Jes jes jes! Joku kirjoittaa muustakin kuin Möhköstä!
Vähän ihmettelisin että olisiko mittari ympäri pyörähtänyt, ei olisi mitenkään mahdotonta.
Haynesin manuaali on hyvä ja tehtaan manuaaliakin löytyy, yksityisviestillä voi lähestyä niin voin vihjata mistä voi löytää digitaalikopiota. Lontoon kielen syytä taittua.
Nokkaketjun vaihtoa lähtisin tarkastelemaan kiristäjän tilasta. Kiristäjäksi kannattaisi vaihtaa ZZR:n kiristin, siinä on räikkä eikä pääse ketju löystymään moottorijarrulla, silloin voi räikättömällä nimittäin jako pompata. Kiristintä on aika helppo tutkia siitä koneen vasemmasta kyljestä.
Tehtaan ohje ketjun kunnon tarkastamiseksi on ketju pois, 5 kilon paino roikkumaan ketjun päähän ja 20 linkin pituuden mittaus niitin keskeltä mitaten. Standardipituus on 158.8-159.2mm ja vaihtaa pitäisi kun on 161.5mm.
Asian vierestä, mutta öljyjä vaihtaessa kannattaa muistaa, että 2 pulttia ja suodatin pitää avata että saa kaikki vanhat litkut poies.
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!