Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 10:54

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2007 22:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
KOMEA oli pyörä, ei voinut kuin sanattomana ihailla 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 19, 2007 18:52 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
tuohan on helekutin hieno. mistä oot keksiny noin komion värinkin? hehiö. harmio kun ei tullut kateltua manalan majala tuota lähempää kun kahville ryntäsin. asia pittää korjata viimeistään enskesänä.

just 70-luvun teemaa ja tyyliä, jopa komiampana kuin silloin 70-luvulla oli, mutta niin samanlaisena. hulppea.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 19, 2007 21:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Nätti on ST:n väritys, on onnistunu justiin :yes: . Jos muuten rivotettu zysin laturin koppa soppii ST:hen ja huolit sellasen tuohon, niin se ollos sun.

edit: Täytyy mennä tostaiseksi puihin ton laturin kopan kanssa :oops:
Eipä löytynyt sieltä mihin muistin sen viimeksi jättäneeni :oops:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 20, 2007 10:05 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos Jarrulle hienosta tarjouksesta mutta ei tai sopia eikös käämien kiinnitys ole eri kohdissa :?
Ainakin Z1:ssä käämit ulkopuolella ja ST:ssä sisällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: st 1100
ViestiLähetetty: La Loka 20, 2007 18:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 19:24
Viestit: 267
Paikkakunta: Turku
Upea ilmestys!

_________________
Ikääntymisen huomaa siitä, että avara mieli ja kapea vyötärö vaihtavat paikkaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 21, 2007 20:45 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Kauden avaus jatkui ;D ;D reilun 100 km lenkillä hienossa kelissä nurmijärven seudulla. Kaikki tuntuisi pääosin toimivan, edelleen hieman bensavuotoa 3:sen ja 4:sen kaasareista ja röpöttää kun kierrokset nousee yli 4000 rpm:n :? Liekö vika ilmanputsarissa tulppahatuissa vai missä? Ideoita kiitos :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 21, 2007 22:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Eihän kellään tollaisia vikoja voi olla,. :mur:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 17:35 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Kertokaas mikä on erillisen etuvastuksen tarkoitus ST:n sytkäpuolella :? ja onko se yleensäkään tarpeellinen :?
Eikös vialliset tulppahatut (häiriönpoistajalla) voisi aiheuttaa röpöttämistä. Eikös häiriönpoistaja ole usein hiiltä, joka voi katketa ja aiheuttaa sytkäongelmia :? juuri jollakin kierrosalueella eli kipinä karkaa mihin sattuu :?
Olikos Räksällä samoja ongelmia :?
Kohta tämä ainakin ratkeaa :? ;D :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 17:45 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Etuvastus rajoittaa virtaa CDI boxilta puolille. Ei kannata poistaa jos on alkuperäiset puolat ja sytkäboksi käytössä, alkaa kuuma käydä väärässä paikassa.
Puolien toisiopiirin oma vastus ilman tulpanhattuja on 12-18 kohmia. Tulpanhatuissa oliskohan ollu 5-10 kohmia per hattu.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 31, 2007 22:08 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tässä on pohtinu millaista tyyliä alkais rakentamaan viime keväällä hommatusta ST:stä. Kuppi alkaa kallistumaan pikkuhiljaa caferacerin puoleen. Vähän samaan tyyliin kuin norjalaisen Tor-Erik Antonsenin hieno ST:
http://www.kawaz1.com/pictures/sykler/S ... 0a%202.htm
Jotain samaa meininkiä, ilman sivukoppia, pitkä sitsi perälipalla, clip-onit, pedaalit taakse, rundari ainoaksi mittariksi, simppeli etuloksu.
Kuvan pelissä oli orgiskeulaan tehty uudet t-kappaleet orgista leveämmiksi, samoin jarrulaikoille oli laitettu offset palat alle, pienellä muutoksella paljon näköä lisää. Jostain jos löytäis vielä 70-luvun stremline katteen munakuoriplexillä. GT:n tankki ois jo tyrkyllä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 31, 2007 23:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Hannu kirjoitti:
Kertokaas mikä on erillisen etuvastuksen tarkoitus ST:n sytkäpuolella :? ja onko se yleensäkään tarpeellinen :?
Eikös vialliset tulppahatut (häiriönpoistajalla) voisi aiheuttaa röpöttämistä. Eikös häiriönpoistaja ole usein hiiltä, joka voi katketa ja aiheuttaa sytkäongelmia :? juuri jollakin kierrosalueella eli kipinä karkaa mihin sattuu :?
Olikos Räksällä samoja ongelmia :?
Kohta tämä ainakin ratkeaa :? ;D :''


Uskoisin, taas kerran että nyt toimii testi kilsoja takana 400. Hanan ali-
paineletkua vaihtaessani vaihdoin lähdön kakkoskurkkuun. Kumitulppaa
irroittaessa huomasin se oli siististi halki. Rouwa muuttui muutenkin
melkoisesti. :) . Tuohan olisi pitänyt huomata aikoja sitten, mutta empähän huomannut, nyt tuntuu hywältä. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 01, 2007 15:40 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
:jump: Juu näytti kulukevan...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 01, 2007 15:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
Jim Goose kirjoitti:
Kuppi alkaa kallistumaan pikkuhiljaa caferacerin puoleen....

Mulle tuli het mieleen tämmönen raaseri, missä on mun mielestäni sitä jotakin. Sopusuhtaisen näkönen peli, vaikkei ihan sun kuvaamasi näkönen olekkaan. Olin tallentanut kuvan konneelle aikoja sitten...
http://www.steffanomotors.com/acme-velo.aspx
En kehtaa kuvaa laittaa näkyviin, kun ei oo oikeata merkkiwä!!!

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 04, 2007 21:33 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
laaksonenster kirjoitti:
Jim Goose kirjoitti:
Kuppi alkaa kallistumaan pikkuhiljaa caferacerin puoleen....

Mulle tuli het mieleen tämmönen raaseri, missä on mun mielestäni sitä jotakin. Sopusuhtaisen näkönen peli, vaikkei ihan sun kuvaamasi näkönen olekkaan. Olin tallentanut kuvan konneelle aikoja sitten...
http://www.steffanomotors.com/acme-velo.aspx
En kehtaa kuvaa laittaa näkyviin, kun ei oo oikeata merkkiwä!!!


Aika hieno Velo. ST:n rakentelun myötä haeskelin kaiken aikaa caferacer tyylin alumiinitankkia mutta sopivaa ei löytynyt kohtuuhintaa (>800,- €). joten varsinainen cafe racer jäi odottamaan myöhempiä muutoksia. Voisihan Green Hornetillekin tehdä toiset vaatteet.
Minulta ainakin pisteet Goosen tulevalle Cafe Racerille. Nythän näitä ei juuri olekaan, kuvakawalkaadissa vain Pikku-T:n cafe. Minun silmillä aikasta hyvä :P .
Tankkien hinnoista johtuen on mielessä kummitellut ajatus vanhan J-mallin tankin mukiloinnista uuteen cafe`muotoon (tankkihan on kuitenkin jo ostettu viime keväänä). Toki pelkällä tankillahan ei selviä mutta katsotaan nyt?
Pistähän Goose väliaikatietoja tulemaa niin saadaan ideoita muutkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 05, 2008 17:52 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mulla ois Hannu jouten tuon projektin mukana tullut J:n tankki, joka on jo modattu ST:n runkoon sopivaksi. Ite meinaan tehdä Raadolta saadun GT 750 24 litran tankin Zuferaceriin. Voidaan swapata johonkin ST:n osiin jos tarviit vielä J:n leiliä. Etupää USD ois kans jouten, se kaipaa levyt ja jarrusatulat, itellä oli ajatus hyödyntää sen mukana tullut teetetty ylä T-kappale rojektiin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 06, 2008 20:28 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Zuferacerin ääressä tuli puuhailtua, GT 750 tankkia sovittelin ja toisen ST:n alkuperäistä penkin pohjaa putsailin vanhoista fyylleistä, hitsihommia joutuu tekemään, aikaisemmat modifioinnit ja ruoste olivat puraisseet. Ajatus olis tasoittaa pohja pellittämällä se ohutta neopreenipäällistä varten. Alkuperäinen perälippa jäänee näillä näkymin paikalleen runkoputkien peitoksi, josko ihan sellaisenaan silti. Sivukopat jää pois (toistahan siinä ei ollutkaan), joten penkinalus menee aika uuteen kuosiin akun siirron vuoksi, kokokin pienenee alkuperäisestä. Ajoasento alenee jonkunverran, samoin jalkatapit siirtyvät taakse alutelineisiin, Zephyr 1100 mallin tapit ja pedaalit lienevät ainoat, joista sais tekemällä hyvät, ne kun on nipussa ruuvilla sisäpuolelta. Ohjaustanko on vielä harkinnan alla, clip-onit välkkyy mielessä, Tarozzilla ois kyllä laajoilla säädöillä varustettuna, pidetään kaikki vaihtoehdot tässä vaiheessa mielessä, joskus on nähnyt ylösalas käännettyjä Ace-tyylisiä tankoja. Orgis vauhtikello jää käyttöön, rundimittari pitää laittaa sähköinen, analooginen tietty.
Näillä suunnitelmilla kevättä kohti rakennellen.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 06, 2008 21:01 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Jim Goose kirjoitti:
Mulla ois Hannu jouten tuon projektin mukana tullut J:n tankki, joka on jo modattu ST:n runkoon sopivaksi. Ite meinaan tehdä Raadolta saadun GT 750 24 litran tankin Zuferaceriin. Voidaan swapata johonkin ST:n osiin jos tarviit vielä J:n leiliä. Etupää USD ois kans jouten, se kaipaa levyt ja jarrusatulat, itellä oli ajatus hyödyntää sen mukana tullut teetetty ylä T-kappale rojektiin.


Kiitos tarjouksesta mutta mulla on jo hyllyssä sellainen, jota raaskii mukiloida :P . Muuten ajatus on ollu vielä aivan muissa asioissa ja pöyrät/projektit ihmettelevät yksinään eikö kukaan ole niistä kiinnostunut.
Mikäli sulla on osia mielessä, joita tarvit niin ilmoittele niin katson löytyykö, ainakin toisen puolen sivukoppa on en muista kumpi :P jos muutat mieltä eikä tilaa löydy akulle riittävästi, tosin perälippahan kätkee melkein mitä tahansa ;D. Eikö ole järkevämpää tehdä kokonaan uusi pohja :?

Omissa kawoissa käydään ensin läpi kaasarit ja säädöt ja varmistetaan kaikkien kulku ajatellen ensi kesää että ei toistu sama tilanne kuin viimekesänä että ei voi :moto:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ti Helmi 26, 2008 21:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
No niin kaasarijumppa aloitettu :jump:(harmittaa hyvät kelit eikä pelit ole ajokunnossa) Jo syksyllä asennetut Smoothboret käytetty uudelleen (talvi tuli :mrgreen: ja jäi kokeilematta) irti ja vaihdettu uudet uimuriventtiilit (Z1 enterprice). Meinaan samalla uusia vaijerit kun toisesta on kuitenkin jo yksi säie poikki.
Sain itseäni viisaammalta arvelun että vika on bensahanassa ja sitä kautta saatavissa olevassa bensamäärässä. Selitys kuulosti uskottavalta onhan ilmanputsarina 1-4 vapari joka antaa varmaa ennemmmäm ilmaa kuin orggis :yes:. Toisin sanoen bensapinta kaasareissa laskee liian alas kovemmilla kierroksilla ja näin ollen käynti alkaa pätkiä :-)).
Samalla vaihtuu siis myös Pingeli ja putsariksi muuttuu 2-2 KN vaparit. Saa nähdä kuin käy vai käykö :wink:
Seuraavaksi herätellään Z1 (pientä säätöä ja uudet ketjut ja putket) ja sit katsotaan Police (vain säätöä, rättilaikkaa ja tekemättä olevaa fiksausta) ettei kevät enää yllätä.
Tämän kevään maalaukset siirrän keväämmälle saan harjoitella ensin kaverin vehkeeseen :rotfl: :mrgreen: :jump: Zufe kuitenkin vielä elää :yes:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ti Helmi 26, 2008 22:11 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Se on hienoo kun kaveri luottaa ja sanoo että voit tuohon kokeilla eikä vaadi korvausta? vai mitä Hannu?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ma Maalis 31, 2008 20:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Pääsiäinen ja viime viikko meni hukkaan sairastellessa mut tänään otin sauhut Hornetista ja Policesta. Ai sitä riemua :jump: kun molemmat heräsi tulille mukavasti eikä tällä kertaa kumpikaan ollut edes ilmiliekeissä :P .
Hornetti vastasi kaasuu mukavasti ja otti hyvin kierroksia :mrgreen: punaviivan tuntumaan ainakin ilman kuormitusta. Hieman paukutti putkissa :? oisko aavistuksen myöhäisellä :?. Taitaa Pingeli antaa juomaa riittävästi :moto: Ilmat oli mullakin siirtyneet osin yläpuolelle mutta eihän se vaatinut muuta kuin siirtää tallista lisää renkaaseen. Täytyis varmaan ilmoittaa vakuutusyhtiöön kausi alkavaksi niin voisi kokeilla kuormitettuna. Enkä muuten kiristänyt ketjua :mrgreen: :yes:

Kaverin väriosien maalaus vähän painaa mielessä :oops: mutta maalit on kuitenkin jo hankittu ja pohjatöitäkin aloiteltu joten voi olla että saavat väriä jo tulevana viikonloppuna. Voidaan sit porukalla ihmetellä vaikka valumia ens viikolla ja ainahan voi vaihtaa tyyliä ja tehdä rottapyörän :yes:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ti Touko 13, 2008 20:13 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Aloitin kauden viimein :mrgreen: kun pääsiäispyhät meni ja lopetin maalailun.
Ensimmäiset 15 kilometriä meni mukavasti ja otti hyvin kierroksia :P eli ilmeisesti Pingelin vaihto takasi riittävän bensan saannin, mutta sit loppui 2 ja 3 pytyn käynti kokonaan :'' (tarkastin myöhemmin ei lainkaan kipinää). Vaihdoin 2-3 pytylle toisen vanhan puolan ja toiset vanhat tulpat, jonka jälkeen tuntui taas käyvän kaikilla. Jonkun verran kyllä paukutteli putkessa :? Voiko vika olla sytkäboxissa vai missä :? Ehdotuksia kiitos.
Vaihdan huomenna vielä uutukaiset tulpat ja kokeilen uudelleen :moto: ehkä poikkean myös majalla kahvilla niin katsotaan käykö paremmin TOIVOTAAN :yes:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ti Touko 13, 2008 21:56 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
voisiko käydä laihalla kun paukuttaa putkissa. jos se nyt mitään haittaakaan. omiin korviini paukuttelu on komian kuulosta. semmoista kisamaista röpellystä. siis ihan ampumapaukut ovat jo vähän ehkä liikaa pakareissa.

komia oli tuo goosen linkissä ollut cafe racer st-kawa. ehdottomasti tuontyylinen tai sinnepäin pitää goosenkin saada väsättyä. tosin ajoasento nuissa kahviloissa on sitten enemmän kyykky kuin muu. leppoisa matkanteko ei silleen onnistu, mutta vaudikas kurvailu kyllä. tyylillisesti cafet ovat kyllä mun silmää miellyttäviä. ite kun olen tottunut ajamaan melkokyykyillä, niin pitkällä matkalla ja kaupunkinopeuksissa nekin ovat lyhytkätiselle ja pitkäselkäisellä melko raskaita etunojia. sitten kun ajetaan motarinopeuksia tai yli tai aktiivista ajoa, niin toimivat parhaiten.

tuossa yhtenä aamuna kattelin todella silmää hivelevää cafe raceria kadun varressa parkissa. oli näitä uusia triumppeja, thruxton 900 mustana ja perälipassa teksti, race with the devil ja pirunkuva hienosti maalattuna siihen. tangonpääpeilit ja pelkistetty ulkoasu, kyllä oli nätti.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ke Touko 14, 2008 20:26 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Lyhyehkö koeajolenkki yhdistettynä manalan kahvireissuun, Hornetti kävi kaikilla kunnes menin tankille ja sammutin, sen jälkeen käyntiin taas vain kahdella eli 2 ja 3 taas pois pelistä. Vein nukkumaan ja tutkitaan myöhemmin :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ke Touko 14, 2008 20:38 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Hannu kirjoitti:
Vaihdoin 2-3 pytylle toisen vanhan puolan ja toiset vanhat tulpat, jonka jälkeen tuntui taas käyvän kaikilla. Jonkun verran kyllä paukutteli putkessa :? Voiko vika olla sytkäboxissa vai missä :? Ehdotuksia kiitos.
Vaihdan huomenna vielä uutukaiset tulpat ja kokeilen uudelleen :moto: ehkä poikkean myös majalla kahvilla niin katsotaan käykö paremmin TOIVOTAAN :yes:

Miul oli bensassa vika... 4 pytty pois pelistä, ei syttynyt vaik uuret tulupat ja johrot :shock: Laitoin uutta 98 okt bensaa ja taas käy tasaseen... Ookkona koettanu sitä? Bensassa on ihan älyttömästi eroja. Olin aikoinani Kesoililla (-82...-86) töissä ja mun homma oli huolehtia aseman bensoista. Siel oli 10000 ltr säiliö jossa 25 cm VETTÄ pohjalla, uus kuorma bensaa päälle ja siel on älytön määrä "vesibensaa"... En tiijä kuinka paljo kaikenmaailman lisäaineita sinne ny spruutataan sekaan, mutta sillo bensa oli pääasiassa punaista ja haisi erilailla...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ke Touko 14, 2008 22:21 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
tuli kateltua manalanmajalla sitä kaiman hornanzetaa. oli ja on komio se zetaästee. harmi kun nyt sitten taas alkoi temppuilla. eihän tankissa voi olla vettä millään, voisiko? joskus nuo mystiset viat voivat olla yllättävän simppeleitä, niinkuin limiitin mainitsema bensanlaatukin.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: To Touko 15, 2008 04:44 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Hannu kirjoitti:
Lyhyehkö koeajolenkki yhdistettynä manalan kahvireissuun, Hornetti kävi kaikilla kunnes menin tankille ja sammutin, sen jälkeen käyntiin taas vain kahdella eli 2 ja 3 taas pois pelistä. Vein nukkumaan ja tutkitaan myöhemmin :?



Samantapaista vikaa oli mullakin viime kesänä, tosin pahempana. Kesti tankata ja jos heti potki tulille, niin lähti, mutta jos hörppi zufeet ja yritti sen jälkeen samaa ei lähteny kun sadannella potkulla käyntiin :''
Vika olikin molemmissa pic-upeissa, joista kuumana katkesi tai ainakin vastus nousi liian suureksi kelan käämissä. Ajossa ei ongelmaa ollut, kun mosa jäähtyi ajoviimasta, parkissa hetken seistyään lämpö johtui koneen syövereistä ulospäin kohti syttyosia em. vamman aiheuttaen. Käyntiin lähdettyään kipinä jaksoi hypätä rikkinäisen käämin läpi, samoin kylmänä ei ongelmaa esiintynyt ollenkaan. Hyvinhän nuo 270tkm/27 vuotta toimivatkin, otin Zuferacerista sen vanhat, mutta toimivat pic-upit kiireellisempään käyttöön.
Dyna S lienee lopullinen asian ratkaisu.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: To Touko 15, 2008 11:39 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
no niinhän se olikin. tuosta käämin palamisestahan tuli joskus jutskailtua goosen kanssa. nyt kun tuon muistin heti kun olin lukenut goosen jutun aiheesta, niin veikkaisin kans tälleen jälkiviisaana, että kyllä kannattaa varmaan katsoa se pic up coil. sitten se em. lopullinen ratkaisu kehiin eli dyna.

on se helppoa olla jälkiviisas. hehiö.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: To Touko 15, 2008 17:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Jim Goose kirjoitti:
Samantapaista vikaa oli mullakin viime kesänä, tosin pahempana. Kesti tankata ja jos heti potki tulille, niin lähti, mutta jos hörppi zufeet ja yritti sen jälkeen samaa ei lähteny kun sadannella potkulla käyntiin :''
Vika olikin molemmissa pic-upeissa, joista kuumana katkesi tai ainakin vastus nousi liian suureksi kelan käämissä. Ajossa ei ongelmaa ollut, kun mosa jäähtyi ajoviimasta, parkissa hetken seistyään lämpö johtui koneen syövereistä ulospäin kohti syttyosia em. vamman aiheuttaen. Käyntiin lähdettyään kipinä jaksoi hypätä rikkinäisen käämin läpi, samoin kylmänä ei ongelmaa esiintynyt ollenkaan. Hyvinhän nuo 270tkm/27 vuotta toimivatkin, otin Zuferacerista sen vanhat, mutta toimivat pic-upit kiireellisempään käyttöön.
Dyna S lienee lopullinen asian ratkaisu.



Kuulostaa hyvältä toi viimeinen lause :jump: käytetty Dyna S löytyykin jostain luolan perukoilta. Toivotaan että toimii ja auttaa vaivaan ja onhan se uutenakin paljon halvempi kuin sytkäboxi ja pickupit yhteensä. Taitaa jäädä vähän rahaa myös :beer:
Silloinhan saan jättää pois myös sen etuvastuksen :? vai :yes:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Ti Touko 20, 2008 20:06 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Ja taas tuntuisi toimivan :jump: :moto: Dyna S asennettu ja noin 70 km ajolenkki vaihtelevaa ajoa takana. Käy kaikilla edelleen :mrgreen: vähän on varmaan sytytys vielä pielessä kun heitin arviolta osat paikoilleen ja hienosäädin vähän korvalla (strobo ei välkkynyt :? )
Aika paljon jäi vanhoja osia yli mm. tuo etuvastus :? Asennanko takaisin huhuu huhuu :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Z1000 st
ViestiLähetetty: Su Kesä 08, 2008 14:54 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
:moto: :moto: käy ja kukkuu edelleen, täytyy pidentää lenkkejä että pääsee keppi oikeuksiinsa :jump: Nyt täytyy iskeä muiden projektien kimppuun eikä cafe raceriäkään ole kuopattu :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com