Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 18:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Saarisen talli
ViestiLähetetty: Su Kesä 07, 2015 15:11 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Iltalehdessä oli juttu Jarno Saarisen tallista Turussa:

http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20150 ... 8_v1.shtml

Sitä en tiennytkään, että J.S. on ollut Tunturilla kehitysryhmässä. Täytyykin suhtautua Roopeen uudella kunnioituksella: tiedä häntä, vaikka Roopessa olisi Saarisen kädenjälki.

Ihan nostalgisena muistona kysyttäköön: muistatteko vielä päivän, jolloin Saarinen kuoli? Minä muistan, Saarinen oli teini-ikäisen riepun suuren ihailun kohde. On vieläkin. Olin nähnytkin Saarisen Väinölänniemen TT-ajoissa ajamassa. Oli pari kierrosta edellä seuraavana tulevaa Länsivuorta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Saarisen talli
ViestiLähetetty: Ma Kesä 08, 2015 05:41 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, muistan ko. päivän valitettavan hyvin. Kotimaiseen törkeäkirjallisuuteen tutustuneet asian muistanevat millainen se kohdallani oli, mutta toistettakoon se vielä kerran. Olimme Vaasan Vauhtiajoissa, missä Mosset sun muut sen aikaiset auton kiersivät ravirataa, (muuten kerrankin hyötykäyttöä sellaiselle paikalle, raveissahan en ole koskaan ollut enkä toista kertaa mene) ja kuuluttaja hehkutti pitävänsä yleisön ajan tasalla Monzan kisan suhteen. Aikaisempien lähtöjen tuloksia kuultiin pitkin päivää ja sitten tuli tyrmäävä suru-uutinen. Koko yleisö tuntui lamaantuvan ja eipä enää juurikaan kiinnostanut tonnisten Simcojen ja muka-Abarth-kuussatasten Fiatien radankierron seuraaminen ja se päivä oli totaalisen pilalla. Sieltä taidettiin jopa lähteä kesken pois. Kotona iltauutisista olisi haluttu kuulla saaneemme Vaasassa väärää informaatiota, vaan eipä oltu, Paroni oli poissa. Yksi suurimmista vääryyksistä kautta aikain oli tapahtunut. Se jaksaa ketuttaa vieläkin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Saarisen talli
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2015 17:52 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:20
Viestit: 91
Paikkakunta: Vihti
Oltiin silloin Esson Kehä Kahviossa ilta-ajelulla. TV-uutisten mukaan Jarnoa jäi kaipaamaan vaimo Soile. Jäi varmaan muitakin...

_________________
Kyllä kaksitahtiset keksittiin varmaan ennen neli- tai viisitahtisia!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com