Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 18:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Maalis 21, 2012 18:56 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
kykkvi kirjoitti:
Runko parsittu ehjäksi, kiitos kuuluu luottohitsarilleni.

Viimeisten yksityiskohtien hiominen on käsillä. Osaako joku kertoa mitä sponsoreita tuon aikakauden kawojen katteissa esiintyi? Jos jollain löytyy ikivanhoja sponsoritarroja, saa olla yhteydessä.

Alkaa olemaan voiton puolella :yesyes: Viikonloppuna säiden salliessa pitänee käydä kawalla Nurmijärven kirkolla kääntymässä ja aiheuttamassa pahennusta.

Josko tämä foorumikin kevään tullessa vilkastuisi, melko hiljaista on täällä pitänyt...

Btw; onko uudellamaalla ollut tapana pitää jotain kawa-kokoontumisia?


PERNOD taisi sponssailla endurance-miehiä ?

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 07:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Kawautunut kirjoitti:
kykkvi kirjoitti:
Runko parsittu ehjäksi, kiitos kuuluu luottohitsarilleni.

Viimeisten yksityiskohtien hiominen on käsillä. Osaako joku kertoa mitä sponsoreita tuon aikakauden kawojen katteissa esiintyi? Jos jollain löytyy ikivanhoja sponsoritarroja, saa olla yhteydessä.

Alkaa olemaan voiton puolella :yesyes: Viikonloppuna säiden salliessa pitänee käydä kawalla Nurmijärven kirkolla kääntymässä ja aiheuttamassa pahennusta.

Josko tämä foorumikin kevään tullessa vilkastuisi, melko hiljaista on täällä pitänyt...

Btw; onko uudellamaalla ollut tapana pitää jotain kawa-kokoontumisia?


PERNOD taisi sponssailla endurance-miehiä ?


Googlen kuvahaulla löytyy suht hyvin kuvia noista pyöristä mutta sponsoritarrojen haaliminen onkin vähän hankalampaa. Ebay koluttu läpi, muutaman tarran sieltä löysin mutta tarjonta oli aika heikkoa.

Mistä kannattaisi katsella yksivärisiä teippejä, jos teippaisi tuon pyörän halkaisevan raidan ihan kunnon tavaralla? Ja takakatteen poskiin voisi teipata numerokilvet kanssa jos löytäisi esim valkoista tarraa arkkikamana.

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Huhti 04, 2012 13:12 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Kytkinkahva painuu normaalisti kunnes pohjassa kuuluu naks ja kahva muuttuu löysäksi. Kytkintankoa painava kuppi siellä vaijerin päässä hyppää yli. Onko vika kytkimessä, käyttäjässä vai säädöissä?

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Huhti 04, 2012 21:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Alapäässä vikaa :)

Vetorataskopan sisällä on (?on kai tuossakin mallissa joka on mikä zeta?) kolmikuulahässäkkä joka painaa kytkintä koneen läpi menevän tangon avulla kun vedetään vaijerista ja hässäkkä kääntyy.

Jos alapään perussäätö tehdään kireällä vaijerilla tai muuten epäonnistuu käy niin että säätö pyöräyttää kuulat liian pitkälle (tasaiselle) ja jää sinne? Paranee taas hetkeksi ilmeisesti kun vaijeria ja koppaa löysää...

Perussäätö:
- Vaijeri löysälle (riittävän!!!) keskijatkopalasta sekä kahvan hienosäädöstä (tai irti kahvasta kokonaan jos jäykkä vaijeri) (ja tässäkin voi tulla heti vikaa: jos edellinen asentaja on hukannut kytkinvaijerin alapäästä jousen ei jousi vedä vaijeria ja kolmikuulahässäkkää oikeaan asentoon perussäätöä varten)
Rataskopassa pikkuluukku:
- ensin suojaluukku auki (kaksi ruuvia ja luukku pois)
- sitten lukitusmutteri löysälle
- väännetään säätöruuvia hahlosta kunnes tuntuu vastus ja siitä neljänneskierros takaisin (vastapäivään kiristyy kunnes tulee vastus!)
- kiristetään kukitusmutteri (samalla pidetään säätöruuvi paikoillaan )

Sitten vasta säädetään kytkinvaijerin pituudella kahvan tyhjävälys sopivaksi.

Ei saa jättää kantamaan (eli siksi neljänneskierros takaisin) sillä kytkimen tapin laakerointi hitsaantuu tappiin (jos on laakerointiversio: tappi + 9,5 mm laakerikuula + toinen tappi)...

Vaijeria kannattaa rasvata silloin tällöin, voi keventyä yllättävän paljon vähärasvaiseen versioon verrattuna...

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Huhti 04, 2012 23:06 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
oojala kirjoitti:
Vaijeria kannattaa rasvata silloin tällöin, voi keventyä yllättävän paljon vähärasvaiseen versioon verrattuna...

Nimenomaan... :mrgreen:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: To Huhti 05, 2012 06:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Kiitos informaatiosta, ajattelin jo että joutuu purkuhommiin.

Nyt pitää vielä keksiä tuohon se jousi, on juurikin edellinen asentaja on hukannut kytkinvaijerin alapäästä jousen.

Josko sitä pääsiäisen kunniaksi kävisi jäähdyttämässä munat tuolla :moto:

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: To Huhti 05, 2012 08:05 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Minultakin se juurikin tärkeä jousi puuttuu... Olen ratkaissut pulman laittamalla sinne narun ja vetämällä vetänyt ja solminut takajouseen kiinni kun olen joutunut purkamaan kyseistä osaa. Rautalankaa ei saa käyttää. Se pitää nimittäin vetää sieltä sitten pois kun koppa on kiinni.

Jos jollakulla olisi siihen sopivaa jousta, niin olisin kiinnostunut. Ei se kuitenkaan ihan yyber tärkeä osa ole jota lähtisin ihan ulkomaita myöden hakemaan. Olkoh jos ei löydy. :tuota:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: To Huhti 05, 2012 21:22 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Lainataanpa keskarigurun kuvia näyttämään, mikä ja miten pitäisi olla:
Kuva

Minullakin puuttui...aika yleistä... (uskoisin että sen lisääminen lisää kytkintapin laakeroinnin kestoa)

Itse katselin vain omia ja sukulaisten romuvarastoja läpi ja sieltä löytyi katkomalla sopiva, uskoisinkin etten koko ja jäykkyys ole ihan millintarkkaa tuossa osassa. (jos on kovin pitkä jousi tarvitsee kolme kättä että vaijerin pään saa koloonsa)

Jos joku kauppa löytyy joka myy irtojousia, mittaamalla tyhjää väliä saa varmaan riittävän arvion, jos muistikuva ei metreillä heitä
niin veikkaisin että jotain luokkaa 50 mm (mieluummin liian pitkä), ehkä halkaisija 10 mm ja lanka luokkaa 0,8 mm (DIN 2098 näkyy olevan standardijousista, mutten heti keksi kuka myisi irtojousia muuta kuin settejä (clasohlsonbiltemamotonet...))

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: To Huhti 05, 2012 22:20 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
http://www.jousivesa.fi/

Tuolta sopivaa? :eitajuu:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 15:15 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Tuolta meidän puulaaki tilaa jouset. http://www.lesjofors.fi/

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ma Huhti 09, 2012 20:51 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Lainaa:
Would anyone know the dimensions of the Clutch Release Spring (92081-069)
diameter, length (natural state) and coils?
...
just measured my genuine NOS springs-
L = 61.26mm
ID = 7.94mm
OD = 9.89mm


Noissa isoissa jousifirmoissa voi tulla äkkiä enemmän pienlaskutuslisää kuin toimituskulut originaalille vaikkapa cmsnl.comista tai Sumekolta?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ma Huhti 09, 2012 20:55 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Lainaa:
Noissa isoissa jousifirmoissa voi tulla äkkiä enemmän pienlaskutuslisää kuin toimituskulut originaalille vaikkapa cmsnl.comista tai Sumekolta?


Jep näin on muutaman jousen tilaamiseen tuloo noin. 15€ kustannuksia näin pers tuntumalla mutta homma on toiminut ihan mallikkaasti.

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ma Huhti 09, 2012 21:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Ei oteta ressiä jousesta. Ei ole niin kriittinen osa. Jos joltain löytyy mittoja niin saa kertoa.

Rupeaa pyörä olemaan vihdoin paraatikunnossa. Tänään vaihdoin kiinteät clip-onit säädettävien tilalle, nyt on enempi kääntövaraa. Jos jollakulla on tarvetta 37mm säädettäville alumiinisille clip-oneille niin saapi ottaa yhteyttä, viidelläkympillä vaihtaa omistajaa.

Tööttikin toimii nyt, vaati kolvia ja rutkasti myös olvia. Jouduin kolvaamaan uuden piuhan töötin katkaisijalle ja avaamaan sekä puhdistamaan koko katkaisijan että sai kuntoon. Hakusessa olisi kyllä joku tyylikkäämpi torvi kuin tuo Motonetistä löytynyt budjettimalli.

Pisteenä koon päälle teippailin autokalvolla iltapuhteena vähän uutta ilmettä, raidat hoikentaa jne... Peräkatteeseen sai tulla maaginen "kaksykkönen"
Tankin kylki on mallailtu vasta sähköteipistä mutta jotain tuommoista suunnittelin. Jotain pientä ehkä kaipaisi vielä, ideoita vastaanotetaan avoimin mielin!

Kuva Kuva Kuva Kuva

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Huhti 11, 2012 20:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Päättämisen vaikeus teippaillessa. Taidan jättää leikin kesken ja aloittaa ajelut. Uudet tulpat vaihdoin, vanhat oli BPR8ES ja nyt laitoin B8ES. Tuo P tuossa ei ole niin oleellinen, merkkaa vain paksua kaulaa mutta mites tuo R:n eli häiriönpoiston poisjättö vaikuttaa konkreettisesti? Muuhun kuin naapurin telkkariin?

Tuossa vielä kuva tämän hetken teippailuista ja toisessa kuvassa ne kaupan olevat kahvat.

Kuva Kuva Kuva

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: La Huhti 14, 2012 07:53 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Mulla on ärrättömät tulpat, hatut puolen kilon vastuksilla ja hienosti pelaa, kohta 18 donaa samoil tulpil.... jonkunverran vastustajiihan siel olis hyvä olla....... joo ja pyöränä gpz 1100 ut dfi

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2012 21:04 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Ärrätulpat vaihdoin ja lähti ekasta laakista tulille. Neitsytajo suoritettu, kivasti kulki. Nyt vaan urku auki ja kohti uusia haasteita.

Kuva

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2012 21:01 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Tyhjäkäynti jää korkeaksi ja laskee vasta vähän ajan päästä, välillä ei ollenkaan. Vaihde päällä kun vedättää niin laskee normaaliksi. Mistä ronkin, tyhjäkäyntisuuttimet?? Starttispraylla testasin eikä ainakaan imukaulat vuotaneet...

Epätasaista tyhjäkäyntiä lukuunottamatta, kauden eka pidempi lenkki meni hyvin. Muutama kuva tuli otettua, kuka keksii mistä? Keulaa voisi pudottaa pari senttiä, nyt näyttää keulivan...

Kuva Kuva Kuva
Kuva Kuva Kuva

Niin ja mittarit ei toimi, piti laittaa Sigma kunnes keksii jotain fiksumpaa...

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2012 22:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Nyt on muutama hyvä kuva kawasta eksynyt joukkoon: http://ikonen82.kuvat.fi/kuvat/B-Ilta+27.4.2012/

Kuvat eilisestä b-illasta, kaikki kunnia kuvaajalle.

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2012 23:07 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
[quote="kykkvi"]Tyhjäkäynti jää korkeaksi ja laskee vasta vähän ajan päästä, välillä ei ollenkaan. Vaihde päällä kun vedättää niin laskee normaaliksi. Mistä ronkin, tyhjäkäyntisuuttimet?? Starttispraylla testasin eikä ainakaan imukaulat vuotaneet...

Epätasaista tyhjäkäyntiä lukuunottamatta,



Hei tarkistappa bensapinnat, jos kierrokset vaappuu tyhjäkäynnillä, ovat pinnat alhaalla, ja tyhjäkäyntisi ei jää roikkumaan kun kun avaat seosruuveja kierroksen, omassa Möhkössä oli juurikin näin,ja sit vaan :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Su Huhti 29, 2012 08:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Tyhjäkäynnin ominaisuudet johtuivat täysin allekirjoittaneen aivopierusta. Kaasareiden putsauksen jälkeen olin vain tökännyt kaasutinpatteriston imukauloihin ja unohtanut kiristää klemmarit :hammer:

Eli nyt laulaa nätisti.

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ma Touko 07, 2012 21:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Tuolla ostetaan-osiossa kyselin varovasti sytytyspuolia kun alkoi vanhus ryppyilemään. Mieletön vastaanotto, tuli puhelua ja viestiä, neuvoja oikein olan takaa. Iso käsi kaikille teille, olette loistavia.

Vika ei ollut puolissa vaan osittain ehkä tankista irronneen mujun tukkimissa kaasareissa ja vielä enempi NGK:n tulppien elossa. Tuo minun neljä yhteen putkisto on aika tiukka mitoitukseltaan, lasikuitukääreen kanssa vielä enempi. Tapahtumakuvaus menee seuraavasti:

-äänenvaimentimen ja samassa paketissa olevan kollektorin kiinnitys löysä - pääsee liikkumaan
-kakkossylinterin alkukäyrä irtoaa kollektorista, on ihan millin raollaan
-koneelle annetaan sattumoisin samalla isolla kädellä runtua, ts. liitytään moottoritielle vauhtina pari markkaa
-kone pääsee käymään rikkaalla, tulpat nokeentuu
-tulpat nokeentuu, kipinä hukkuu, kone alkaa köhimään

Mitä tästä opimme...

:lukea:

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Kesä 27, 2012 08:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Väliaikakuulumisia...

Olin jo unohtanut tuon aiemmin mainitsemani haperon kaasukahvan kunnes töihin mennessä viime keskiviikkona Kauklahdenväylällä "naks" ja tien sivuun. Oli nirhannut samalla kaasuvaijerin vaihtokuntoon. Onneksi Leatherman kulkee aina taskussa niin pääsi nilkuttamaan töihin.

Muuten pyörä on toiminut loistavasti, noin viisituhatta kilsaa tullut tauluun tänä kesänä and still going strong. Alkuun oli skeptinen ajatuksesta ottaa kolmekymmentä vuotta vanha pyörä käyttöpyöräksi mutta tämähän toimii paremmin kuin uudet.

Pyörällä on saanut huomiota aina kun on pysähtynyt, siksi onkin pitänyt pysyä liikkeellä ;) Syssymmällä pyörästä on mahdollisesti juttu eräässä suomalaisessa B-alkuisessa lehdessä.

Pienenä mainoksen tynkänä:

Ensi kuussa Kawasaki-ajelut vaihtuu Emmaljungaan joten muistakaa linkata eteenpäin, mainostaa kavereille, jakaa Facebookissa ja kysyä pankinjohtajalta: http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1332109

Ei ole kuitenkaan onneksi pakkomyynnissä. Eikä myydä huonoon kotiin. :moto:

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Kesä 27, 2012 11:23 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Tarkoittanet Bomber lehteä, no: 5 ?, jossa juttua nuista Kawoista , mm. allekirjuittaneen turbotetusta Limestä ja historiaa tonnisista ,Jim Goosen tekstillä varustettuna :lukea:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Kesä 27, 2012 11:39 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
make-62-kzt kirjoitti:
Tarkoittanet Bomber lehteä, no: 5 ?, jossa juttua nuista Kawoista , mm. allekirjuittaneen turbotetusta Limestä ja historiaa tonnisista ,Jim Goosen tekstillä varustettuna :lukea:


Ei ihan kerinnyt tuohon numeroon 5. Seuraavaan varmaan...

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Pe Kesä 29, 2012 07:43 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Kuulemma olikin joku räpsy uudessakin lehdessä, täytyy ostaa jahka tulee kioskeihin asti.

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Heinä 11, 2012 11:22 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Kierroslukumittaria kalibroin, paljon vakiovälityksillä kone kiertää satasen nopeudessa?

Pyörä olisi edelleen kaupan, kertokaa rohkeasti jos kiinnostaa.

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: To Elo 30, 2012 10:18 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Se olisi Kygän Zeta 11.9 ilmestyvässä Bomber magazinessa kahden sivun voimin esittelyssä.

Ajokausi rupeaa pikkuhiljaa olemaan viimeisellä neljänneksellä ja Zeta on palvellut oikein hyvin. Heinäkuun lopussa syntynyt apukuski(tar) on kylläkin rajoittanut suurempia hupiajeluita mutta kauteen on silti mahtunut monta nautinnollista kilometriä.

Zeta on edelleen kaupan (http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1332109, muistakaa mainostaa ja painostaa tutuille ja tuntemattomille :yesyes: ). Jos ei mene kaupaksi niin talven aikana alkaa keulan ja takahaarukan päivitys sekä ehkä muutaman lisäkonin repiminen koneesta. Jos kauppoihin päästään, suunnitelmissa on jo muutama erittäin salainen yhdellä pyörällä sutiva projekti. :roll:

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Su Syys 09, 2012 02:58 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
komia on kykän kyykkyzeta, kawahenkeen puhallettu makea äree kawa. luin napsun kerholla bombbers-lehestä jo sen jutun kykän kawasta. upeaa kun jokku tekee näistä wanhuksista taideteoksia. liikkuvia.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: Ke Syys 12, 2012 14:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Olikin kahden sivun sijaan kaksi aukeamaa Zetaa. Mukavaa saada vanhus painettuun lehteen, nykyään on joka tuutissa liikaa noita geneerisesti muotoiltuja muoviluoteja, ei sillä etteikö niitäkin mielellään katselisi.

Kuva

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kygän Zeta vol. 2.
ViestiLähetetty: La Marras 03, 2012 23:51 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Koko vuosi ajettu Kawalla ja vielä ilman suuria murheita. Ei sitä ihminen usko ennenkuin oikeasti kokeilee. 8)

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com