Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 19:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: Ma Helmi 06, 2017 19:04 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 16, 2014 17:14
Viestit: 12
Mulla on vm82 Möhkö Jonka kanssa olen pelannut käynnistysongelman kanssa,parikertaa olen purkanut kaasarit pessy ja puhallellu kaikki
reijät ja osat läpi,laitoin uudet suuttimet ja muut hilppeet mitä sarjassa tuli,käyntiin sain hyvin kun laitto tulpan alle pensaa ajelin muuta-
man kilometrin lenkin ja toimi mun mielestä hyvin pyörä seiso reilun viikon eikä ollutkaan lähtö mielessä otin imukurkkujen puolelta muovi tötterön pois ja suoraan kurkulle pensaa ja taas lahtikäymään tuntuu että ei ryyppy toimi,sitten ajelin vähän enemmin useampana päivänä ja hyvin lähti käymään mutta jos seiso 4 päivää niin heti käyntiinlähtö ongelmat,Olen yrittänyt jäljittää ryypyn toimintaa mutta en ole päässyt selvyyteen, onko muilla ollut samanlaista ongelmaa olishan se kiva kun on vehkeet niskassa kypärä päässä että vehkeet lähtis tulille ilma ylimääräisiä hommia,, Vaikka Vaimon mielestä on parempi ettei lähtis käymään Ikinä, tällästä täällä pohdiskelen !!!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: La Helmi 25, 2017 22:01 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 24, 2009 08:23
Viestit: 24
Paikkakunta: Helsinki
Tunnettu ongelma kaasariversioissa. Olen ratkaissut ongelman hyväksymällä sen että ei käynnisty useamman päivän seisomisen jälkeen kun pilotilla. Mulla on omassa 82 mallissa ratkaisuna ohut muoviletku joka on kiinni oikean sivukopan vieressä olevassa runkoputkessa nippusiteellä. Letkun toinen pää on kopan alla putsarin imuputken sisällä. Pieni suihkaisu pilottia (koppaa irroittamatta) putken kautta ilmanputsariin ja heti käynnistyy.
Puheet siitä että pilotti pesee öljyt pois ja vahingoittaa konetta on täyttä hölynpölyä, eetteri kaasuuntuu ja sekoittuu koneeseen menevään ilma-bensaseokseen. Mun pyörällä on ajettu 30.000 km täysrempan jälkeen ja siitä on mitattu penkissä 112 heppaa takapyörästä, eli kunnossa pysyy vaikka starttaan pilotilla.

_________________
t. Lare


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: Su Maalis 05, 2017 17:30 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi
kokeile lituam akkua, on enenpi voimaa.

itse ostin tämn ebay:stä hinta noin 150 EUR

KAWASAKI KZ1300A 1300 79 83 LITHIUM BATTERIE UNIBAT X RACER

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: Su Maalis 05, 2017 21:47 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 16, 2014 17:14
Viestit: 12
Kiitos vinkeistä, on kyllä tullu pohdittua tätä ongelmaa ja olen kyllä käyttänyt pilottia mutta jostain syystä
tuntu niin julmalta sitä pilottia työntää mutta tuntuu olevan helpoin homma käynnistää , tarvii munkin laittaa
valmiiksi putki niin on helpompi se käynnistys, ei muuta kun kevättä odotellessa kiillotellaan pyörää !!!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: Su Maalis 05, 2017 22:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Ettei vaan imuventtiilit kantaisi senverran ettei jaksa tehdä riittävästi imua kun kaasarit kuivahtaa hiukan pidemmässä seisonnassa.. Joskus joku paini moisen ongelman kanssa ja se korjautui venttiilinsäädöllä.

Tämä ei välttämättä ole aloittajan ongelma mutta : Vanhat kuivuneet ja jopa halkeilleet sytytyspuolat ovat myös yksi potentiaalinen syy huonoon käynnistyvyyteen, molempiin pyöriini olen ne uusinut ja käyntiinlähtö muuttui totaalisesti. Toiseen tuli Nologyn puolat ja toiseen TEC:in.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2017 08:16 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 16, 2014 17:14
Viestit: 12
Olen saanut neuvon Möhköllä on sielu jota tarvii ymmärtää, eilen kokeilin uudella systeemillä
käynnistystä niin lähti kun palmun alta.
Kiitos kaikista vinkeistä ehkä tulevana kesänä tulee ajeltua useammin,
viime kesänä murtu nilkka alkaa oleen jo aika hyvässä kunnossa että moikataan kun kohdataan !!!!!
Ukille Kiitos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: La Elo 04, 2018 08:31 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 01, 2016 21:11
Viestit: 47
En tiedä liittyykö lämpimään säähän ja kaasarit kuivaa ja ei saa seisomisen jälkeen bensaa käynnistyäkseen. Minulla tänä kesänä ollut sama vaiva, saa sahata pitkään ja sitten alkaa akku puuttumaan. Laitat akun latautumaan ja hetken päästä pärähtää käymään kuin palmun alta. Lienee pakko kokeilla tuota pilottia :storm:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkön käynnistys
ViestiLähetetty: Ti Elo 07, 2018 13:12 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Hana PRI asentoon, hetken odotus ja käynnistys.
Näin lähti Zephyr käyntiin kolmen wuoden lewon jälkeen. 8)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com