
Viime kesän sadereissut vaan vaati ketjujen huoltoa reissun päällä :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 14, 2006 19:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Taas tuli puhdisteltua ja maalailtua lisää pisteosia rungon vihreällä. Seuraavaksi vaihtuu väri ainakin hetkeksi mustaan, muita täytyy vielä harkita :? . Pahus kun aika vaan on pahasti kortilla, lähenee tuo ajokausi kovaa kyytiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 14, 2006 21:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Hannu kirjoitti:
Taas tuli puhdisteltua ja maalailtua lisää pisteosia rungon vihreällä. Seuraavaksi vaihtuu väri ainakin hetkeksi mustaan, muita täytyy vielä harkita :? . Pahus kun aika vaan on pahasti kortilla, lähenee tuo ajokausi kovaa kyytiä.

Elä huoli hälyytä Raato, jos aika loppuu. Raatohan purki pyörän, hitsautti rungon, ja kasas. Muistaakseni alle 70 päivän :wink:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 14, 2006 21:37 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Jos sulla Hannu on hyvä (ja varsinkin edukas) maalari tiedoss niin vihjases mullekin.
Ois yhet 650:n osat maalia vailla ja ehkä ysinkin, samalla luottomaalari on kadonnut tietymättömiin.
:?

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2006 02:12 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Jarru kirjoitti:
Hannu kirjoitti:
Taas tuli puhdisteltua ja maalailtua lisää pisteosia rungon vihreällä. Seuraavaksi vaihtuu väri ainakin hetkeksi mustaan, muita täytyy vielä harkita :? . Pahus kun aika vaan on pahasti kortilla, lähenee tuo ajokausi kovaa kyytiä.

Elä huoli hälyytä Raato, jos aika loppuu. Raatohan purki pyörän, hitsautti rungon, ja kasas. Muistaakseni alle 70 päivän :wink:

Joo, menihän siinä aikaa viikon verran, mutta siitäkin noin puolet hitsarin odotteluun. Tosin tuossa projektissa en puuttunut tekniikkaan vaan kyseessä oli puhdas pura-hitsauta-kasaa -projekti.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2006 10:52 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Nuorempana Raato pisteli pari vuorokautta tauotta Kawaa nippuun. Se tuntui jo silloin käsittämättömältä tahdilta. Itse en kyllä jaksais painaa moista tahtia, edes 20 vuotta sitten, saati nykyään.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2006 11:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
JIMJAK kirjoitti:
Jos sulla Hannu on hyvä (ja varsinkin edukas) maalari tiedoss niin vihjases mullekin.
Ois yhet 650:n osat maalia vailla ja ehkä ysinkin, samalla luottomaalari on kadonnut tietymättömiin.
:?

Vaikka kysymys oli Hannulle osotettukin, pitää silti sählätä :wink:
Mites tää Jotsenon Gerald :?:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2006 11:45 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jarru kirjoitti:
JIMJAK kirjoitti:
Jos sulla Hannu on hyvä (ja varsinkin edukas) maalari tiedoss niin vihjases mullekin.
Ois yhet 650:n osat maalia vailla ja ehkä ysinkin, samalla luottomaalari on kadonnut tietymättömiin.
:?

Vaikka kysymys oli Hannulle osotettukin, pitää silti sählätä :wink:
Mites tää Jotsenon Gerald :?:


Joutsenon Gerard Mariaud on sutinut jokusen Z1 Kawan osat. Työn jälki on tosin ollut vaihtelevaa, huippusuorituksesta heikoonkin. Hintakaan ei mikään edullinen ole, joten lopputuloksesta pitää olla kriittinen ja vaatia homma uusiksi jos ei miellytä.
http://mach.fi/

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2006 16:19 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Jim Goose kirjoitti:
Nuorempana Raato pisteli pari vuorokautta tauotta Kawaa nippuun. Se tuntui jo silloin käsittämättömältä tahdilta.

Niinpä, hulluutta on monta lajia - tämä raatomainen niistä kaikista pahin :P Eipä kyllä enää onnistuisi tuollainen parin vuorokauden kasaamissessio - kaipa sitä on tullut vanhaksi...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2006 21:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
JIMJAK kirjoitti:
Jos sulla Hannu on hyvä (ja varsinkin edukas) maalari tiedoss niin vihjases mullekin.
Ois yhet 650:n osat maalia vailla ja ehkä ysinkin, samalla luottomaalari on kadonnut tietymättömiin.
:?


Mulla valitettavasti maalari on sama mies kuin asentaja, satulaseppä yms. ;D Eli ensin tehdään vähintään kerran itse ja sitten katsotaan kelpaako laatu vai tehdäänkö uusi yritys. Lopulta ehkä etsitään ammattimies :P .
Projekteja on sen verran jonossa että on hyvä jotain oppia itse tekemään ja itse tekemällä ehkä joskus kokee onnistumisen ilon ja näkee että ominkin käsin saa jotain aikaan.
Z1 tuli jo itse tuhrittua "orggis sävyyn" :? 30 vuotta vanhan muistikuvan ja valokuvien mukaan. Muuten tulos on omasta mielestä kohtuullinen (liikaa roskia ilmassa) mutta joutuu kyllä vielä uudelleen maalaukseen kunhan kerkeän.
Halvempi olisi ollut viedä Joutsenoon jos ajattelee toista maalauskierrosta mutta hällä väliä. Tulevalla kerralla on olosuhteet jo paremmat ja käytössä ehkä jo kunnon uuni (jos kehtaan vaivata)?
Itse hankin jo viimeksi kunnon ruiskun jota toki voidaan käytää kerholaistenkin avuksi jos tarvetta löytyy.
Moottoripöyrän osissa on vain se vika, että juuri kun saa tuntuman maalaukseen ja ruiskun säädöt kohdilleen on jo lopetettava elikkä pitäisi olla se kaverin pyörä harjoitusvastustajana, jonka jälkeen oma ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 17, 2006 08:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Ohjausakselin kartiolaakerit vaihdettu Stormin uusio osiin, muuten samat kuin Möhkössä kuten jo JG jossain välissä mainitsikin.
Ikävänä huomiona yläpään rasvaprikan puute sekä akselin keskitapin yläpultti ja prikka.
Katselin varaosanumeroita ja olin ymmärtävinäni että ovat ainakin eri numerolla kuin Z1:ssä, miten lienee muissa malleissa :? Elikkä saako mistään uusia vai kaivellaanko taas vanhoja ympäri maailmaa. Rasvaprikka kai syntyy vaikka mistä.
ONKO tietoo HUhuu ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 17, 2006 11:08 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Hannu kirjoitti:
Ohjausakselin kartiolaakerit vaihdettu Stormin uusio osiin, muuten samat kuin Möhkössä kuten jo JG jossain välissä mainitsikin.
Ikävänä huomiona yläpään rasvaprikan puute sekä akselin keskitapin yläpultti ja prikka.
Katselin varaosanumeroita ja olin ymmärtävinäni että ovat ainakin eri numerolla kuin Z1:ssä, miten lienee muissa malleissa :? Elikkä saako mistään uusia vai kaivellaanko taas vanhoja ympäri maailmaa. Rasvaprikka kai syntyy vaikka mistä.
ONKO tietoo HUhuu ;D


Näköjään ihan omia osia näkyy vain ST:ssä olevan. Erit ovat osaset Z 1300, Z 1100, sekä ketjuvetoisissa malleissa. Spinnin Wheel voisi olla paikka mistä löytyisi, takavuosina siellä ainakin oli purkuosaa ST:hen tarjolla. Kysy Mikalta puh numerosta 990-46-706300415, se on suomalainen kaveri siellä töissä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2006 21:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Taas muutama tunti puuhastelua viikon mittaan ST:n kanssa. Lähinnä osien järjestelyä ja pyöreiden väriosien vaatimia pieniä sovitteluja runkoon.
Paketteja alkaa tulla ovista ja ikkunoista eli osia olisi haettavissa huomenna mm. tullipostista. Toivoa vaan sopii että ovat käypäsiä omaan projektiin. ;D
Ylimääräisiä on jo sen verran vuosien mittaan kertynyt että täytyy ehkä ostaa vielä yksi kawa ;D ;D. -Tai ehkä ne ilmestyvät aikanaan myytävien joukkoon- :P.
Seuraava pöyräprojekti olisi tarkoitus olla se mainittu vm. 51

Satulan kanssa painiminen on myös alkanut samoin kuin johtosarjojen suunnittelu (yleinen kawatekniikka).

Väriosien maalaus alkaa myös hahmottua takaraivoon, joten kohta täytyy rohkaista mieli ja houkutella maalari töihin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 01, 2006 08:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Puuhastelu jatkuu projektin parissa tosin käytetty aika vieläkin kovin rajallista, joitakin osia kiinnitelty ja putsailtu saman tien. Tankin etupään kiinnityspisteet lisätty ja maalailtu. Rungon molemmin puolin jäi eteen turhat korvakkeet mitä lie :? onko tuulilasia (lue katetta):P varten vai tankin kiinnikkeitä tai ohjausiskaria :? , näille kai täytyy keksiä jotain käyttöä kun siinä törröttävät.
Takapöyrälle täytyy tehdä maalin poisto, nykyinen punainen ei oikein istu tulevaan värimaailmaan. Liekö lasikuulapuhallus tähänkin paras konsti?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 01, 2006 14:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 10:04
Viestit: 330
Paikkakunta: Vantaa
Hannu kirjoitti:
Takapöyrälle täytyy tehdä maalin poisto, nykyinen punainen ei oikein istu tulevaan värimaailmaan. Liekö lasikuulapuhallus tähänkin paras konsti?


Kysy ruokasoodapuhallusta, sillä ainakin saa tankit puhkuttua, ilman pellin vetelyä.. Olen kuullut..

_________________
Elämä etenee, ei aina hyväänsuuntaan, mutta etenee kuitenkin.
Ei riemulla rajaa...
Kawasaki ZG 1200
Kawasaki GPz 750 Turbo


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com