Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 15:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawasaki Z1000 Mk2 vm 1980
ViestiLähetetty: Pe Huhti 29, 2016 09:24 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2016 19:53
Viestit: 3
Aloittelin edellämainitun pyörän museorekisteröintiin valmistelun.Ja tietysti osia tarvittaisiin. 4-2 pakoputket isoimpana haasteena ( nyt 4-1) ,tietysti kromattuina kun löytyisi.Satula on myös hankintalistalla sekä ajovaloumpio.Ohjaustangossa kromaus hieman kärsinyt.Onko foorumilaisilla hyviä kanavia osien hankintaan ( Spinnin Wheel kartoitettu ei ollut) ? Kiitokset.......


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 29, 2016 11:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Vilkaisepa tuo jäsen Mr Walkerin aloittama "Z1000 Mk2-80"-juttuketju, sen läpi kahlattuaan jalostuu yksilönä em. Kawan MR-kuntoon saattamisesta. Ja onnea matkaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ti Touko 03, 2016 08:35, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 29, 2016 14:46 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2016 19:53
Viestit: 3
Ihailin jo aikaisemmin tuon Kawan putkistoja,aikas hienot.....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 29, 2016 17:58 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Saksan eBay kannattaa seurata aktiivisesti eli päivittäin niin voi tärpätä jotain, siitä hyvä maa ostoksille että edulliset rahdit suomeen.
Jenkkien ja brittien eBay myös tutkintaan.
Jos joskus on tarjolla vaikka kanan hampaitakin harvinaisempi kelvollinen orkkis pakoputkisto niin menee heti kaupaksi jos vähänkään järkevästi hinnoiteltu, heti kiinni vaan ilman miettimisiä!
Suomipyörien muutamista yksilöistä pakoputkistot on hapantuneet aikoja sitten niin täältä ei löydy apuja, kai niissä joku ongelma kun korroosio on vienyt.
Hieno Kawa alkuperäisenä, peukkuja perkeleesti rojektiin :P

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 03, 2016 07:57 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Putkien löytäminen mkII:een on kyllä tosi vaikeaa. Marvingilla on 4-2 Master-vaimentima, jotka on tehty ST:lle. Tuskin nekään sopivat heittämällä. Ulkonäkö olisi kuvien perusteella aika lailla sopiva. http://exactrep.com/acatalog/Kawasaki2.html. Sitten on BSM, joka on myös tehty ST:lle. Voisi olla sovitettavissa, mutta ulkonäöstä ei ole viivapiirrosta tarkempaa tietoa http://www.bsm-exhausts.de/images/prodsheet/2010.pdf.
Saksan ebayssa näyttää olevan myytävänä ST:n originaali putkisto: http://www.ebay.de/itm/4-in-2-Auspuff-mit-Krummer-Schalldampfer-Kawasaki-Z-1000-ST-MK2-A2-J-/322077177524?hash=item4afd4bb6b4:g:wrQAAOSw1DtXEo4p. Vaimentimet eri malliset ja sovittelutyötä todennäköisesti tiedossa. Jos jossain myydään SITO-putkia, älä erehdy niitä hankkimaan. Alkukäyrät ovat erittäin rumat.
Jos jossain tulee kohtuukuntoiset alkuperäisputket myytäväksi, osta heti, älä epäröi.

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 03, 2016 19:46 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2016 19:53
Viestit: 3
Kiitokset hyvistä vinkeistä. Tarkastukseen hyväksytään varmaan alkuperäisen kaltaiset jos originaalien löytyminen mahdotonta,mutta ei niitä kaltaisiakaan näytä hirvittävästi olevan.No onneksi ei ole niin päivän päälle,pitää käydä ebay läpi sopivin väliajoin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 04, 2016 10:19 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, juurikin tämä pakoputkiromantiikka, (ja nyt en tarkoita sitä yhtäkin synkkää mieltymystä), on monesti hankalinta näissä MR-hommissa. Itsehän olen onnistunut neljä pyörää museokilpiin saamaan aikain saatossa, mutta ollut sen verran onnekas ettei niistä ole kynnyskysymystä tullut. Toki parissa oli mustaksi maalatuista kyse, joten se helpotukseksi luettakoon. Mutta eihän sitä todellakaan koskaan tiedä koska tärppää, joten tiukkaa seurantaa vaan. Se vain vielä, että kotimaasta saattaa olla vaikea löytää, polttoaineet kun tuohon aikaan taisivat olla sen verran runsasrikkisiä, että äänenvaimentimet pehmenivät muutamassa vuodessa. Nykyään vähän paremmin kestävät ne.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 04, 2016 17:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Olisko tuosta hyvä aloittaa.
http://www.ebay.com/itm/NOS-New-Kawasak ... BN&vxp=mtr

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com