Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 01:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Huhti 20, 2011 23:02 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Elikkäs mikä koko alkaa olla maksimi ?jahka kairailee isoo 6.8-8.0 : 1 mäntää varten? 70mm taitaa olla vakio1015cc , 80mm olis 1325cc esim. mutta miten seinämän vara, jos jollain olis irrallista ,mistä sais mitattua seinämän vahvuuden , että onko jo likkaa 8omm, olis tarkoitus rakentaa Kampaamo-malli seuraavien lumien aikaan, enkäs meinannu takatalven-, vaan ensitalven lumille, tuosta lohkosta , tuleeko Limeen vai joku kolmas kulkija, fööni kaipaa pikapuoliin laivausta,Raadon ZG:n kyytiin ei kerenny, pulikat olis tarkoitus laittaa samaan boxiin, joten tietäjät kehiin :lukea: :help:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Viimeksi muokannut make-62-kzt päivämäärä Ke Marras 16, 2011 19:57, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 21, 2011 09:17 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2008 12:19
Viestit: 186
Paikkakunta: Pori
Moriwakin pojat tarjoo Zephyriin ainakin tuollaista settiä, mihin tulee männät ja putket:
http://www.moriwaki-blog.info/products_eng/2009/08/zephyr1100-pist.html

Kuutioita tohon satsiin tulee 80 mm reiällä 1260cc, vaatii koneistamista tosin kampikammiosta.
Turbokäyttöön tuo ei kyllä sovi, ihan liikaa ruttua (11,5:1)

_________________
Kawasaki Zephyr 1100 -94
Kawasaki ZXR 750 H2 -90
Kawasaki ZXR 750 H1 -89 (tosin ilman moottoria...)
Kawasaki Z1300 -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 21, 2011 14:47 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
kyllähän tää alkaa aukeemaan hiukka , vaikka tuo aikoinaan opittu keskikoulu englanti ( arvos. Välttävä) yhdistettynä kohtuulisen kuulevaan elokuvaenglanti korvaan ja ehtoopuolella opittuun ?? tekniseen sanastoon ja koneistamoon konsultaatio puhelun lisäksi , valmistajien sivuja selaillessa selvinnyt seuraavaa ; siis alkaa max 72-3 mm olla ilman putkitusta, ja ilmeisesti 8,5-9.0 :1 alkais puristussuhde olla kohilla, onhan nuita 6,8:1 ,kin mutta isoille paineille, . ja nuita aina 1500cc asti 85mm männillä uuteen lohkoon, mutta ei mahtottomia kuiteskaan ole tarkoitus rakennella ; ihmiset on jo kuussa käynyt ja itse olen puun välttänyt, vaikkakin joskus aikoinaan lentoa opetellut , huonolla menestyksellä :cycle: joten näistä lähtetää... 8)

On kummalista kun ei oo lumista vielä päästy, niin uusia jo odotaa, tai ainakin uneksii...

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 21, 2011 15:33 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Ite en männänhalkaisijaa kasvattais yhtään enempää, kun on pakko paineistettuna joutuu kuitenkin kovemmille ja vaarana tynnyriilmiö sylinterille... Putkittaminen tietysti yks vaihtoehto, joka monasti johtaa muuhunkin työstöön/rahanmenoon...Jota ahistusrojektiin kuluu muuteenkin ihan riittävästi... ja voimanpaskoohan saa ahistamalla vähän pienemmästäkin motista varmaan riitävästi :kk: :kk:

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 21, 2011 20:59 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mk II sylinteriputkilla 72 mm on viimeinen suositeltu kairakoko, olen nähnyt 73 mm orgisputkissa, mutta silloin menee millin korville putken helmat, joten eivät kestä välttämättä edes asennusta. :hammer:
Jos lisää kuutioita halajaa, pitää mennä esim. APE:n gorillablogiin 1200-1428 cc putkien koosta riippuen. Nämä ovat umpiblogeja, jolloin ilma ei enää mene putkien välistä, kuten orgisblogilla. Kellaria joutuu kovertamaan etureunasta hieman, putkien etureunat ottaa kiinni. Samoin kannen palotiloja joutuu muokkaamaan kasvaneen porauksen takia, jolloin isommat venat kannattaa laittaa, soppapuolen päivitys ym. hengitysteiden avaratamista (mopo karkaa käsistä, $$$-palaa..) Tuolla ei enää ruuhkassa ajella, lämmöt nousee paikallaan liikaa. :manaa:
72 mm takomännät ovat halvin ja suosituin koko, menee 2 mm poraamisella omiin putkiin ja jää vielä helmoja viistettäväksi. :takoo:
Kaikki tuon konetyypin turbot ovat bensaa läpi- imeviä, joten seokset eivät aina ole optimaaliset, joutokäynnillä bensa kertyy turbopesään. Matala öljynpaine rajoittaa rakentamista :assspank:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 29, 2011 22:31 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Jim Goose kirjoitti:
Mk II sylinteriputkilla 72 mm on viimeinen suositeltu kairakoko, olen nähnyt 73 mm orgisputkissa, mutta silloin menee millin korville putken helmat, joten eivät kestä välttämättä edes asennusta. :hammer:
Jos lisää kuutioita halajaa, pitää mennä esim. APE:n gorillablogiin 1200-1428 cc putkien koosta riippuen. Nämä ovat umpiblogeja, jolloin ilma ei enää mene putkien välistä, kuten orgisblogilla. Kellaria joutuu kovertamaan etureunasta hieman, putkien etureunat ottaa kiinni. Samoin kannen palotiloja joutuu muokkaamaan kasvaneen porauksen takia, jolloin isommat venat kannattaa laittaa, soppapuolen päivitys ym. hengitysteiden avaratamista (mopo karkaa käsistä, $$$-palaa..) Tuolla ei enää ruuhkassa ajella, lämmöt nousee paikallaan liikaa. :manaa:
72 mm takomännät ovat halvin ja suosituin koko, menee 2 mm poraamisella omiin putkiin ja jää vielä helmoja viistettäväksi. :takoo:
Kaikki tuon konetyypin turbot ovat bensaa läpi- imeviä, joten seokset eivät aina ole optimaaliset, joutokäynnillä bensa kertyy turbopesään. Matala öljynpaine rajoittaa rakentamista :assspank:


Mitenkä tuohon samaiseen koneeseen saa kohtuuhelposti lisää tehoa, eli 1015cc ja -77 b1 ltd kone? jossain oli tarjolla 1200cc lohkoa mutta onko se juuri semmoinen mikä ei sitten kestä tuota paikallaan käyntiä ylikuumenematta?

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 30, 2011 09:21 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
oli joku saksan kerhosivu , jossa tehokäppyriä tonne 120hp tietämille, mutta en ny muista mikä, taitaa Jim Coosella olla hallussa tietoo siittä, omassa Limessä on 100,2 hp / 100,6Nm renkaalta mitattu, ja aika alavääntönen, jossain 3000 rmp tietämillä melkein 100Nm ja max tais olla 6500rmp, ranteeseen sopiva, ykkösellä vauhdista saapi tuon 190/50 viirua jättämään, ilman suoraveto kaasareita, kiinnostaisko palikat? laita yv.tä saattapi jäädä hyllyyn syksyllä. :roll:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 30, 2011 11:50 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Z1/ Z1000 lohkot saa uudestaan suuremmille putkille putkittamalla saa 76 mm asti, kuutioita on tuolloin 1197 cc :takoo:
Seuraava koko 77 mm eli 1230 cc menee big blogiin eli umpiblogiin, jolloin lämpöongelmat ovat ilmeisiä katukäytössä :kuume:
Palotilojen uudelleen muotoilu tulee noissa kokoluokissa ajankohtaiseksi, alkaa kynnystä syntymään liikaa, josta taas oravanpyörä isompiin seeteihin ja venttiileihin ja avarrettuihin kanaviin :fu:
Maltillisella 72 mm eli 1075 cc kokoluokassa ei tarvitse vielä suurempia muutoksia tehdä kuin alkuperäisten putkien poraus 2 mm isommiksi. :ope:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 04, 2011 06:15 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
make-62-kzt kirjoitti:
oli joku saksan kerhosivu , jossa tehokäppyriä tonne 120hp tietämille, mutta en ny muista mikä, taitaa Jim Coosella olla hallussa tietoo siittä, omassa Limessä on 100,2 hp / 100,6Nm renkaalta mitattu, ja aika alavääntönen, jossain 3000 rmp tietämillä melkein 100Nm ja max tais olla 6500rmp, ranteeseen sopiva, ykkösellä vauhdista saapi tuon 190/50 viirua jättämään, ilman suoraveto kaasareita, kiinnostaisko palikat? laita yv.tä saattapi jäädä hyllyyn syksyllä. :roll:


Vääntö on siinä sun pyörässä kohdallaan, selvästi enemmän ja alemmilla kierroksilla kuin omassa ltd:ssä. Pakko saada omaan samanlainen setti ens talvena.

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 04, 2011 13:55 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Juu tolleen sitä ku kokeilee , niin saa verrattua paremmin , ajoltaanhan tuo on kuin sahapukki, mutta kone on herkku. :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 14, 2011 20:19 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Tänään saapui 51 kg Kawasakin hilppeitä Kaukokiidon kyydillä Hämeenlinnasta, jotain ajanvietettä talveksi ; turboahdin , sylinteriryhmä ja Wisecot , nokat ja muuta varustetta, mutta jos aloittaisi uuden rojektin vaihteeksi suht tervellä kädellä, B2 alkoi kipsi ranteessa, ja valmistui kun jänteet korjattiin Vapun jälkeen, toipista riitti ja 2 vk nyt oltu jo kunnioittamassa työnantajaa. Jos nuita syksyn ilmoja vielä ajoon riittäisi , saattais vielä jonkun kiekan heittää , ja alkaisi silpomaan Limeä :axe2:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 15, 2011 11:15 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Mikäs ahdin tulee? Miten ton riittävän voitelun takaat ahtimella?

Kysyy utelias laheest.

Eikun tsemppiä rojektiin :kk: :kk:

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 15, 2011 22:35 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Se on toi Rajay, mitä nuissa alunalkaenkin ollu , Z1-r TC mallissakin vakiona ja tervikkeena vissiin rapee 30 vuotta, ei oo kokemuksia nuista ,mutta tarkoitus se olis että myllyn niputus hoituis Prätkäpajalla Hesassa, puhe oli tuosta kesällä, luulen että viisaampi niin, luulisin että voitelukin hoituu, jos riittää pumpussa hönkä, taikka jollain parannettavissa? mutta palataan astialle kunhan kysäsen asiaa :eitieda:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 17, 2011 11:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Moi.

Miten se moottorien vaihto?

terho



make-62-kzt kirjoitti:
Tänään saapui 51 kg Kawasakin hilppeitä Kaukokiidon kyydillä Hämeenlinnasta, jotain ajanvietettä talveksi ; turboahdin , sylinteriryhmä ja Wisecot , nokat ja muuta varustetta, mutta jos aloittaisi uuden rojektin vaihteeksi suht tervellä kädellä, B2 alkoi kipsi ranteessa, ja valmistui kun jänteet korjattiin Vapun jälkeen, toipista riitti ja 2 vk nyt oltu jo kunnioittamassa työnantajaa. Jos nuita syksyn ilmoja vielä ajoon riittäisi , saattais vielä jonkun kiekan heittää , ja alkaisi silpomaan Limeä :axe2:

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 17, 2011 14:38 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Pitäis keretä tuumimaan, ennen kuin :axe2: jotta käykös ne suoraan toisiinsa, olikos se -77 kone sulla? 1015 cc kuiteskin? mun on -80 Mk II

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 17, 2011 15:22 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Sama pata taitaa olla, staattorin käämi on erilainen, sen tiedän.

terho

make-62-kzt kirjoitti:
Pitäis keretä tuumimaan, ennen kuin :axe2: jotta käykös ne suoraan toisiinsa, olikos se -77 kone sulla? 1015 cc kuiteskin? mun on -80 Mk II

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 18, 2011 16:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Laita yv:tä kun tiedät mitä teet-



oh2jxn kirjoitti:
Sama pata taitaa olla, staattorin käämi on erilainen, sen tiedän.

terho

make-62-kzt kirjoitti:
Pitäis keretä tuumimaan, ennen kuin :axe2: jotta käykös ne suoraan toisiinsa, olikos se -77 kone sulla? 1015 cc kuiteskin? mun on -80 Mk II

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 18, 2011 20:44 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Muistakaa sitten kun eri vuosimallin koneita sekottelette, että kampura ja nokka-akselin rattaat on saman vuosimallin koneesta. 72-78 on pienemmät rattaat ja 79-80 on isommat. :ope:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 18, 2011 22:10 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
juu, tämä nokkaratas olikin selvillä :lukea: , jotta eri kokua ovatten ,kun tilasin ne säädettävät APEn ,jotka tuossa Jannen paketissa myös tulivat

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 19, 2011 16:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Niin, ei ollut tarkoitus sekoitella koneita vaan vaihtaa kokonaisina.



Jim Goose kirjoitti:
Muistakaa sitten kun eri vuosimallin koneita sekottelette, että kampura ja nokka-akselin rattaat on saman vuosimallin koneesta. 72-78 on pienemmät rattaat ja 79-80 on isommat. :ope:

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 16, 2011 19:52 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Tuossa jo hiukan kadoksissa ollut `kipinä´ projektia kohtaan alkaa löytyä, tuli vkl aikaan kattottua öljynpaineet, oikeen mittarilla ja nytte Tapsan kanssa puristuspaineet, jahka alkais tuossa tulevana vkl aikaan juniorin kanssa kaasareita louhimaan poies :axe2: ja kuivasovittais ahtimen tykötarpeineen, tarkoitus olis rakennella sähköinen voitelu omalla öljytankilla, kattella mihin jääpi tiloja , tarkoitus myös hitsailla runkoon vahvikesatsi, joka rajoittaa tilankäyttöä, vaikka kyllähän letku taipuu...! Öljypumppu on jo parhaat päivänsä nähnyt, ja orkkis hankinnassa, samoin ahtimelle oma sähköpumppu hiluineen...joten :firing: :firing: vanha sylinteri mäntineen ja nokat sivuun, ja uudet Wisecon 9:1 toiseen sylinteriryhmään kairattavaksi... kevättä kohden :yes:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2011 22:30 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Kyllä on ollu Limessä monta sähköasentajaharjoittelijaa historian saatossa, on liitintä jos jonkin sorttista , teipillä ja ilman,sulanutta rasiaa ohitettu ym, Dynan sytkää ja digimittaria väsätty, saapi kyllä metritolkulla piuhaa vedellä ,jahka joskus kasaanpäin alkaa :storm: , tuleepahan sitäkin sorttia sitten harjoiteltua, eipä taitais johtosarjan vaihtokaan olla hassumpi ajatus, mutta antaahan hautua. Kone alkais olla irrroitusta vailla, taitaa ahtimen voitelulle löytyä simppeli ratkaisu, mutta eipäs vielä huokaista , kaasarikin sattui oleen S&S , valmiiksi kiinni, joten sillä aikanaan koetetaan, jos ei, niin sitten 42 mikuni, no kunhan sais edes paloiksi ja kasaan , ettei tarvis :uaa: tai :jojo:

jahka jollain olis Mig-hitsainta ja toverihenkeä jonniin verran , olis rungon vahvistus pian ajankohtaista, valmiiksi leivottu satsi, vailla lämmintä lankaa, saattais olla YV:n paikka, runko Vantaalla , mutta kärryssä liikkuu tarvittaessa...

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Joulu 05, 2011 23:11 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Tänään tuli kopastua tuota duunista lainaamaani Tig-hitsuutinta, taitaa olla kuin luisteleminen, kun kerran oppii... jälki oli ainaskin yhtä luikeroo... no melko hyvinhän se onnistu, kymmenkunta pätkää ja muutama levynpalanen, saas nähä kun asennuksen aika koitaa, että alkaako laikalla niittämään satoa tai :axe2:, saattaispa huomenissa hiukka maalailla , jos ei tuu linnaan lähdettyä? sais pian rullaavaksi ja vaikka sähkötöitä :lukea: arvailemaan

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 31, 2012 12:46 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Kone`` kävi´´ paloina, siis IHMETTÄ ei kuitenkaan tapahtunnu, siis savuja , vielä, mutta vetoakselin laakeria,sylinteriä, mäntää, nokkaketjua, öljypumppua ym pientä uutta. Sylinteri olikin jo porattu 73mm kokoon,elikkäs 1100cc ja puristuksia mitatessa yli 1bar heittoo keskimmäisissä, joten oli hyvä jotten niitä Terholle tyrkyttänny, olihan tuon rojektin aloittaminenkin vähän takkuista ,--- kele kaikkee harmia tässä vielä... :storm: oma osuus jäänee tuohon varainhankintaan ,sähkötöihin ja asennukseen, siinäkin tähän tilanteeseen aivan kyllin . Mutta nyt viimeisten tietojen mukaan pitäis kiuas olla maalattunna, taikka on viime viikolla viety maalaamoon, ja ens viikoksi alustavasti luvattu kasattunna , ölppiletkuineen ym valmiina haettavaksi...onhan siinnä vielä... mutta onhan tuota vielä ennenkuin kevät ja :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2012 21:35 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Nyt lepää 1075 TC- kone rullakon päällä tallissa , vartoo asennusta , yhden sovituslaipan tarvis koneistaa, vai millä leikkurilla tuo 15mm aluminoa ja kuparitivarit sitten saavatkin muotonsa.Kunhan saapi tyttären muuttorojetin tuosta alta poies, ja onhan siinnä keittiöremppa ja laminaatit leviteltävä ,maalauspuolen hoitaapi itse , perjantaina saapi awwaimet , jahka pyöritellään nimet pitkiin papereihin. Tuo työ taas hiukka häiritseen rojekteja , tänään tuli ortopedilta kyllä siunaus harrastukselle, niskan välilevypullistumat ei purista hermoja, vaan käden puutuminen on nuita Vappuisen tähystyksen jälkitiloja, lieneekö vielä keskenkuntoinen, vai tulleeko ensinkään, selvinnee jahka käy tuon käsikirurgin puheilla ja vasemmasta lapaluusta -82 revennyt ojentaja vihoittelee, sitä hermosärkyä joka himppa haitannut, mutta Lyricaa naamariin ja elämä hymyilee, vai onkos se sittenkin irvistystä joka peilistä näkyy :blood: mutta eiköhän kevät vielä koita kunhan pahimmasta talvesta selvitään :yes: ja taas :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Helmi 26, 2012 12:57 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Moi. Mitäpä tuli projektille hintaa? terho


make-62-kzt kirjoitti:
Nyt lepää 1075 TC- kone rullakon päällä tallissa , vartoo asennusta , yhden sovituslaipan tarvis koneistaa, vai millä leikkurilla tuo 15mm aluminoa ja kuparitivarit sitten saavatkin muotonsa.Kunhan saapi tyttären muuttorojetin tuosta alta poies, ja onhan siinnä keittiöremppa ja laminaatit leviteltävä ,maalauspuolen hoitaapi itse , perjantaina saapi awwaimet , jahka pyöritellään nimet pitkiin papereihin. Tuo työ taas hiukka häiritseen rojekteja , tänään tuli ortopedilta kyllä siunaus harrastukselle, niskan välilevypullistumat ei purista hermoja, vaan käden puutuminen on nuita Vappuisen tähystyksen jälkitiloja, lieneekö vielä keskenkuntoinen, vai tulleeko ensinkään, selvinnee jahka käy tuon käsikirurgin puheilla ja vasemmasta lapaluusta -82 revennyt ojentaja vihoittelee, sitä hermosärkyä joka himppa haitannut, mutta Lyricaa naamariin ja elämä hymyilee, vai onkos se sittenkin irvistystä joka peilistä näkyy :blood: mutta eiköhän kevät vielä koita kunhan pahimmasta talvesta selvitään :yes: ja taas :moto:

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 27, 2012 22:55 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
No projekti lepää nyt jonnii tovin , mutta hintaa kyllä tulee , ahdin hilppeineen jo yli tonnin,ja kiukaaseen kivien vaihto , nokat tarpeineen,koneistukset,ym, kun tuo vielä vieraalla pääosin teetetty, huh huh , :)), ei tuohon kyllä järjellistä selitystä löydy , mutta vielä jotain tietty menee, ennenkuin leimattuna , olishan sillä rahalla varmaan jonkun uudehkon muoviluodin jo saannu, mutta tuleepahan tuokin koettua , tais lapsena olla liian vähän nuita leluja...? Sais tuon tytön asuntorempan tosta ensin alta , kerkeis keskittymään... :axe2:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 05, 2012 22:10 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Tänäänhän siinnä kävi niin jotta tuli nikkarointiin välipäivä ja kynnet syyhyten Limeä niputtamaan, kone tuli heivattua runkoonsa ja pultit köykäiseen kiinni, ahdinta oli kiirus sovittamaan jotta mitenkä? no aika kivuttomastihan tuo , 1 vinoreivaus sittä Kosmanin satsista piti siivota edestä , imusarjan tiivisteet jahka naplaa niin pääsee tiukkaamaan pultteja, öljyn paluulinjaa pitää kans mallata uusix, mutta ilman kaatuneita selvittiin ... :kk:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 15, 2012 23:39 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Taas on joitain iltoja tallissa naplattu, sähköjen kanssa meinas jo usko :manaa: loppua , Tapsan jo pyysin hätiin kun ei meinannu luontua, pari maadoituskarvaa kun oli jäänny poies akun kaapelin alta, kyllä osasi olla kaikki poskellaan, meinasin jotta kun uudet sähkökytkimet veden takaa tuli, kopiot kylläkin , jotta kytkennät halpatyönä jossain kuiteskin naplattu , että atomeiksi meinasin ,hermo piti vielä yrittää, :fu: , tuntu että jo kohta :dokut: , huomenissa taas ahdin mallattavaksi , pitäis kaasuvaijerit värkätä, Moposportista möhkön tarvikevaijerit ja vähän lisukekippuraa alapäihin ja juotaa :stobe: päät jottei liesty ponokset, jos vaikka ensviikolla säädettäväksi ja :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 30, 2012 23:07 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Oli näemmä vieny jotku toisetkin savustimensa keväthuoltoon, pahkeinen kun virui ittellä hiukan tuo Limen kärräys , vaikka ei nuo kelitkään :moto: ajoa varten, töiden jälkeen kävin katsomassa kuinka tuo säärenkypsytin , onko se nyt selkokielellä sitten se hevosen peräsuolen korvike,( turbokitin mukana tullut putki,joka kurvasi jalkatapin ja vaihdestaagin väliin) siis nyt uusi hormi joka johtaan polttokaasut ahtimelta maailmalle,on saanut muotonsa, ja oikeen tyköistuva siittä tuli, siihen joku pinnoite, musta, ja kääreet ympärille ja kiinni . Pieniä puutteita, ketjusuoja , ahtomittari, ilmanputsari sitten vkl aikaan ilmeisesti seokset kohilleen ja penkkipaprut leimaa varten, siinnä tulee samalla se svingi ja rengasmuutoksetkin paperille, jospa jo ensviikolla sit :kk: ja onhan tuota Möhkön huoltoo tuossa meneillään jos ei vielä :moto: tankki tuli hapoteltua , venat säädettyä , kaasarit vielä putsattua, tiivisteitä naplattu, sitten huomenissa koppaa kiinni ja nippuunpäin ja seoksia silmäillä kynttilän kanssa ja synkkaamaan tuplia....

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com