Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Syys 17, 2019 22:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: VN 800 Starttikytkin
ViestiLähetetty: Pe Heinä 26, 2019 14:30 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 484
Paikkakunta: Seinäjoki
Ongelma: Väinö seisoi muutaman kuukauden. Nyt kun yritän käynnistää niin startti pyörii mutta kone ei. Onko tämä käyttämättömyydestä hajoaminen ominaisuus vai kävikö huono tuuri ? Ennen seisomustaan oli laakin peli elikkä ehjänä seisomaan laitettu vähä niinku leikkuupuimurit. Paikallinen Kawa-edustaja sanoi että purettava ja tod.näk. parin saturaisen osat vaihdettava. Onko hyviä ideoita ?

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: VN 800 Starttikytkin
ViestiLähetetty: Ti Elo 06, 2019 08:14 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 484
Paikkakunta: Seinäjoki
Väliaikaraportti: Startin kytkin oli vain vissiin niin tolkuttoman likainen että oli jämähtänyt. Bräkleen käsittely muutamaan kertaan auttoi. Heräsi kysymys onko tuohon koska viimeksi vaihdettu öljyt....

Varaosapuolelta positiivisia yllätyksiä: Kytkinkopan tiiviste oli Jokiniemellä hyllyssä ja muutkin hilppeet tuli alta viikon, jopa vesiputken tiivisteet joita ei ollut Sumekonkaan hyllyssä. Pessimisti kun olen, tilasin varmuuden vuoksi nuo vesiputken tiivisteet myös Lontoosta. Tulivat samana päivänä.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: VN 800 Starttikytkin
ViestiLähetetty: Ti Elo 06, 2019 15:29 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 947
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, tuosta se lähtöö..., mielenkiintoistapa olisi tietää mikä lienee teho/painosuhteensa?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: VN 800 Starttikytkin
ViestiLähetetty: To Elo 08, 2019 16:35 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 484
Paikkakunta: Seinäjoki
Niin, ulkoisen habitukseni tuntijat voinevat ilman laskutikkuakin päätellä että teho/painosuhde ei ole häävi. Paino/tehosuhde perin kova olisi.
Kiitokset AV:lle varaosa-kuriirina olemisesta. Onnistuin eräältä Vulcan Riders-hahmolta ostamaan matalammat sarvet ja tosi hyvät tankkimerkit. Taitavat olla käyttämättömät. Kunhan nyt vielä sopisivat tankin muotoihin. Ovat eri mallin pyörästä. Tähän kuuluisi sellainen ohut alumiinilätkä vissiin. Jos kelläin on Väinön vilkkuja jouten niin ainakin yhden tarvitsisin. Lähden savotalle. :kuusi:

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com