Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 05:18

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Monikärkiset tulupat?
ViestiLähetetty: Pe Maalis 17, 2006 12:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 18:03
Viestit: 200
Paikkakunta: Helsinki
Nyt kun on iridiuumit käsitelty niin entäpäs tämmöiset monikärkiset Boschin tulpat, oisko ne paremmat vai huonommat kawakäyttöön?

http://www.bosch.com/content/language2/html/3501.htm

Tuohon Hitlerin egonsiirtovälineeseen (joskin aika köyhään sellaiseen) semmoiset suosittelivat asentaa. Automaailmassa ovat muutenkin usein siirtyneet noihin monikärkisiin.

Noin kun kawan palotiloja tutkii, niin se tulppahan on siellä aika reunassa; tuollaisen 1-kärkinen NGK saattaa mennä siten päin että se metallikärki on ikään kuin palotilan keskelle päin, siistuota miten sen nyt selittäis.... ni kuitenkin, se kipinärako jää katveeseen keskeltä katsottuna.

Monikärkisessä se kipinä isketään sivulle, perinteisessä pystyyn.

No joo, tuskin eroa varmaan mutta noin ideana tuntuisi hyvältä... kun on öljyt ja öljyn lisäaineet kaluttu aika loppuun niin jotain pitää yrittää keksiä...


Viimeksi muokannut niko päivämäärä Pe Maalis 17, 2006 12:25, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: joo
ViestiLähetetty: Pe Maalis 17, 2006 12:21 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 04:48
Viestit: 69
Paikkakunta: Oulu
kyl ne kierteet on suunniteltu...että ne kaikki tulpat tulee ehjissä kierteissä ainakin suht samaan kulmaan

ootko muuten katellu mikä malli vastaa normi tulpan arvoja nuissa boschin monikärkisissä..
(iridiuumeissa löyty ihan pyörä mallin mukaan)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 17, 2006 13:01 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Itse käytin noita 4-kärkisiä joskus aikoinaan baijerilaisessa ja hyvin toimi. Ongelmana noissa on vaan se, että Boschilta ei löydy Kawaan sopivaa 4-kärkistä. Itse olen käyttänyt Kawassa NGK:n platinatulppia (Turbossa ensiasennustulppana) ja ne taitavat olla suht' hyvä kompromissi tavallisten ja iridiumien välillä - ja hintakin on halvempi! Yksi platina- (ja iridium-) tulppien etu on lämpöarvoalueen laajuus normaalitulppaan verrattuna. Tosin myyntimiesten puheet hurjista bensan säästöluvuista voi jättää omaan arvoonsa. Mutta käynnistymisnopeuteen ja käynnin tasaisuuteen noilla on vaikutusta - on sitten eri asia, onko em. seikat korkeamman hinnan arvoisia 8)

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 18, 2006 00:09 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
kyllä tuossa jotain perää saattapi olla...itseasiassa huomasin semmoista,että männänpäät oli eniten karstaiset aina tulpan vastapuolelta. joka viittaa siihen,että palaminen ei tapahdu tasaisesti. osittain siksi on siirrytty 16- venttiili koneisiin ,missä saadaan tulppa keskelle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 18, 2006 15:40 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 04:48
Viestit: 69
Paikkakunta: Oulu
jos karstottuminen on kovin merkittävästi epätasaista..on kyllä ollu sitte seoksissa ja ehkä sytkässäki hommat hiukka pielessä


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com