Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 19:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 150 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Touko 15, 2018 09:35 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Tuskin maltan odottaa ääninäytteen kuulemista mutta en ihan vielä pääse kuunteluetäisyydelle, jospa ensi viikolla jos säät sallivat.. toivossa on hyvä elää :moto:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2018 20:02 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ei huono, sanoisi J.Uotinen. Sellanen raaserimpi saundi. Lookki vähän niinku Spitfiren Merlin pakosarja, ei paha siis sekään.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 24, 2018 06:38 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. H2:n Tulikuumat sivuputket Kartano-ensiesittelynsä jälkeen aiheuttivat juurikin sen verran pahennusta kuin mitä tarkoitus olikin, puhumattakaan somessa lauotuista itsestäänselvyyksistä ja tietävistä kommenteista, mitä tulee erinomaisen mahdolliseen tehonlaskuun. Eihän siinä lisäys mikään pääasiallinen tarkoitus ollutkaan vaan joutavanpäiväinen puuhastelu ja mahdollinen kauhun herättäminen puritanistisimmissa piireissä. Erikoisuudentavoitteluakaan unohtamatta. Tulkoon nyt vielä kerran mainituksi, että ei sieltä voima lopu, vaikka kyllähän se täällä tiedetään. Tässä alkaa vähitellen pääsemään lähelle sitä Martti "Huuhaa" Innasen harrastusta, mitä tulee hauskanpidon määritelmäänsä. Jos joku sen tietää ja haluaa täällä julki tuoda, niin on hyvä vaan, sillä...
No kas, osuu se omallekin kohdalle, sano. Kartanolle eilen toimeuduin ja syystä jotta Honda-ilta oli, niin luonnollisesti Aidolla Asialla, koskapa se CBX 1000 on vieläkin hankkimatta, vaikka sellaisenkin asian olen oikein päättämällä päättänyt 39 vuotta, 11 kuukautta ja 22 päivää sitten. Yhteistyöhalukkuutensa matkaan pääsyn suhteen oli odotettua, siihen lienee kyllä jotain osuutta pari vuotta vanhalla polttoaineellaankin, mutta pihi poika yrittää sen ensin ajaa loppuun. Se kun on ihanan kallista tällä hetkellä. Aivan sinut en kanssaan ole, pitääkö sitä käynnistäissä ryypyttää vai ei, arpapeliä on se. Mutta tätä se ei ole ennen tehnytkään ja nyt se teki sen taas. Nimittäin ei siedä tyhjäkäynnillä vilkkua se. Vauhdissa kyllä, mutta liikennevaloissa odotellessa vilkku päällä se sammui kuin saunalyhty. (Joo kyllä, ei ollut ensi kerta) Ja vaikka kuinka polki, niin eipähän syttynyt. Kunnes antoi ryyppyä, siis kuumalle koneelle. Silloin jyrähti papattamaan kuin Aito Asia konsanaan. On tuo italialainen temperamentti jotenkin niin rotto i goglioni. Virran vähyyden vielä ymmärrän, mutta miksi ihmeessä kuumaa konetta tässä tilanteessa pitää ryypyttää? Tässäpä siis mitä oivallisin tilaisuus kanssaeläjille toimia Huuhaa-sedän elämänfilosofian mukaisesti. Varsinkin jos vielä sanon että oli sillä ylevää ajella...

Mutta tässä vielä muistutus, miksi H2 pakoputkiromantiikan uhriksi joutunut on, siitä voi vetää omia johtopäätöksiään kukin tykönään. Mutta jotta paremmin ymmärtääsittä...


Liitteet:
PICT3922.JPG
PICT3922.JPG [ 182.5 KiB | Katsottu 18823 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 31, 2018 06:55 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kevään, (mitä tulee kalenteriin katsottaessa), toinen Kartanoajelu H2:lla suoritettu. Nyt ei kai alan todellisten asiantuntijoiden mieli järkkynyt kuten vielä pari viikkoa sitten, jolloin some oli suorastaan räjähtää. Syrjäkorvalla kuunneltuna tietämystä H2:ten suhteen tuntui siellä silti riittävän (jäsen Raato tietää ainakin miltä taholta) ja määrätynkaltaista viihdettä riitti siinä samalla. Varmaankin detonoi rankasti, mutta silti menohalujaan piti yrittää hillitä parhaansa mukaan, aina yritti joku tulla takavalot edellä vastaan. Eipä tuo mikään maanmainio taajama-ajokki ole, joten olkoon nyt odottelemassa kesää toistaiseksi, näitä ulkoilutettavia riittää liiankin kanssa. Semminkin kun bensakin loppui paluumatkalla ja aivan hyvä asia oli se, uusi bensa tankissa tuskin tilannetta enää paljon pahentaa. Sitä vain ei tiedä riittääkö menovesi enää lähimmälle tankkauspisteelle asti. Mutta, kuten lienen joskus kanssaihmisiä tylsistyttäen todennut, moottoripyörä saattaa todellakin olla tympeä ja hauska samanaikaisesti. Tympeys korostuu kaupunkinopeuksissa pintakaasulla ja vertaansa vailla oleva hauskuus alkaa kaasukahvaa käännettäessä. Lapsetuskohtauksilta ei voi välttyä ja aina liikutaan epämukavuusalueella. Ilmaruuveja kai olisi syytä taas kääntää vähän pienemmälle.
Ai niin, ei päivää jottei harmia, vilkkuongelmia oli H2:ssakin. Ei, eivät koko pyörää sammuttaneet tyhjäkäynnillä, vaan lakkasivat kokonaan toimimasta. Melko harvakseltaan ovat tämän kevään muutenkin välähdelleet, mutta nyt lopettivat kokonaan toimintansa. No, en nyt tänään lähde asiaa sen syvällisemmin tutkimaan.


Liitteet:
H2 30.5..jpg
H2 30.5..jpg [ 198.48 KiB | Katsottu 18776 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 06, 2018 08:30 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Kuluneesta kesästä voisin hyvinkin sanoa että Tulikuumat sivuputket ovat tehtävänsä täyttäneet. Ihmetystä, jopa aivan vähäisessä määrin omituiseksi luokiteltavaa ihastelua mutta eritoten aina yhtä tervetullutta pahennusta ovat herättäneet ne. Latoajossakin, (huom. mitenkään sanojan ammattitaitoa sekä tietämystä väheksymättä), sain vakavan varoituksen moottorin välittömästä hajoamisesta moisella röörillä. No, jonkinasteiseksi videohitiksikin ääninäytteineen sillä pääsi tuolla vintage-twitchatgramissa ja vielä toimii. Alkuperäinen Tulikuumat pakoputket-suunnitelma on mietintävaiheessa, (niin kuin vaiheessa tässä on vielä monikin muu asia joka saattaa vaikuttaa koko loppuelämään), joten ensi talvena se asia tuskin paljoakaan edistyy. Vilkkuongelmaansa saatan hiukan yrittää paneutua. H2-ajot tälle vuodelle on suoritettu ja vallan hyvillä mielin. Joka kerralla yhtä hauskaa on se. Pakoputkiromantiikka, (kun ei vain puhuta siitä synkästä mieltymyksestä joka samalla termillä tunnetaan), kannattaa aina.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 06, 2018 23:22 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
AV kirjoitti:
...No, jonkinasteiseksi videohitiksikin ääninäytteineen sillä pääsi tuolla vintage-twitchatgramissa ja vielä toimii....

Komia on!

Onko tuota ääntä jossain muodossa jota voisi tänne linkittää. Eikä ollenkaan haittaa jos olisi liikkuvina värikuvina tai 4D hajuelukovana...

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 07, 2018 06:14 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, jaa-a, ehkä joku näppäräsorminen tuon videon osaa tänne liittää, minä en. Hyvä kun tänne saan edes jotain jaariteltua. Alkaa muuten Mr Walkerin Turbo-Kawan pauhulla joka ei ole hullumpaa kuultavaa sekään. Kokeilkaapahan joku onnistuuko sitä siirtää tänne rahvaan nähtäväksi, kyllä siitä määrättyä komiikkaa löytyy.
Muistinpa juuri, että mitähän jos tällaiset varmaankin tupelleen teipatut ja ei-niin-välttämättä-alkuperäisen-sävyiset siniset väriosat vaihteen vuoksi talven mittaan paikalleen laittelisi? Hanan kiinnityksen ulkokierteet siivota pitäisi ja tankinkorkin lukitusklipsi paikalleen laittaa, ei siinä sen suurempia olisi. Noh, mietitään...


Liitteet:
H2-tankki.jpg
H2-tankki.jpg [ 48.71 KiB | Katsottu 18648 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 09, 2018 21:35 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Harmi että menetin tuon riemun kuullakseni tulikuumien pakoputkien uuden jyrinän tai pörinän, mitenkä vaan kun en päässyt kuuntelemaan.
Mutta hatunnostohommia taas olisi ollut tarjolla.
Oma vihreä ei ensiesiintymisen jälkeen ole turhan tyrkyksi tullut Haltialaan ja ajot sillä ovat jääneet vähäisiksi, jotenkin ikä ja laiskuus (ja tietenkin lisääntyvä lastenlasten määrä) ovat mukamas verottaneet pärinöitten määrää.
Mutta joka tapauksessa tuo sininen väri joka tuo kaikki muistot mieleen näyttää tosi hyvältä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2018 09:40 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Täältä ääni siniselle. Tai kyllähän se valkiakin on - jo ihan siihen liittyvän anarkisminkin takia - kerrassaan loistava! Lopputulemana varma ehkä siniselle. Ihan vaihtelun vuoksi. Ehkä sitten kesken seuraavaa ajukautta takaisin valkiaan? Nationalismi ei ole paha asia! :miekka:

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 13, 2018 05:38 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Toimiskohan tämä. Ari Hautamäen kuwaama Latoajon loppunäytös:

https://www.facebook.com/ari.hautamaki. ... 022131157/

Kiitos Ari Hautamäki, Seinäjoen Z1R-huligaani numero Uno.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 14, 2018 09:49 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, nyt voi rahvaskin nauttia erinäisistä äänimaailmoista. Sen puuttuvan "De Gröna"-tarran kun tuohon kolmen ulostulon yläpuolelle vielä saisi jotenkin viritettyä, niin johan kai voisi Rehupiiklesien tapaan todeta:
"Tämoli täyrellistä..."

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 14, 2018 22:44 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
AV kirjoitti:
Joo kyllä, nyt voi rahvaskin nauttia erinäisistä äänimaailmoista. Sen puuttuvan "De Gröna"-tarran kun tuohon kolmen ulostulon yläpuolelle vielä saisi jotenkin viritettyä, niin johan kai voisi Rehupiiklesien tapaan todeta:
"Tämoli täyrellistä..."


Mitenkään nyt asiaa politisoimatta voisi De Gröna tarran viereen sovitella touko aallon hikistä kroppaa.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 15, 2018 08:45 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Noh noh, kyllä rivoudellakin pitää jotain rajaa olla, sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Joulu 19, 2018 10:08 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, de gröna-tarraa odotellessa. On tullut varovaisia tiedusteluja Tulikuumain pakoputkien tiimoilta, lähinnä edistymisestään. Sitä ei ole tapahtunut konkreettisesti, paitsi ajoittain vilkkaassa mielikuvituksessa. Kawa-aktiivisuus on suuntautunut muihin merkkeihin, joten vallan toimettomana ei olla sentään oltu. Josko sitten ensi talvena olisi jotain oikeaa raportoitavaa. Työkaluihinkin lienisi satsattava ennen sitä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 26, 2019 10:04 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Taaskaan ei olla vältytty huimapäisiltä suunnitelmilta, joskaan putkiasiat eivät ole päällimmäisinä. Niihin löyhästi liittyvää puuhastelu kuitenkin on. Kunhan joskus saan selville, miten näitä kännykkäkuvia pienennellään sivulle sopiviksi, asia kaikessa karmeudessaan vielä paljastuu. Kusti polki eilen ja toi kaivattua roinaa, jolla Tripleyttään korostellaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 26, 2019 10:23 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
:)) Ototamme jännityksellä

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 26, 2019 20:46 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
AV kirjoitti:
Joo kyllä. Taaskaan ei olla vältytty huimapäisiltä suunnitelmilta, joskaan putkiasiat eivät ole päällimmäisinä. Niihin löyhästi liittyvää puuhastelu kuitenkin on. Kunhan joskus saan selville, miten näitä kännykkäkuvia pienennellään sivulle sopiviksi, asia kaikessa karmeudessaan vielä paljastuu. Kusti polki eilen ja toi kaivattua roinaa, jolla Tripleyttään korostellaan.


Liitteet:
AV.jpg
AV.jpg [ 166.85 KiB | Katsottu 17674 kertaa ]

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 27, 2019 05:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, tuollainen tekele. Nyt vain on tuossa alumiinilevyn palasessa vielä vähän leikeltävää sekä viilaamista. Lisäksi pitäisi osata päättää, tuleeko siitä valkoinen vai musta loppupeleissä. Valot itsessään saisivat tosiaan olla ilman virtaakin punaisemmat, mutta ehkä en kuitenkaan sorru siihen kekseliäisyyteen kuin yksi moperiryhmästämme tuossa yli 40 vuotta sitten. Paappa-Tunturinsa takavalon lasi oli haalistunut lähestulkoon kirkkaaksi ja ettei se olisi virkavallan huomiota liikaa herättänyt, värikkyyttään kaveri sai lisättyä asentamalla palan teemakkarakangen punertavaa muovikuorta lampun sisälle. Punotti se sitten vähän.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 28, 2019 16:55 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 07:16
Viestit: 367
Paikkakunta: Vantaa
Jotenkin tuntuu, että valkoinen sopisi alumiinilevyn väriksi, sanon notta.

J

_________________
... Eiiiku mä vaan ajan näillä....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Helmi 09, 2019 10:28 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Olosuhteiden pakosta ja tarveaineiden puutteen takia tästä ensimmäisestä versiosta tuli kumman musta. Sillä mennään näin alkuun, kevättä odotellessa. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 14, 2019 13:38 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
"Tulkoon valkeus!" Ja valkeus tuli. :band: < < < (olis pitänny pelkkä rumpali installoida tähän, mutta kun ei taidot riitä)
Liitteet:
20190212_103359s.jpg
20190212_103359s.jpg [ 108.21 KiB | Katsottu 17431 kertaa ]


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2019 08:50 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Pahennuksen herättämisestä ja rienauksesta ei tule loppua. Telineeseen liimautui vastoin kaikkia hyviä tapoja hiilikuitutarra valojen alle. H2:n iän huomioon ottaen mautonta on se, enkä mitään keksi puolustukseksi. Ruoskaa lienee tiedossa. Mutta virheiden vaaliteltalle pitäisi vielä ennen kevättä alentua, josko olisi tarroja jaossa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2019 12:10 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Vai hiilikuitua... :spank:

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2019 17:22 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tässäkö lopullinen ratkaisu ? Alkaa noiden AV:n modifiointien määrä ja laatu kohta huimaamaan ja pelottamaan samaan aikaan.
https://i2.wp.com/piledriverz.com/wp-co ... .jpg?ssl=1

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2019 18:43 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Eikös AV olekin moninkertainen Japanin kävijä? Taitaa ideat tosiaan löytyä nousevan auringon maasta. Kaikkihan muistamme palopuheet tuulilasin puolesta yms.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2019 19:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Kaksinkertainen Japaninkävijä. Muttei suinkaan aivan noin yksinkertainen tai leikkisä kuin tuo El PreZ1denten kuvan sankari. Huh, moinen näky veti jo tsokkiin kuin kempeleläisen konsanaan...
Mutta muuten tuollainen myöhempien aikojen S1 olisi metka kapistus. Vaikkei tehoja taida olla täyteen kolmeakymmentä konimus kaakkimusta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2019 19:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Ja genreen kuuluvana sitten seuraavaksi vaan harjoittelemaan ja kuluttamaan kaasuvaijereita ja kytkimiä, tuossa alkuun rytmi mitä sitten tavoitellaan:
https://www.youtube.com/watch?v=i6Y2uDkbxDI&t=2m20s

Ja sitten esiintyminen tuomareiden edessä (tuo oli tosin nainen, mutta ei erikseen kilpailuluokkia naisille)
https://www.youtube.com/watch?v=i6Y2uDkbxDI&t=13m30s

Ja vääränmerkkinen sekä tahtejakin oli liikaa tuossa biisissä.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2019 20:49 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Juu, eipä päivää ilman pientä piikittelyä.. :axe2:
Josta aasinsiltaa pitkin tuohon japanin pyöräkulttuuriin. Tuota samaista bosozoku kaasuttelua oli havaittavaissa elokuvassa Black Rain.
Tosin siinäkin meni 2 ja 4 tahtisten äänimaailma sekaisin, kuten usein ameriikkalaissa elävissäkuvissa sattuu tapahtumaan tuon tuostakin.
https://www.youtube.com/watch?v=aYzPUa-6BLE

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 12, 2019 11:21 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Sivaltelu, iva, pilkka sekä nälviminen ovat aina paikallaan. Samoin edesmenneen Huuhaa-sedän mieliharrastus, hauskanpito tyhmien ihmisten kustannuksella. Liittyy lanseeraamaansa "Gyllene avgasröret"-käsitteeseen joka tässäkin ketjussa ammoin mainittu on. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Marras 11, 2023 12:07 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Aina vain vaiheessa ovat Tulikuumat pakoputket osaltain, olkoonkin että jäsen Koosti sangen imartelevasti tuolla Vintage Kawa-somessa asiasta mainitsi. Nythän kuitenkin on niin, ettei sellaisia ole livenä vielä nähty muilla kuin jäsen Kawautuneella Aurantolan CBW:ssä 2016. Aiheeseen liittyvä putkikasa on kuitenkin tallella, eikä ajatusta vielä ole haudattu. Kaltaisellani mannertenvälisellä nahjuksella on tuo projektinaloitus vain niin kovin hidasta, semminkin kun H2 niin kovin Higgspeedeistä pitää.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 150 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com