Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 20:59

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Kesä 13, 2013 20:58 
Poissa

Liittynyt: To Touko 23, 2013 20:40
Viestit: 23
Pohdiskelin juuri uusia vaimentimia ja noita UT:n tötteröitä olisi saatavana likipitäen pilkkahintaan, kun taas ne vanhemman GpZ:n (samat kuin Ärrässä) tuntuvat olevan huimasti tyyriimpiä. UT:n putkipari uutena, tosin tietty korvikkeena halvimmillaan vain 160 € +rahti, joten herää kysymys onko kellään omakohtaista kokemusta tai ainakin varmaa toisen käden tietoa sopivuudesta Ärrään? Kiinnitys on erilainen, mutta osuuko reikä kohdalleen johonkin olemassaolevaan kohteeseen ilman mitään lattarauta-reikä-reikä-virityksiä? Entä onko mitat muuten likipitäen yhteneväiset?
Samaan hätään huudellaan tässäkin niitä putkien kylkiin tulevia Kawa-merkkejä. Jos vaikka joku olisi heittänyt vanhat puhkiruostuneet putket liiterinnurkkaan 4-1 viripöntön tieltä......niille merkeille olisi käyttöä. (luultavasti monella muullakin?)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 26, 2013 13:24 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 24, 2013 14:31
Viestit: 3
Paikkakunta: Helsinki
Minulla olisi 2kpl pakoputken kawasaki laattaa, toisesta on vaan musta väri poissa.

Pistä viestiä jos kiinostaa.

Guzi
nolla405725285


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 26, 2013 13:47 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Tuo putkien ristiin sopivuus on hieman vaikeahko kysymys. Joskus -90-luvun lopulla painiskelin jonkinlaisen äänenvaimennusongelman parissa Lime Greenin kanssa. Joltain taholta kuulin, että 4-1-tarvikeputketkaan eivät kiinnikkeiltään aivan suoraan kävisi ristiin UT/R-mallien välillä. Ja samalla korviin kantautui tieto, että jollain seinällä roikkuisivat uutena irti otetut Z1100R:n putket. Ne oli heti vuonna -84 tähän Suomen ainoaan EI-Lime Green-väriseen tonnisatoseen R:een korvattu käsittääkseni Kerkerillä, mutta kuinka urbaani lienee legenda se, sitä en varmasti osaa sanoa. Joka tapauksesta tai putkien mahdollisesta tallellaolosta enemmän tietää, kertonee.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com