Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 14:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2007 20:52 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Viikonlopun aikana puuhasteltu myös St:n parissa :P kaikki muu alkaa olla jo kiinni paitsi johtosarjat. Orggis ilmanputsari paikoillaan ja koteloa hieman stilisoitu. Öljyn lauhdutin jäi vielä hyllyyn kun varaosista löytyi myös tarvittava osa öljyn kierron varmistamisesksi. Miguelon öljyletkut mielessä katsoin omia ja totesin että ehkä joskus myöhemmin :wink:
Vielä ainakin tekemättä jarrujen ilmaus, keulan ja perän öljyt, mutta kohta :moto: :beer: :jump:
Ferrun nahka antaa odottaa vielä itseään mutta täytyy kai ottaa varasuunnitelma käyttöön ja tehdä satulaan loimi keinonahasta.
Saas nähdä ehtiikö jo tällä viikolla yritttää käyntiin.
Sen jälkeen Z1:n talvihuolto ja sitten BSA:n kimppuun ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 15, 2007 20:57 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Hitaasti mutta varmasti etenee :P keinonahat haettu ja uusi johtosarja levitetty rungon päälle kytkennät vielä kokeilematta mutta H-hetki kaikesta viivyttelystä huolimatta lähestyy :wink: Öljyt ja jarrunesteetkin ovat jo hyllyssä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 19, 2007 08:59 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mullakin ST:n gasopuoli saatiin tiiviiksi, Pingel vaati lisää teflonteippiä kierteilleen, nyt vaikuttais pitävän bensaa. 1# kaasarin neulaventtiili ei toiminut ensikokeilulla ja valutti gasoa joka paikasta. Kovin lähelle menee hanan runko kaasareita, pitää laittaa lisää kumia takakiinniikkeen väliin. Eilen alkoi sähköliittimistä (niistä useanapaisista) hajoamaan käsiin, muovi rapisi muruiksi ja taas saa hakea abikoita kehiin. Vielä sitsin päällisen kiinniveto, takalampun ruuvit, etulamppu, vilkkujen asennus ja katteen kiinnikkeiden teko, niin alkais olemaan aika finaalissa.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 21, 2007 09:50 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Kuinkas sattukin toi neulaventtiili sullakin vuotamaan :? Me oltiin just viikonloppuna porukalla Rigassa mopoilla ja eikös tietty #2 neulavanttilli alko jumittelemaan ja vuos solkenaan bensaa koneen päälle. Pakko oli kuiseskin puskee eteenpäin kun ei siellä nyt tien varteenkaan voi jäädä.

Mites sellasen korjaa? Eli onko parasta vaihtaa se heti vai kokeilla jotain kikka kymppiä ja kandeisko samalla vaihtaa ne muutkin? Mites noin yleensä se vuotaminen´, onko yleensä säätökysymys vai kuluuko ne loppuun.

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 21, 2007 14:35 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
saattapi kuluakin,mutta todennäköisempänä pidän roskan jäämistä väliin kanittamaan. seuraavan kerran jos vuotaa reissunpäällä,nin voipi koittaa huoltsikalla pikkasen paineilmaa suhauttaa alapropusta sissään..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 21, 2007 14:51 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jos on Pingelin hana, voi seuraava kikka toimia roskan poistoon, joka on yleisin vika moisessa vuotamisessa. Pohjaproppu ko. kaasarista auki ja odottaa että linja on tyhjä, sitten hana auki ja antaa hieman aikaa tulla gasoa, silloin venttiili on suurimmillaan auki ja mahdollinen roska voisi tulla läpi venttiilin bensan huuhtoessa sen veks. Alipainehanalla PRI-asennolla kikkaillen, jos hanan virtauskyky antaa myöden.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 21, 2007 21:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 13:44
Viestit: 115
Paikkakunta: Billnäs
Pitääkin kokeilla tuota kikkaa, ei huvittaisi kaasarijumppaan alkamaan nyt.
Vähänkään kauemmin seisoessaan häviää bensat kaasareista niin että pri-asennolla pitää käynnistää.

Mites tuo ST:n venttiilokopan tiiveys? Onko tiiviste aina laakin peli?
Kerran jos avaa niin samalla tiivisteellä ei enää tiiviiksi saa.
Silikonimömmöä puolikuihin ja pultit momenttiin mutta aina se vuotaa
pakonokan päistä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 22, 2007 14:46 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mr.Saki kirjoitti:
Pitääkin kokeilla tuota kikkaa, ei huvittaisi kaasarijumppaan alkamaan nyt.
Vähänkään kauemmin seisoessaan häviää bensat kaasareista niin että pri-asennolla pitää käynnistää.

Mites tuo ST:n venttiilokopan tiiveys? Onko tiiviste aina laakin peli?
Kerran jos avaa niin samalla tiivisteellä ei enää tiiviiksi saa.
Silikonimömmöä puolikuihin ja pultit momenttiin mutta aina se vuotaa
pakonokan päistä.


Pistä suosiolla APEN puolikuut, ne on alumiinia ja huuli molemmin puolin kantta. Joskus on joutunu puukolla "sorvaamaan" kannesta seinämää kapeammaksi, että asettuu venakopan kans tasaan, kannen valussa paksuuseroja. Mömmön kans kiinni, ei pitäs enää vuotaa. Orgis venakopan tiivari kustantaa 50 eskoo, mutta pitää aikas hyvin. Ei kande avaa turhan usein, kerta kaudessa riittää välykset säilyttää mittansa aika hyvin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 22, 2007 18:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 13:44
Viestit: 115
Paikkakunta: Billnäs
Voi pyhät pyssyt, viiskymppii! :shock:
Ja tilasin jo kaksi kpl kun kerran tilaamaan alettiin :?
:D
Pittääpä tutkia APEN sivuja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 22, 2007 19:13 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Teemapöyrä valmistuu hitaasti mutta kuitenkin. Johtosarja täydennetty, nyt mukana kaikki paitsi hätävilkut ja bensamittari mutta sitähän mulla ei olekaan :P Akkuun en uskaltanut vielä liittää mutta tällä viikolla kuitenkin ja käynnistysyritys ;D Rakentelua ja osien haalimista jatkunut kohta 2 vuoden ajan :P. Kuvia laitan uhkailuista huolimatta arvosteltavaksi lähiviikkoina ja tietenkin manalaan (jos vaan käy) ei kuitenkaan huomenna ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 08:47 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Mr.Saki kirjoitti:
Mites tuo ST:n venttiilokopan tiiveys? Onko tiiviste aina laakin peli?
Kerran jos avaa niin samalla tiivisteellä ei enää tiiviiksi saa.
Silikonimömmöä puolikuihin ja pultit momenttiin mutta aina se vuotaa
pakonokan päistä.


Itse laitoin uudet orkkis puolikuut ja ne on pitäneet hyvin liiman kanssa asennettuna. Itse tiivistettä en malttanut ostaa orkkiksena vaan tyydyin tarvikkeeseen ja vuotoja on ollut. Nyt tuntuu tulevan yhden pultinkannan alta, ei siis itse saumasta :?

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 18, 2007 20:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
ST:n johtosarjat testattu :P muutamia pikku puutteita ja ihmetyksen aiheita oli :? mutta päällisin puolin kaikki kuitenkin näyttäisi toimivan mutta en uskaltanut vielä koittaa käyntiin mutta ensi kerralla ehkä :? Josko vaikka ehtisi tällä kawasaki tapaamiseen :P
Satulankin 1.n versio on valmis mutta täytyy tehdä uusi televana talvena, pohjatöissä oli tullut vähän fuskattua :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 22:39 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Savut otettu St:stä jo viime viikolla, kaikki tuntuisi olevan pääosin kunnossa ;D Jarrut ilmailtu ja olis tarkoitus saada koeajolle jo viikonloppuna :P
Goose muuten jo Nordkapissa eikä kiristellyt ketjuja koko matkalla mennessä ;D . Saas nähdä ajelisinko minäkin tämän kesän kardaanilla. :P Kuvia on otettu koko "raiskauksen" aikana, mutta kunhan saadaan julki niin muistetaan sitten että se on tehty kuitenkin kawan osilla. Varailehan Jiikoo paikkaa sinne vm. 79 kohdille.

Tulevalle talvelle jää kuitenkin vielä pientä hienosäätöä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 12, 2007 21:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
:'' :'' nyt jää myöskin Laakasalo väliin. Ajatus oli tulla lauantaina ST:llä mutta koeajolle valmistellessa ja tankkia asennellessa kauhea takaisku :evil:. Pyöreä tankki ei vaan mene paikoilleen, syynä liian korkea bensahana, joka ottaa kiinni alkuperäiseen putsarikoteloon :'' Tankkia kokeiltu paikoilleen usein mutta aina ilman hanaa.
Nyt selvisi syy miksi Goosellakin oli vaparit :?
Projekti pysähtyi tällä erää tähän :( ja autoilu jatkuu, tulee ainakin reilun viikon katko.
Luvassa kaasarijumpaa ja peliin vaikka 4-1 vapari :?

:mur:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 12, 2007 22:42 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Hannu kirjoitti:
:'' :'' nyt jää myöskin Laakasalo väliin. Ajatus oli tulla lauantaina ST:llä mutta koeajolle valmistellessa ja tankkia asennellessa kauhea takaisku :evil:. Pyöreä tankki ei vaan mene paikoilleen, syynä liian korkea bensahana, joka ottaa kiinni alkuperäiseen putsarikoteloon :'' Tankkia kokeiltu paikoilleen usein mutta aina ilman hanaa.
Nyt selvisi syy miksi Goosellakin oli vaparit :?
Projekti pysähtyi tällä erää tähän :( ja autoilu jatkuu, tulee ainakin reilun viikon katko.
Luvassa kaasarijumpaa ja peliin vaikka 4-1 vapari :?

:mur:

Onko hana orkkis? Meinaan, että Pingeli saattaisi olla pikkaisen matalampi.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 14, 2007 20:53 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Startin vappakytkin korjattu ja pöyrällä oli tarkoitus lähteä makkaralenkille huomenna. Käynnistettäessä syttyi kuitenkin ilmiliekkeihin :'' syy jäi kuitenkin epävarmaksi liekö vuotava bensahana vai mikä :? :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2007 00:58 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
voi karmio. toimintatuli ja toimintasavu tulivat yhtäaikaa pois koneesta. savun hälvettyä tarkastamme kytkennät, kuten sanonta menee. toivottavasti pyörä selvisi mahdollisimman vähillä vaurioilla. kawan kanssa taisi tulla tulenpalava hoppu.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 16:08 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
St laitettu uudelleen tulille tällä kertaa ilman liekkejä, toki kokeilu on edellisen kirjoitus kerran jälkeen useita. Liekeistä selvittiin todellakin vain säikähdyksellä ja hyvin pienillä vaurioilla.
Kauden avajaiset on tarkoitus pitää tällä viikolla ja testailla miten toimii mm. se joskus edellisellä omistajalla rempattu kone yms. läpikäymättömät asiat.
Kawan raiskaus on tällä erää tauonnut ainakin seuraavaan talvikauteen asti. Laitan oheen muutamia kuvia niin pääsette alkuun palautteen antamisessa. Lähtökohtanahan oli noin 2 vuotta sitten ostettu projekti laatikoissa, joista puuttuu kaikki väriosat ja etu- ja takapyörät jarruineen. Osien hankinta osoittautui aika töylääksi ja vaati parin talven ponnistelut. Nyt kasassa mutta ei kuitenkaan kaikilta osiltaan valmis.

Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Viimeksi muokannut Hannu päivämäärä To Tammi 31, 2008 19:31, muokattu yhteensä 7 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 16:33 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Tuli vähän isoja kuvia pienennän kunhan osaan. Osasin :P


Viimeksi muokannut Hannu päivämäärä Ti Loka 16, 2007 21:38, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 16:42 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Vihree herhiläinen, aika osuva nimi ST:lle. Koskas aletaan kutitteleen koneesta voimavaroja ulos. Helkkarin upea pyörä, taideteos kahdella pyörällä, ei tarvi pelätä että joku samanlaisella vastaan pyyhkis, taikka edes samaan suuntaan.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 17:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Kesä 16, 2007 15:05
Viestit: 52
Paikkakunta: Tuusula
Onpa tosi komea pyörä, tyyli muistuttaa kultaista 70-lukua (jota ehdin elää melkein vuoden).
Minkä merkkiset putket tuossa on?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 20:26 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
on se hieno! rungon olisin jättänny mustaksi,mutta makuasia.....komia jokatapauksessa! well done. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 21:00 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Komia on 8) Tuo rungon kaksivärisyys on hieno... Parempi miun silmään noin ku mustana. :P

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 21:42 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Eksu kirjoitti:
Onpa tosi komea pyörä, tyyli muistuttaa kultaista 70-lukua (jota ehdin elää melkein vuoden).
Minkä merkkiset putket tuossa on?


Putket on 4-4 Siton z1:een ja 900:een tarkoitetut tarvikeputket hintaa lienee noin 500 €. Omasta mielestä ainakin äänet on komeat näillä. :wink: ST:n takakiinnikkeet tarvii muuttaa (minullä lisätty jalkatapin taakse RST levyt) muuten sopii mukavasti.


Viimeksi muokannut Hannu päivämäärä Ti Loka 16, 2007 21:47, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 21:45 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Kiitokset ensimmäisistä kommenteista :P . Huomatkaa kuitenkin rungon hieno LIMEGREEN syntyi kokeilussa keltaiselle pohjalle vihreällä sävylakalla :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 21:55 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Yleensä ne kuningasideat ja -hommat tulee vahingossa.

Vähän niinku oksennus; tulee ajattelematta ja tarpeeseen.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 05:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
Hannulla on todellinen
Green Beauty!!

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 08:44 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Hulppea todiste itse funtsaillusta ja itse tehdystä vihreiden vivahteista. Värikäs runko tuo vaihteeksi runkopuolen tekniikan kivasti esiin. Yleensähän runko on vain pakollinen himmeli johon "arvo-osat" asennetaan ihmisten ihailtavaksi. Mielenkiintoista nähdä ja kuulla joskus livenä!

Eka tämän tyylin edustaja kerhossa? Tuleekohan tällaisia talven aikana lisää?

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2007 18:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Kauden avajaiset suoritettu keskiviikkona :jump: :moto: visiitillä Maunulan majalla. Kone ja vaihteisto yms. tuntuisi pääosin olevan kunnossa, hieman hienosäätöjä niin eiköhän se siitä. Vapaavaihteen löytäminen kone käynnissä vain oli työlästä kun merkkivalo ei toimi (katkaisija rikki) ja kolme kakkoselle vaihtumisen estävää kuulaa on ilmeisesti purettu pois :'' . Vai voisiko tämä olla pikeytynyt siten että kuulat ovat jumissa kuopissaan :? Pääsääntöisesti kuitenkin erittäin myönteinen kokemus-voi sitä ennenkokematonta :P voiman tunnetta- eikä enää ketjun kiristystä :P (tällä).
Maunulassa muutenkin mukavasti kawahtaneita, pitkän matkan kumarrukset kuusaalle :jump:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2007 21:03 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 18:45
Viestit: 213
Paikkakunta: Jyväskylä
Toihan on hiano!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com