Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 15, 2020 16:30 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 04, 2018 14:13
Viestit: 10
Moi vaan kaikille kawahtaneille.. Z1100 pitää tyhjäkäynnillä 1000kierr/min melkoista kolinaa. Kun nostan kierrokset 1500rpm ääni vaimenee tuntuvasti. Ajaessa kone rohisee, mutta ääni katoaa 2000rpm jälkeen kaikilla vaihteilla. Onko syytä huoleen? Koneella ajettu 88tkm , avattu pari talvea sitten, pantu uudet mrenkaat ja tiivisteet , ei ollut tarvetta muuhun . Öljyt oli Motorex 15-50 osasynt. Nyt on Teboil silver Classic 15-50. Uskaltaako Kawalla lähteä Hartolaan? Olen joskus kuullut sanonnan Kawa käy karkeasti???
Terveisin Jarmo


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 09, 2020 14:40 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 19:29
Viestit: 4
Paikkakunta: Koskenpää City
Minä oon ratkaissut aika monta kolinaa ja rohinaa omasta moposta hyvin yksinkertaisella tavalla, tulpat syvälle korviin niin helpottaa.
Kusiainen mulla kalkatti varsinkin tyhmäkäynnillä kovastikkin mutta se sitten johtuikin kaasarien luistien lätkytyksestä.

_________________
En se minä ollut tää oli jo valmiiks rikki....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 09, 2020 15:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Riippuu mistä lähteestä tuo kolina tulee, vaikka kytkinkorin kolina voi olla ihan normaalia, kaasuttimien/läppärunkojen synkronointi voi vaikuttaa siihen paljonkin (ja muutkin käynnin tasaisuuteen vaikuttavat säädöt), joskus joku Bilteman tms. stetoskooppi auttaa paikannuksessa, mutta hankalia voivat olla paikallistaa. Rohinaakin voi olla kovin monenlaista ja niin monesta lähteestä ettei voi oikeastaan sanoa juuta tai jaata - mutta tuleeko rohina vasta kun pyörä liikkuu? Tuleeko esille vaikka vaihde päällä keskijalalla takarenkaan pyöriessä - saisi ehkä haarukoitua suuntaa, kun toinen varoiksi päällä kaasuttelee ja toinen kuuntelee eri suunnista?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 10, 2020 09:12 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
ihan tuloo Vanhojen Aikojen kelloggs -muromainos mieleen;
"snack-crackle-pop - Ne juttelevat sinulle!" :boing:

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com