Morot!
Mikähän tämä juttu on kun nuo venttiilin välykset tuppaa muuttumaan gpz:n kannessa niin paljon? Näpertelin viimeinkin tulille tuon vanhan Tsetan johon tunasin sen ruisku GPZ1100 kannen. Kansikin tuli rempattua ja uudet venttiilit ja seetit koneistettiin ja kaikkee. No toimihan se hetken aikaa kunnes kansipahvi morjensti
, oikaisin vielä sitten ryhmän ja koneistettiin ryhmän yläpinta tismalleen sylinteriputkien tasalle, ja nyt pitäis senkin kohteen olla hyvä ja pahvin pitää... Kasasin koneen ja vetelin kannen momenttiin ja kas. Joka hele****n venttiilin välys on kasvanut vitosen verran, eli jokainen horottaa ja huutaa paksumpaa säätöpalaa. Mistäs tää oikein johtuu että se välys kasvaa? Ymmärtäisin oikkein hyvin jos se pienenisi kun venttiilit vähän alkaa istua paremmin seeteihin pienen ajelun jälkeen, mutta tuo kasvaminen? En ehtinyt koneella ajella kyllä montakaan kilometriä ennenkuin kansipahvi poiki...
Kai niitä pitää vaan jaksaa alkaa vaihtelemaan, mutta ymmärtämyskin ois hienoo