Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 14:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 150 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Tammi 12, 2018 11:27 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Kovin näyttää haasteelliselta ja ahtaalta. Ehkä voisit siirtää oikealla olevaa putkea hieman lisää oikealle lähemmäs seuraavaa kaarretta niin saat keskimmäisen sopimaan suunnilleen nykyisen käyrien jatkosen keskikohdille. :?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 12, 2018 13:36 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, ei pysty näillä näkymin. Syystä jotta kolmosen putkelle on jo reikä valmiina ja paisarintekele ottaa jo melkein runkoon siellä moottorin alla. Ei taivu enää yhtään oikealle se. Toisaalta, toinenkin tuollainen 53-millinen mutkapala olemassa on, eli jos käyttäisi sitä olemassa olevaa 30 asteen mutkapalaa tuolle kolmoselle niin silloin se saattaa onnistua. Mahdollisuudethan ovat siis melkein rajattomat.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 16, 2018 06:45 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, ei siitä nyt niin valtavan ahdasta tullutkaan. Tokikaan en tuota onnetonta kadehdi, joka näihin hommiin erään vaihtokaupan yhteydessä loppuhitsariksi lupautui. Jonkinlainen reikä syntynee tuolle kakkoselle vielä tällä viikolla ja mikäli ei lauantaina aivan hillitön howling blizzard ole, niin viime sovitukset vielä ja ruuvein kiristelyt sekä muutama oikein ruma hitsitäppäys josta hitsari voi jatkaa. Toisaalta, kieltäytymistäkään en ihmettelisi, on tässä sen verran epäkiitollista puuhastelua tarjolla. ja joo kyllä, vaikka harittavaisilta nuo putket näyttävätkin, lienevät sitä myös paisarintekeleet, koskapa sangen sulavasti siististi syvälle suoraan suoleen solahtavat ne.


Liitteet:
3xxx.jpg
3xxx.jpg [ 171.22 KiB | Katsottu 18362 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 16, 2018 18:58 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuomion pasuuna..

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 22, 2018 09:31 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, lauantaina harrasteltu alustavia hitsausräkimisiä parkkipaikalla. Sen verran kylmä siinä tuli, leudohkosta säästä huolimatta että halpa Chantre-brandy pisti urakan päätteeksi veren kiertämään. Oikeaa hitsausta vailla olisivat niin käyrät, paisarintekeleet kuin Tuomiopäivän pasuunakin. Hitsariparka on vain 39 asteen kuumeessa, lienee tuo kuvan tauti iskenyt, joten ainakaan pikaisesti ei tapahdu mitään. Ihmettelinkin siinä brandya siemaillessani, miksi niin nopeasti siitä suoriuduin, mutta esivaimennushuilua muistuttavia putkirakennelmia en muistanut täppäillä kokoon. No, joskus toiste. Loppuviikosta palaillaan asiaan kanssaan, saattaa mennä viikonlopulle.


Liitteet:
MF.jpg
MF.jpg [ 193.75 KiB | Katsottu 18294 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 22, 2018 11:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
HUI?

Toivottavasti ei kuvan mukainen tauti :soso: Tässä on Lemminkäiselle käynyt jo aika huonosti.
Mukavaa kun projekti etenee ja hitsarille pikaista paranemista!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 08:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, tuo kuvan mukainen miesflunssa, sehän on taudeista pahimpia, naisilla flunssa ei karmeudessaan ole lähestulkoonkaan sitä luokkaa mitä miehillä. Niinpä jalomielisesti myönsin hitsarille toipumisaikaa tuonne MP-näyttelyn jälkeiselle viikolle ja otin käyttöön sijaistoimintaa. Tätä olen vähän ajatellut käyttöön ottaa harvalukuisille H2-ajeluille. Kun sitä hyväkuntoista Electroa halvalla löytänyt ole en. Kallis se oli tämäkin uutena, nyt kirpputorilla 2 euroa. Toki on sisäkaluissaankin entraamista. Uuden visiirinkin siihen Suomen MP-Palvelusta löysin, hinta oli tosin viisinkertainen kypärään nähden, mutta pääasia jotta löytyi. Mutta, kuten hyvin tiedossa on, tyylihän ei mene koskaan pois muodista, ei edes se -70-lukulainenkaan. Jokusen lakkakerroksen tuo vaatii vielä, pohjavärinä on tuo melkein Kawanvihreä RAL 6018 ja päällään lakan seassa vihreää ja kullanväristä teinien askarteluflakea. Ei läheskään niin paljoa kuin mitä haaveissa oli, mutta kai se auringonvalossa vähän kimaltelee. Valokuvissa ei. Ettäpä näin. Ja muuten suuret kiitokset Punkaharjun suunnille jäsen triplelle joka AGO-tarran tuohon kylkeen lahjoitti.

Sen verran H2:nkin kanssa on askarreltu, että se on pakoputkistoa vaille nipussa, eli muuten valmis pois talutettavaksi nostopöydältä siihen uuden uhrin tulla. Mutta Tulikuumat pakoputket eli AV Silver Avgasröretit vieläkin tähtäimessä ovat, mitä luultavimmin niitten parissa ensi syksynä jatketaan. Kun on taas uusia ideoitakin saatu, värkeistä nyt puhumattakaan.


Liitteet:
AGO1.2.jpg
AGO1.2.jpg [ 213.34 KiB | Katsottu 18249 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 20:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
hienoa jos omistaistaa yhden historiallisen kawasakin ja pitää siitä huolta.tv.keravalta.hitto kun tuntuu epämäärästä käryä olisko alkohoolia ei mitään nyt on perjantai mutta av on tämän sivun kertoja. ja on kunkku- :boing:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2018 09:29 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, monikin on varmasti ollut hyvillään kun ei ole tarvinnut näitä jaaritteluja lukea, mutta eilenpä sitä olikin sellainen päivä että hitsarin kanssa aikataulut yksiin sattuivat. Ja eipä ole työnjäljessään moittimista, saumat eivät sanottavammin siistimistä kaipaa. Käyrät ihmeellisine mutkineen pientä työstöä vaativat, että saa laipat juureen asti solahtamaan, mutta se on aika vähäistä sekin. Melkein kaksi tuntia hommassa meni, eniten hitsarille harmia tuottivat biltemalaisen ydintäytelankamigin jätökset sekä putkien sinkitys, mutta sovut silti säilyivät. Päällystakki haisee nyt aivan pajalta, vaikka yön parvekkeella olikin se. Värimaailmasta on ajateltu seuraavaa, käyrät ja paisarintekeleet AV silveriksi, Tuomiopäivän pasuuna mustaksi. Sopivan mauton lienee lopputulos se. Mikäli terveys sen suinkin sallii, häilyväistä on ollut viime aikoina, niin ehkä jo ensi viikolla kuvattavaakin on.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2018 06:42 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, olis aina vain aamu ja maanantai eikä koskaan ilta ja perjantai. Nyt on sen verran uutteroiduhkuttu, (ei kai tuon pahempi sanahirviö ole kuin esim. vaikkapa brändi tai standy), että pullat on pantu paistumaan. Taas kerran suunnitelmat hovissa muuttuivat, eli Tuomiopäivän pasuunakin AV Silveriksi värjättiin. Jotenkin siinä nyt kävi näin, tapahtumat vain tempaisivat minut mukaansa. Jalo pyrintö olisi nuo tällä viikolla vielä paikalleen saada, terveyden niin toivottavasti salliessa.


Liitteet:
PP7.jpg
PP7.jpg [ 129.23 KiB | Katsottu 18139 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ti Helmi 13, 2018 06:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2018 07:55 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Näyttääpi mielenkiintoiselta. Tuskin maltamme odottaa ääninäytettä kun sen joskus kuulee. Eipä ole joka jannulla nuita putkia! 8)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2018 08:30 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, mutta aivan täyttä varmuuttahan ole siitäkään ei, haluaakokaan kukaan täysijärkinen moisia. Kovin vain jo polttelisi lähteä niitä sovittamaan, mutta kai tässä on ensin kapitalistia rikastutettava omalla vaatimattomalla panoksellaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2018 06:29 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, eilen tehdyn pikasovittelun perusteella näyttäisi siltä, ettei liene mitään estettä noin rakenteellisesti, etteikö loppuasennusta pääsisi piakkoinkin tekemään. Ykköspytyn paisarintekeleessä oli hieman harrastustoimintaa haittavia viilaushommia, mutta niistäkin selvittiin. Juuri niin rivo siitä on tulossa kuin mitä ounastelinkin, mutta tosiaankin, äänimaailmansa arvoitukseksi vielä jää. Vaan puuhastelu ei tähän lopu, kyllä niitä potilaita riittää. Tulikuumia pakoputkiakaan unohtamatta, (joo kyllä, on kuultu), on siellä hyllyssä putkitavaraa sen verran kosolti, että on niitäkin yritettävä hyödyntää. Sieltä vaan muuten kevät pukkaa päälle siihen malliin, että tähän tyydymme toistaiseksi. Koetan saada jonkin sortin kuvantapaisen aiheesta huomiseksi, vaikka ei siitä taida ihmeempiä selvitä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2018 06:36 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, haluan uskoa että koko lailla finaalissa ollaan, mitä tulee Tulikuumiin sivuputkiin. Klemmarein kiristelyä se eilen illalla pääasiassa oli ja tänään pitäisi vanhan, mutta muuten ikinuoren, työkaverini Riston saapuman avukseni siirtämään H2 pois nostopöydältä. Uusi nyhertelyn kohde myös siihen siirretään. Niistä puuhasteluista tai niitten etenemisestä välttymään tulette, koska, voi herrijee, vain yksi Kawahan minulla enää on ja sekin lienee näiltä osin valmiihko. Pitäisiköhän sille asialle tehdä jotain? No nyt ei pysty...
Pari kuvaa koetan aiheeseen liittyen lisäillä. Kuvakulmiaan ei juurikaan kehua voi, miten se onkin niin vaikeaa koettaa saada asiallista jälkeä tuon kamerankäytön suhteen. Hylly, (joka paljon tarpeellista H2-roinaa sisältää), pahus pentele alkoi lähennellä selän puolelta, sitä syyttäkäämme. Ja onhan se muutenkin aika ruokoton näky. Hyvin mielestäni kuitenkin paisarintekeleet tuonne moottorin alle piiloutuvatten. Kyllä niitä siellä vaan kolme kappaletta on, uskokaa pois. Eivät pitäisi osuman runkoon eikä toisiaan kosketteleman. Tämä jälkimmäinen vaihtoehto, Frank Pappan vastenmielisistä suosituksista n. neljännesvuosisata sitten, olisi juuri yhtä suotavaa kuin miestenvälisenä. Vaikka tässä pakoputkiromantiikan merkeissä edetty onkin, mutta huom., vain vertauskuvallisesti puhuttuna. Kaikkihan sen tietävät, että Etelä-Pohjanmaalla eivät ota miehet kiinni toisiinsa kuin tappamismielessä. Jaa, no, kätellä kyllä saatetaan, (Kauhajoella pitkäänkin, joo kyllä), mutta ei muuten. Tehoa tämä viritelmä tosiaankaan tuskin nostaa, mutta kyllä sitä Haltialan naamailukäynneille lienee riittävästi, siellähän on loppupätkästä kolmenkympin rajoitus.

Nyt, kiitämme kaikkia katsojia, eniten vertaistuesta ja toivotamme hyvää keväänodotusta. Ensi talvena tarkoitus on palata alkuperäisen aiheen eli Tulikuumien pakoputkien pariin. Josko ajatuksettomuushautomossa jotain uutta kehittyisi senkin asian tiimoilta? Sen verran takki aukihan tässä liikkeelle lähdettiin, ettei paluuta enää entiseen ole.


Liitteet:
TKSP2.jpg
TKSP2.jpg [ 207.26 KiB | Katsottu 18080 kertaa ]
TKSP 1.jpg
TKSP 1.jpg [ 220.95 KiB | Katsottu 18080 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ke Helmi 14, 2018 07:58, muokattu yhteensä 5 kertaa
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2018 07:06 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 12:39
Viestit: 438
Paikkakunta: Hyvinkää
Komia! Ja tuolla saa kohtuullisen varmasti keskustelua aikaan "puritanistien" kanssa :yesyes:

_________________
Z-750 1982
ZX-10 1989
VN 1500 1996


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2018 12:39 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
On kyllä hieno. Ne on siinä niinku aina olis ollu. Alkukäyrät näyttää suorastaan korskeilta ja 3 paisarintekelettä koneen alla aiheuttanee rukoushetkenomaisia konttausasentoja. Ääninäytteenpyyntöjä saattaa tulla kyllästymiseen asti.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2018 16:45 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Nyt olisi kohta erikoiskilven paikka, mikäli A alkuisia kilpiä saa muukin kuin valtion piämiähet.
A-313 (Anteron 3-1-3 putkinen) hitaampi voisi luulla Aku Ankan Kawaksi.

Mustakilpisenä se olisi aivan mahtava :jump:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2018 06:31 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Kirjansa lukeneet muistanevat horinaa näistä rekisterikilpihaaveistani, vuonna -84 kun Helsingissä jaossa AV-alkuisia kilpiä oli. Pienen rahan puute kuitenkin vielä tälläkin hetkellä estäisi hankkimasta AV-313-kilpeä jos vain vapaana on tällä hetkellä se. Mahtanevat niistä nyhtää. Tuli muuten näistä mieleeni, kun nyt kerrran tuli puheeksi, ehdottomasti silmää sairastuttavin moottoripyörissä kilpimalli on tämä mitoiltaan nykyinen(kin) kilpimalli, mutta mustalla pohjalla. Mitä sillä ajettaneen takaa, en tiedä. Mutta what ever blows your skirt up, sanoi Buster Poindexterkin aikoinaan, itse en tähän sävyttömyyteen aivan liian kesken sortuisi. Mutta jos tykkää...

Ristokin kävi ja avustuksellaan pyöräin paikkaa vaihdettiin. Oikein sutjakasti kävi se. Sen päälle vanhoja muisteltiin ja todettiin että aika se rientää kuin hirvi. Keväällä tulee täyteen 29 vuotta kun työkavereiksi ruvettiin. Oli H1D-aikaa se. Kokko-treffeniin lähdön tuolloin -89 pelasti hän, lähtemällä puolestani Matkahuoltoon, ei ollut nimittäin tuollaisena päivänä yhtään ylimääräistä aikaa viivyttelyyn mitä tuli matkaan laittautumiseen.

Nyt vain oi Herra intoa anna uusien puuhastelujen aloitukseen. Kawa kun kyseessä ole ei. Vaikka, ei sekään asia niin kovin autuaaksi tekevä aina ole. Lihoiksi laittoon on tähtäin tämän nykyisen potilaan suhteen. Niinkuin yhden Aidon Asiankin, nähtäväksi jää, tuleeko eteen Harley-veljeydestä luopuminen. Ottaakohan se kuinka kipeää?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2018 17:34 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jouheasti tuolta löytyy ilmaistietona rekisterinumerolla ajokin teknisiä tiedotteita.
https://asiointi.trafi.fi/henkiloasiakk ... topalvelut
Tuolle AV-313 kilvelle antoi tiedoksi että ne olisivat rekisteristä poistetun S merkkisen piikkisen käytössä viimeksi olleet.

Itsekin haikailin taannoin erikoisemman kirjainyhtistelmän perään, NO-2, joka passelisti sijoitettuna ei EU kilpeen näyttäisi erehtyttävästi naurukaasun kaavalta


Kyseinen kilpi, tosin EU mallisena oli jo otettu johonkin tuonti Hontaan liimattuna, saannut sen tietenkin normaalikilpenä, eipä noilla trafilla ole sitä erikoiskilveksi luokiteltuna, kun EU lätkä pakkosiirtää yläriviä oikealle,jolloin kemiat eivät kohtaa.

Hölmointä on kilpipolitiikassa vielä sekin että ensin pitää hommata normipyörään kun sen rekisteröi, EU kilvet, jotka sitten saa halutessaan vaihtaa ilman EU lätkää malliseksi.

Systeemiä protestoidessani vaihdoin Sugomin kilvenkin ilman EU malliseksi. Kun tuo kilpi saapui, niin siinähän menee valmisreijitys kuten vanhoissa kilvissä oli päinvastaiseksi, jolloin se ei mennytkään kilpitelineeseen kuin ylösalaisin.
Taidan sen sitten asentaa ylösalaisin, koska kilpeen ei saa porata ylimääräisiä reikiä, laki kieltää.
Toisaalta, sanotaanko lakikirjassa että kilpi tulee olla oikeinpäin :eitieda:
Jos ei, niin tätä porsaanreikää hyödyntäen/vedoten voisi välttyä viranomais- ja rikosuhrimaksulta.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 16, 2018 08:49 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, aivan silkkaa ihmissusiuttani tiedustelin AV-313-kilven saatavuutta Koivuhaan Autokatsastuksesta ja onstuisihan se, yhteishintaan kaikkineen 764 euroa. Niin pitkälle en kuitenkaan tätä erikoisuudentavoitteluani ole vielä vienyt, että heti tähän täkyyn tarttuisin.

TaWattoman kilpi oli VW-800 (vai 880, en enää edes halua muistaa), ja poijjat siitä huomauttelivat leikkisyyksissään, että vallanko olen VAG-konsernin tuotteella matkassa? Onneksi eivät mihinkään GM-tuotteeseen päässeet viittaamaan, se olisi ollut jo liian rankkaa psyykkeelle. Syystä jota tiedä en, se oli jo toinen kilpi ja alunperin oli ollut KG-787 se. (Liekö joskus ollut poissa rekisteristä?). Päätin viime syksynä että nyt loppuu lässytys aiheesta ja kävin tuolta samaisesta paikasta tilaamassa sen. Jotain alle kahdenkympin jäi kokonaiskustannus. TaWaton sai sitten numeron perusteella sukunimen, "DREAMLINER" ja Dymolle tuli töitä. Mitä luultavimmin teen vielä toisen, jonka laittomasti liimailen rekisterikilpeen itseensä.


Liitteet:
KG-787.jpg
KG-787.jpg [ 136.19 KiB | Katsottu 17971 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 28, 2018 14:03 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, jopahan on täällä somen ulkopuolisessa elämässä hiljaista, joten koetetaan nyt jotain juttua taas vääntää, halusitte tai ette. Pakoputkiromantiikan aika kun on väliaikaisesti ohi, niin nyt voi kertoa, että AGO:kin on edistynyt. Silmäaukon ja alareunan kumilistain liimaaminen oli aika lailla my ass, johtuen alkuun väärästä liimavalinnasta. Pattexin kontaktiliimalla ei ollut oikein mitään käyttöä, ensinmainitun aukon kumilistan liimaamisesta ei tahtonut tulla oikein mitään, jollain tavalla se nyt kuitenkin paikallaan silläkin on. Tulipa mieleen sitten vanha Suosikin mainos jossa kysyttiin; "Mikä menee teidän kaaliin häh?" ja vastaushan joillakin tip-top-kuntoisuutta tavoittelevilla oli luonnollisesti "Bostikki Bostikki". Se nyt oli alareunan liimaamiseen aavistuksen verran parempaa, hajullaankin huonosti tuuletetussa tilassa olisi saattanut olla se toinen toivottu vaikutus. Toki ylipursunneita liimanjätöksiä vielä irti nyppiä saa. Sisäkalut ovat osaksi AGO:n omia, osa on ARAI:ta joten sekasikiöhkö on siltä osin se. Tuohon nyt vielä visiiri paikalleen ja jopahan voi H2:lla makeilla tunkkaisen -70-luvun malliin.
Tallihommaakin olisi, Tulikuumain sivuputkien ajoittaisen silmittelyn lisäksi sisärenkaan asennusta tämänhetkisen nostopöytäpotilaan takapyörään. Miten mahtaa tuohon keliin napata lähteä kävelyretkelle, myönnänpä itselleni tämän iltapäivän sen asian ratkaisemiseen. Ettäpä näin.


Liitteet:
AGO2.2.jpg
AGO2.2.jpg [ 186.19 KiB | Katsottu 17928 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 09, 2018 07:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, visiirikin AGO:on kiinni saatu ja varsin köpelö näky on siinä se. Vaikka nepparitkin kyllä toimivat. On vain silti nykykypäriin verrattuna vallan koominen kapistus.

Ja ne kuulkaas meteorlookit lupailee, että vielä tälle keväälle saattaisi lämmitäkin nämä ilmat. Olisikohan syytä pikkuhiljaa alkaa (ensin tietysti ladattua) akkua H2:een sovittelemaan? Josko tallitaloyhtiön ja muitakin sen kulmakunnan lajitovereita pääsisi vielä tämän kuun aikana Tulikuumain sivuputkien kanssa ilahduttamaan sekä hämmästyttämään. Siinä tien toisella puolella on ymmärtääkseni vielä uudet asukkaatkin. Renkaisiinsakin pitäisi vähän ilmaa kai laittaa. Muuta ihmeellistä ei käsittääksein liene tiedossa. Vaan taitaapa se tuonne loppukuuhun mennä. Tämähän on jännää aikaa mitä me eletään...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 21, 2018 06:42 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, on se niin tosiaankin jotta kun meteorlookit lupaavat kaunista ilmaa, tulee ruma ilma. Ja jos ne lupaavat rumaa ilmaa, niin silloinkin on ruma ilma. Tai muuten vain Kawailuun sopimaton. Tulikuumain sivuputkien kuulohavaintoja ei siis ole lähipäivinä luvassa. Taisipa huhtikuulle mennä se. Vaikkakin, sama se taitaa olla kaikille, jos jotain uutta ja ihmeellistä tälle keväälle tarjolla olisi.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2018 11:12 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Jospa ensi kesänä sitten kuullaan huimaa pärinää :moto:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2018 00:04 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Onko.. Joo kyllä! siis toi potta orkkistyyliin entisöity?
Mulla oli tuon näköinen AGV tuossa värityksessä -76


Liitteet:
AGO2.2.jpg
AGO2.2.jpg [ 186.19 KiB | Katsottu 17394 kertaa ]

_________________
Kawasaki! katujen ääni
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2018 05:39 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, ehkä jollain tavalla alkuperäistyylisyyttä mukaillen, jo aiemmin mainitulta jäsen tripleltä sain kuvan omasta Agostaan ja tarjolla olleiden värkkien mukaan sitä teippailin. Kaikki teipit eivät suinkaan ole oikeaa leveyttä, eivätkä väriyhdistelmätkään oikeita sävyjä, (hieman vaaleamman vihreä on se aito AGO:n väri), mutta tuo välttänee. Kunhan nyt tuli puuhasteltua. Milloin lähtee AGO H2:n kanssa kevään ensiajelulle, ei vielä varmasti tiedossa ole. Voimmeko tulla siihen johtopäätökseen, että jäsen coistinen ei ole ollut tuolloin -70-luvulla(kaan) sieltä vähävaraisimmasta päästä?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2018 05:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, jalo pyrintö oli ennakkosuunnitelmissa suorittaa H2:lla vappuajelua, mutta kuka nyt noin kosteassa ja suttuisessa kelissä. Muita sisäneekerihommia oli silti hyvä suorittaa tallin seinän suhteen, noin niin kuin tulevaisuutta silmälläpitäin. Josko tuo Mr Walkerilta saatu, (kiitosta vaan), juliste hieman ensi talvena autenttisuudessaan innostaisi suunniteltuihin puuhasteluihin. Vai lykkäisikö asiaa vielä? Syvämietteisiä ajatuksia erinäisistä ratkaisuistaan voinee tuon toisen tahtiin koettaa miettiä..., väittäisin mielelläni että tuo tulvakuva olisi Lapionevalta, olisikohan vielä peräti vuodelta -84?


Liitteet:
TPRP.jpg
TPRP.jpg [ 140.03 KiB | Katsottu 17337 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2018 19:44 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 07:16
Viestit: 367
Paikkakunta: Vantaa
On muuten yksi parhaita huumoribändejä tuo oikean puoleisen kuvan Rehupiikles. Soitto vähän vierestä ja sanoitukset huippuja. Saa repeillä, eräälläkin kaverilla oli Kyröjoen tienoolla katiskat pihan perällä nurmikolla talvisäilössä. No tulva iski, ja heti oli vallesmanni sakoottamassa, kun ei ollut veromerkkejä katiskoissa :razz:

J

_________________
... Eiiiku mä vaan ajan näillä....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2018 05:42 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, heimoveljet sekä ne joilla on parempi puolisko välitöön ja rytmitajuunen, (lue; eteläpohojalaanen), varmaankin jäsen Zephyr-Jaskan mielipiteen jakavat. Puhuvat vain, ettei yhtye enää esiinny, mikä on sinänsä ikävää. Ja onhan Rehupiiklesillä ollut sinänsä terapeuttinen "jotta paremmin ymmärtääsittä"-vaikutus, me ylempiheimolaiset toki olemme aina sen tienneet, mutta hyvä sitä asiaa on muillekin valaista ja sillä kaikkia yksilöinä jalostaa. Ja harvemmin ovat bluesiin, tuohon taattuun tunnelmantappajaan sortuneet. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 15, 2018 05:46 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, viimeaikaisten kommentointien perusteella tämä sivusto alkaa muistuttaa AV:n ja Mr. Walker:in keskinäistä kaskuilufoorumia. Siitä nyt ei kai kallella kypärin (sis. vihjeen tuonne jatkoon) kannata olla, on se vaan hyvä että meille some-yhteiskunnan ulkopuolisillekin joku peuhukenttä löytyy. Toki, jos ei ole asiaa niin ei ole asiaa, vapaaehtoistahan tämä. Aamuani piristi myös Harley-veljeni jäsen Zephyr-Jaskan bongaaminen kun tämä oli Aidolla Asiallaan sivistyneistölle sopivin pakoäänin ajelemassa kohti pelipaikkaansa. Ajovarusteistaan pieni aina huomauttelemisen arvoinen puute oli havaittavissa, mutta asiaan voitaneen huomenissa palata silmästä silmään.
Näet sen nimittäin, mistään sivistyneistä pakoäänistä ei ollut kyse eilen illalla kun liki kahden vuoden horroksen jälkeen H2 heräsi henkiin noin kymmenennellä polkaisulla. Polttoaineensakin on niiltä ajoin, mutta näyttäisi se tuollainen iso kaksitahtinen käynnistyvän vaikka teurasjätteellä. Äkkiseltään tuntuisi, että Tulikuumat sivuputket tuottavat hieman terävämpää laulua kuin mitä entinen 3-1-3-putki ja johtuneeko tottumattomuudesta, mutta jopahan vain kaupunkinopeudet ylittyivät samoin tein vaikkei sitä mielestään erikoisemmin hanoja availlutkaan. Jollain tavalla kulkunsa oli entistäkin helpomman tuntuista. Ja voin kertoa, että oli se komiaa kun kolmesta reijästä sinistä savua lykkäsi. Työkaverini, (äänestää kuulemma virheitä, muuten ihan ihminen), on lupaillut sitä "De Gröna"-tarraa lupaillut hankkia, mutta ei ole vielä näkynyt. Sopivan irvokas olisi nyt H2:ssa se. Kuvakin tuosta piti hirvityksestä, (somessa varmaankin pilatusta puhuisivat), ottamani, mutta kuka sitä nyt muistaa kun on niin tohkeissaan voiman aiheuttamasta metelistä. Huomista odotellessa...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 150 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com