Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 18:19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ketä?
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2020 22:12 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
Niin näin vanhempana,ktä kiinostaa esm,lähtee <Kokkoraliin? teltalla,sateeseen? AV? eiikinä enää.ihmetelen,et eikö teillä ollu silloin kunnon telttakatosta? meillä oli aina mukkana iso katos joka viritetiin puitenviereen,lonkeroilla 3-4 teltaa oli niinsanottu ringissä ja telttakatos viritetiin niiden ylle,syksyisin tehtiin akuista rinki ja teltavako palo.näin Tuuruus

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ketä?
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2020 05:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Retkeilyvarustushan ei noilla retkillä järin kummoinen ollut, viileyttä yöpymisten suhteen koetettiin torjua muilla konstein, yleensä jonkinasteisella koomalla. Ja on näitä pressuviritelmiäkin osaltamme harrastettu, vaikkei niitä voi kovin arkkitehtonosina saavutuksina aina pitääkään. Näin kypsillä kymmenillä etenkin, telttailu kokoontumisen yhteydessä on lähinnä varusmiehille tai muille vähempiosaisille sopivaa puuhaa. Siitä huolimatta jalo pyrintö olisi tällekin vuodelle sitä kokeilla, joskin ilmapatjan sekä hyvän makuupussin se vaatii. Johan nyt toki armeijan käynyt mies silläkin lailla pärjää, taivasallakin nukkuneita Vimpyilyissä -99 tiedetään joukostamme löytyvän. Vieläkin kumarruttaa...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ketä?
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2020 10:04 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Se kun on juurikin näin. Nykyaikaa! Älypuhelin ja katonalusmajoitus. (ensinmainittua ei ole vielä(KÄÄN) tullut hankittua, mutta jälkimmäistä on tullut suosittua jo kauan.)

Miksi pitäisi lähteä kärsimään alan tapahtumissa, joissa kuitenkin pääpaino käsittääkseni on hauskanpidossa, viihtymisessä ja muissa positiivisissa asioissa? Kurjuuden maksimointi tyyliin Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat?

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ketä?
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2020 11:03 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Myönnettävä on, vuodet vierivät, halusit tai et. Tuollaisen telttailuviikonlopun jälkeen ei olemus ole erikoisen rennon poikamainen enää. 40 vuotta iästä pois niin ei varusteettomuuskaan haitannut mitään. Mutta kyllä vielä oikeen toresta aikomus moiseen on...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ketä?
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2020 14:47 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
AV kirjoitti:
Joo kyllä. Retkeilyvarustushan ei noilla retkillä järin kummoinen ollut, viileyttä yöpymisten suhteen koetettiin torjua muilla konstein, yleensä jonkinasteisella koomalla. Ja on näitä pressuviritelmiäkin osaltamme harrastettu, vaikkei niitä voi kovin arkkitehtonosina saavutuksina aina pitääkään. Näin kypsillä kymmenillä etenkin, telttailu kokoontumisen yhteydessä on lähinnä varusmiehille tai muille vähempiosaisille sopivaa puuhaa. Siitä huolimatta jalo pyrintö olisi tällekin vuodelle sitä kokeilla, joskin ilmapatjan sekä hyvän makuupussin se vaatii. Johan nyt toki armeijan käynyt mies silläkin lailla pärjää, taivasallakin nukkuneita Vimpyilyissä -99 tiedetään joukostamme löytyvän. Vieläkin kumarruttaa...


Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Kawa vasta rapiat 200000 km ajettu vain..

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com