Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Joulu 12, 2006 05:53 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,sekin projekti on jollain tavalla aluillaan.Kolmesta rungosta jouduin valitsemaan paperittomimman,se johon paperit selvät olisivat olleet,oli silminnähden kiero.Ja kun sen vielä vaivauduin pesemäänkin painepesurilla.Sanokaas nyt,mistäpä kytkentäkaavion löytäisin,jonkin verran on joku nykyisen kanssa hintannut ja tehnyt ihme virityksiä sinne tänne.Aivan toivoton ei ole se,mutta selvennys ei koskaan ole pahasta.
Tietääkös muuten joku selväpäistä vastausta tälle kymmenen vuoden omistussäännölle,näin paperittoman kyseessä ollessa?Joskus sitä tuolta nykyään kovin suljetulta foorumilta kyselin,mutta mitään tolkkua ei vastauksissa ollut.Viimeistä rekisteriin merkittyä omistajaa ei mistään löydy,mutta varastetuksikaan ei tuota aihiota ole ilmoitettu.Miten se muuten on ollut niin vaikeaa joskus joillekin papereita tehdä?Mr Walkerillakin jotain kokemuksia lienee?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 12, 2006 06:03 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Niin,no,tulkoon nyt vielä mainituksi,että vähän ainakin alustavasti haaveilen F11:a museokilpiin saada.Miten kauan siinä menee,sitä en tiedä,kun tämä projektin aloituskin kesti vähän toistakymmentä vuotta.Sen ensimmäisen ostin Haminasta syksyllä -92 joten siitäpä voi laskea,miten vetämättöminä on oltu.No,palataan asiaan kunhan projekti etenee,täytyy näille 2-t-sivuille jotain täytettä saada ettei näitä vallan kirjoittelun puuttteen takia lopeteta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 14, 2006 09:35 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,on päästy vauhtiin F11:n kanssa,akkukotelo,pohjapanssari ja takalokasuoja ovat saaneet pohjavärin ensimmäisen kerroksen päälleen.Keekoilen kyllä sen verran että maalaan pohjavärillä ne vielä toistamiseenkin,sen verran rupisuutta on 30 vuotta aikaan saanut.Takahaarukan pesin,ja on myönnettävä,että ei se näitten alkuperäinen maali häävin hääviä ole,melko mitätön kerros jotain alkydia.
Melkoinen kasa muita osia odottaa toimenpiteitä,mutta pitkä on talvikin,kai.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 14, 2006 17:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 26, 2005 12:27
Viestit: 23
Oletko hiekkapuhaltanut "roinat" puhtaaksi vanhoista maaleista ja ruosteesta?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 15, 2006 06:18 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No johan nyt toki,melko huolellisen pesun jälkeen.Tosin runko tuottanee päänvaivaa,se ei taida kaappiin mahtua.Vaan on tuo maalikerros sen verran mitätön,että taitaa kuoriutua liuotinpesussakin irti,takahaarukassa ainakin kävi niin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 15, 2006 19:52 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Joskus tosiaan tuntuu siltä että suurin työmäärä uppoaa siihen että saa palikat sen näköiseksi että niihin voi alkaa maalia tarjota.

Hiekkapuhalluskaappi on siinä kohtaa kyllä verraton apu mutta yllättävän paljon saa siinäkin aikaa kulumaan. Tuoreessa muistissa on kun puhalsin S1:sen pytyt ja kannet. Pari iltaa siinä rattoisasti vierähti. Hommaanhan nimittäin olennaisesti kuuluu se että hiekkaa ei syystä tai toisesta tule ja puolet ajasta uppoaa sen selvittelyyn.

Vielä hauskempaa tietysti niiden osien kanssa jotka olisi tarkoitus jäädä alumiinipinnalle. Muutaman vuoden hapettumat ja käytössä tulleet naarmut pitäisi saada pinnasta pois eikä oikein karkeita aineita voi käyttää kun saa aikaiseksi vaan lisää naarmuja niin siinäpä sitä riittää haastetta.

No.. Mihinkäs tässä valmiissa maailmassa enää kiire olisi....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 15, 2006 20:58 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Kunnon rättilaikka ja oikeat aine tangot käyttöön on karkeastakin helppo tehdä kiiluvaa. terveisin kokemusta! TIetenkin vesihiomapaperilla ja vedellä ensin ruvet pois on meinaan helpompaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 14:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Kutos-z kirjoitti:
Kunnon rättilaikka ja oikeat aine tangot käyttöön on karkeastakin helppo tehdä kiiluvaa. terveisin kokemusta! TIetenkin vesihiomapaperilla ja vedellä ensin ruvet pois on meinaan helpompaa?


Joo, ja on siitä kummaa kamaa, että kiilto pysyy :idea:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 18:29 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Varmaan pitäisi panostaa välineisiin sen kiilloituksen suhteen.

Siitä kuutosen venttiilikopasta mä aloitin tämäntalvisen kiilloituksen mutta siinä meinaa kyllä usko mennä. On senverran paljon leveyttä ettei se mahtunut edes duunin UÄ- pesuriin. Vesihiomapaperilla rupesin sitten sitä hinkkaamaan mutta pinta on jo niin pahoin hapettunut ettei siitä tunnu tulevan yhtään mitään.

Muutenkin sen muoto on V- mäinen verrattuna vaikka laturin koppaan. Miten sitä kiilloitat minkään laikan kanssa? Ei kun sormenpäät ruvella hinkkaa sillä paperilla ja toivo että ennen kevättä tämäkin näyttää kohtuulliselta.

Mut hei!!! Joulupyhät tulee ja onko silloin mitään parempaakaan tekemistä kun istua tallin nurkassa perse ruvella ja sormenpäät rakoilla hinkkaamassa jotain venttiilikoppaa kiiltäväksi siinä toivossa että se jossain kohtaa näyttäisi edes siedettävälle.

Okei... Väärä palsta. Eihän 2-T osastolla pitänyt mitään venttiilikoppia hioa mutta murheita voi tulla S1:sen moottorin poskienkin kanssa ennen kun ne rupeaa muistuttamaan pinnaltaan sitä mitä pitääkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 18:53 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
S1 posket on alunperin maalatut,
paitsi jos haluaa ne kiiltäwiks 8) ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 20:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Kas perr. Niinpä näyttää olevan.

Mutta sehän tiesi heti helpotusta museoleimaa ajatellen. Nyt alkaa noita vehkeitä olemaan sen verran että pakko se on siihen kuntoon saada tai muuten tili rupeaa hupenemaan pelkkiin vakuutus maksuihin.

Mutta raitista väkeä kawamiehet näköjään. Lauantai-ilta jo pitkällä ja täällä sitä vaan netissä luurataan eikä kylällä huurteisen ääressä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 21:13 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Moro voi sitä häppää himassakin ottaa kun möhkö on jo ruuvattu ja puunattu kuntoon ens kesäks mitä nyt tehrään tuli tehtyä vähän liian nopeasti?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 21:13 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Huurteinen netin ääressä :beer: ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 21:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Juu juu eikö se ole kohillaan?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 21:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
monta huurteista siellätäällä... :P
Ja kaikki Kawan väriosat pohjamaalissa ja "emblemit" retusoituina...
Nyt pitäZ vaan rohkaistua sit maalaushommiin jollain aikaa.. tai viedä ammattipelurille.
Sandelssia ääntä kohti... glugluglu -ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 22:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Moro se ei ole tosi harrastusta jos ei kaikkia ite tee ja maalaus hommissa sopivasti sitä taistelia äijää tai tulee muuten susi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2007 07:48 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Ikävää katkaista kaljoitteluhekumoinnit,mutta tänään taitaa olla edessä kovennettua F11:n rungon siivousta.Oikeastihan pyörä on kai vuosimallia -73,ainakin mitä CMM:ssä oli juttua siitä F8:sta ja myöhempiä vuosimalleja esiteltiin siinä.Runkonumero kun on viisitoistatuhattajotain.No,väliäkös sen,ylivuotisinahan niitä myyskenneltiin vielä -76.Mr Walkerilta sain nettivinkin,mistä löytyisi tarrasarjakin,mutta sen aika ei ole vielä.Paljon pitäisi vielä mailla tutkimustyötä rojukasoissani suorittaa,mutta maaliskuulle taitaa mennä se,vaikka onpa näissä keräämissänikin romuissa aivan riittävästi työtä ennen sitä.Mutta haluan uskoa,että yksi F11 kasaan saadaan ja vielä kesällä 2008 sillä Maunulassa majaillaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 20, 2007 12:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo-o,ei se viime viikonloppu vallan Lime Greenin merkeissä mennyt,mukaan mahtui F11-tohinaakin.Se runko sen verran siivottomaksi osoittautui,että menomatkalla sen Hyvinkäälle hiekkapuhallettavaksi jätin,kolmekymppiä ei mielestäni mikään paha hinta ole siitä.Pulverimaalaustakin olisi ollut tarjolla,mutta sen sivuutin.Jonkin verran uusia osia etsiskelin toimenpiteitä varten,alkaakohan niitä olla jo liikaakin?Ainakin laiskottaa asian suhteen melkoisesti.Mutta kyllä niistä vielä yksi F11 kasaan saadaan,luulisin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 22, 2007 23:49 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Joo...

Aina pitää olla muutama projekti työn alla.
Sillä saa varmistettua sen että kun on sopivan pers aukinen niin rahat ei riitä varaosiin että saisi edes jonkun projektin valmiiksi ja sekin edes auttaa kun on perus luonteeltaan sopivan laiska niin mikään ei koskaan oikein valmistu.

Ei pahalla AV. Kritisoin lähinnä itseäni. Mihin ikään mennessä olisi oikea aika oppia ettei ole mikään kroissos ja haali lisää romuja kun vanhojen projektejen valmistuminenkin on vähän niin ja näin.

Toki valmista tulisi jos edes yrittäisi. Nytkin on monta juttua mihin ei tarvitsisi kun puuttua. Tehdä pois mutta taas oli kiva tämäkin ilta notkua sisällä tietokoneen ääressä ettei vahingossakaan saa mitään aikaiseksi.

Itselläkin olisi paljon parempi mieli kun edes yrittäisi ja monasti kun vaan sen alun saa niin sitten ei malttaisi millään lopettaa mutta nyt taas vaihteeksi sen alun saaminen tuntuu niin kovin vaikealle.

Sorry tämä avautuminen mutta jostain pitäisi nyt löytyä vähän kimmoketta että rupeaisi saamaan jotain aikaan koska oikeasti tekemättömyydestä ei tule kun paha mieli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 24, 2007 12:17 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Itsekin tunnustaudun kuuluvani haaveilijoiden porukkaan - sitten, kun saan sen ja sen tehtyä, niin...
Mutta mikä sen mukavampaa kuin antaa mielikuvituksen lentää. Kivaa, kun tietää, että edessä on mahdollisuuksia, joista tykkää. Toteutuuko ne joskus, ehkä, ehkä ei.
Mulla on keskeneräisistä projekteista valmis toimintamalli päänupissa ja se jo antaa runsaasti mielihyvää. Usein sanotaan, että kun joku asia tulee valmiiksi, se ei enää tunnukaan ihan siltä kuin alussa. Ajatukset ovat jo ihan muualla. Mä olen aina osannut nauttia alkuinnostuksen hurmasta aina vaan pitempään. Keskeneräiset jutut pitää osata kääntää voimavaraksi ja rajattomaksi mahdollisuudeksi!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 01, 2007 07:41 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kertoillaanpa viime hetken kuulumiset.Rungon hain puhalluksesta maanantaina ja heti tiistaina intaannuin siihen pohjamaalin vetämään.Taas kyseessä tuo mastic-tyyppinen epoksipohjamaali ja kovin houkuttelisi jo pintamaalipuuhasteluihin ruveta,mutta taidanpa ensi viikkon jättää sen.Muuten,jotenkin helpompi maalattava oli tämä runko,kun vertaa Lime Greenin vastaavaan.Ja huomattavasti kevyempikin,mistähän sekin johtuu?Joitakin osia tulee näköjään tuplatenkin kunnosteltua,mutta onpa sitten kokoamisvaiheessa,(jos sekin vielä joskus koittaisi!)varaa valita.Sivutukia ei näytä löytyvän kuin yksi alkuperäinen,sen huomasin.Ei tämä nyt niin toivottomalta tunnu tässä vaiheessa,kunhan vaan ei pakkopullaa tee tästä.Mutta näkyy näinkin pienessä ja yksinkertaisessa pelissä osaa riittävän.Houkuttelevampi projekti tämä sittenkin on kuin alkuun ajattelin,onhan tämä kuitenkin se the ensimmäinen Kawa-malli,millä on tullut koskaan ajettua.Soisin teidän vielä joskus hämmästyvän.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 09, 2007 07:07 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Ja näin kävi,että eilen illalla F11-runko puolikiiltävän RAL9005-sävyisen polyuretaanipintamaalin päälleen sai.Parin tunnin rutistus siinä taas vaadittiin,mutta lopputulos on melkoosen hyvä.Muuta maalattavaa osaa toimenpiteitä odottaa vielä runsaasti,mutta ne ovat melkoosen piece of cake tähän verrattuna.Kaksi takahaarukkaa ja reaktiotankoa ovat vielä puhallusvaiheessa,mutta ehkä jo ensi viikolla riittää niistäkin turinoitavaa.Annan tämän nyt rauhassa kuivua jonkin aikaa ja siihen sitä on sitten mukavaa ruveta osia kiinni pulttailemaan,joskus.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 27, 2007 05:11 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas,pitäiskös tästä aiheesta jorinoida vähän lisää.Runko on ollut kotona jo toista kuukautta,Tarjoustalosta kympillä hankitun työpöydän päällä ja melkeinpä päivittäin tulee jotain ruuvailtua siihen kiinni.Kaiken valtakunnan ruuvien kiillotusta kyllä riittää,Autosolin katku alkaa kuulua talouteeemme jo olennaisena osana.Mustat väriosat alkavat olla maalattuina,joten sen puoleen homma hallinnassa.
Mutta vaikka kolmesta yhtä yrittää,tuppaa osista olla pulaa.Ketjusuojiakaan ei ole kuin yksi ja työkalukotelon kansia en ole löytänyt yhtäkään. Mukava yksityiskohta on se,että yhden rungon ohjauslukkoon oli tallella oikein Kawasaki-avain,ja toimivakin vielä on se.
Saattaisi sieltä varastoistani puuttuvaakin löytyä,kunhan toimeutuisi etsimään.Se toistakymmentä vuotta seisonut moottori vaatinee myös lähempää tutkiskelua,mutta ensi talven murheita on lähinnä se.
Innokkaille ulkomailta tilailijoille tiedoksi se,että F11:n etupään stefoja(34-46-10,5) ei ole esim. Louisin tai Polon luetteloissa,vaan kotoiselta Stormiltammepa löytyi.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 27, 2007 12:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 18:49
Viestit: 65
Paikkakunta: Pohjoislappi 99950
Onko kyseessä keltainen paholainen.

Tossa kuva ukon -73:sta, johon skidinä nojailen.
Noita oli tällä perällä 3, kaikki tuli uutena.

Cheers projektille...

Kuva

_________________
Nine-ou-three-cc A4
**
Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 27, 2007 21:16 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Jokohan sitä nyt tunnustas että joskus -80luwulla menin täällä Kanta-Hämeessä
Autovälitys (häwitys) liikkeeseen auto-ostoksille ja siellä oli moinen kaupan...
No Kawahan oli kuin uusi ja sitä sitten tuli ihasteltuva, mutta se siitä kun sitä
-66 Dodgee olin ostamassa josta ei sitten kuitenkaan/onneks tullu mitään...
(MoPar=Moottorin osia Pitkin ajorataa)
Muutama päiwä meni ja F11 kaiweli takaraiwossa, eiku sinne kauppaa hieroon...
Hintaakaan ei muistaakseni ollu ku n.2000mk!!!
Mulla kun tunnetusti ei ole kuin tuota huonompaa tuuriva ni myytyhän se just oli...
Näin jälkeenpäin ajatellen, onkohan tuo yksilö jota tuossa naapuripitäjässä
Lammilla on nettimotossa kauppailtu sama yksilö :? ...
Eipä nuo wälttämättä pitkivä matkoja kuljeskele... tai sitten kuljeskelee...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 27, 2007 22:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 26, 2005 12:27
Viestit: 23
Tässä hiljattain oli Turussa Molitorissa myytävänä tommonen samanlainen -73:n ja mr-papereilla. No kaveri osti sen ja käytiin se porukassa sieltä hakemassa. Tämä yksilö on entisöity ja mr-tarkastettu sekä katsastettu Pietarsaaressa saman kaverin toimesta jolta "jimjaakkimakin" osti H2:n


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 28, 2007 06:19 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kyllä vaan connectionrod,tuollainen se on joskus ollut ja siihen samaan ulkoasuun on pyrkimys ensi talven mittaan,näin kesällä tuo puuhailu vain tuppaa jäädä vähäksi.Sellainen pieni ero vaan,että omassani etulokasuoja ei ole etupyörää vasten vaan se on kiinnitetty etuhaarukan alakolmioon. Kumpaakin mallia olen nähnyt,mutta kun ei ole kiinnikkeitä tuohon kuvassa näkyvään malliin. Ebayn kautta Mr Walkerin kanssa löydettiin taannoin uusi ehjä vasemman valokatkaisijan alaosa,(ryyppyvaijerin kiinnityskohta omissani aina rikki) sekä uusi johtosarja sille katkaisijalle,siinäpä kiihkeimmät tapahtuma aiheen ympäriltä viime ajoilta. Hintaa kummallakin huimat viisi taalaa. Jaarittelen taas joskus lisää aiheen ympäriltä kunhan kerrottavaa ilmenee.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 28, 2007 19:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 18:49
Viestit: 65
Paikkakunta: Pohjoislappi 99950
Joo, täälläkin "poikamiesten" pyörissä oli etuloksut yläkiinnityksellä, molemmat kiinnikkeethän tuli pyörän mukana.

Yksikään näistä peleistä ei tainnut jäädä pohjoiseen.

_________________
Nine-ou-three-cc A4
**
Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 29, 2007 05:07 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Ai jaaha,tuotapa en tiennytkään,että molemmat kiinnikkeet tulivat pyörän mukana.No,siinäpä selitys,miksi esim. (muistaakseni) TM:n koeajopyörässäkin lokasuoja oli alhaalla.Jorisin joskus jotain muisteloita siitä kaverini Arin F11:sesta vuodelta -79 ja siinä oli yläkiinnitys.
Joo-o,siinäpä sitä taas uutta etsittävää...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 19, 2007 05:12 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Ja uskokaa tai älkää,täysin unessa ei ole oltu tämänkään projektin suhteen tässä kesän aikana.Renkaatkin olen jo hankkinut,mutta myöntää täytyy että 3.00-21 trial-kuvioinen eturengas ei ole mikään helppo nakki. Syysrestaurannasta löysin F6:n tavaratelineen.Se näytti helpolta sovitettavalta,mutta kunhan perälipan paikalleen ruuvasin,näytti teline varsin humoristiselta.Erinäisten sahaus/poraustoimenpiteiden jälkeen siitäkin siedettävästi paikalleen istuva saatiin.Pikkuhiljaa ajattelin huomenissa alkaa muoviosien kunnostelua ja maalailua harjoittamaan.Tankin vuoro tulee myöhemmin,Reproductiondecalsilla valmis tarrasarja olisi,vaan kun kirjainten ja raitojen väritys lienee amerikkamallia,joten ellei kellään ole tietoa,mistä muualta saisi,niin joutunen kuvia ottamaan ja malleja piirtelemään,tietääkseni Sunrise graphics sillä konstilla halutun kaltaiset valmistaa.Ja se työkalukotelon kansikin on aina vain hukassa...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com