Tälle palstalle en muista ennen jaaritelleeni, mutta 21 vuotta olen suhtautunut H2:n sivutukeen hieman skeptisesti, semminkin kun siinä ei alkuun keskitukea mukana ollut ja nyt Higgspeedien paikallaan ollessa sitä ei voi edes ajatella käyttävänsä. Koko komeus on aina ollut niin pahuksesti vasemmalle kallellaan ja melkeinpä on tullut sellainen olo, että se kippaa tavallaan "yli", varsinkin kuormattuna, sivutuen kulmahan on runkoon nähden melko jyrkkä. Merkityksensä silläkin asialla lienee, käynnistysoperaation kannalta, mutta kun vielä klappiakin tietenkin on ajan saatossa tullut, niin aina saa olla jotain levynpalasta alleen tunkemassa. No nyt kokeilin ylimääräistä GPz 750 A1:n sivutukea paikalleen H2:een ja kas, sehän sopi reijältään sekä jousen kiinnikkeiltään saa sanoa heittämällä paikalleen. Kallistusta vasemmallekin vielä riittää vaikka sivutuki on jonkin verran pidempi kuin H2:n oma. Toki se nyt piiloutuu hyvin sen ainoan vasemmanpuoleisen äänenvaimentimen alle, koska siitä puuttuu se ylimääräinen "tikku", jolla alkuperäinen potkaistaan esiin. Mikäli tulevaisuuden visiot toteutuvat, silläkään asialla ei ole jatkossa merkitystä, mutta katsellaan nyt, kippaako sitten käyntiinpolkiessa joskus oikealle kyljelle.
_________________ Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
|