Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 23:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Möhkö käy viidellä
ViestiLähetetty: Su Kesä 25, 2006 21:55 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 17:26
Viestit: 3
Paikkakunta: Seinäjoki
Vian hakua,eli möhkö vm79 pudottaa 3-pytyn pois pelistä,puolaa on vaihdettu ja tulppia,saattaa pelata yhden illan nätisti mut seuraavana aamun a laittaa käyntiin niin vasen puoli yskii ja pakokaasu tuoksuu kitkerältä kun ei polta,tulpanjohtoa irroitelles kolmospytty on "mykkänä" eikä herää vasta kun kierroksilla mukaan,kansi on tehty talven aikana tai oikeestaan koko kone on läpikäyty mut jokatapaukses kaikki pitäs olla suht kunnos mekaaniselta puolelta,alkaa vaan ottamaan päähän tuo jatkuwa kakominen kun on neuvot loppumaan päin.Myös kaasarit on avattu ja puhdistettu,polttoaine linjas on suodatin koska tuntuu tankista sylkevän ruostemoskaa tms.....kelejä ois mut kawa ei keu :?

_________________
Kerranki jotain isoa munki jalkojen välissä :-P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 26, 2006 05:35 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Kaasaripeli eli olisiko kolmoselta otettu alipainehanalle ohjaus ja kalvo puhki? Imee silloin gasoa ja kastelee tulpan..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 27, 2006 21:00 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
onko pyörä seisonut pitempiä aikoja bensat kaasareissa jos on niin epäilen että ontukosta tyhjä käynti piirissä keski kaasarissa vasemmalla puolen ei kannata hirveesti rassata millään menee pilalle mä sain nesteeltä ohjeen kun kyselin puolet tolua ja puolet asetonia niin likoaa uuden bensan tukokset ilman vaurioita voihan sitä ilmalla autella siinä liottaessa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 27, 2006 21:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Muistakaa irroittaa ne pienet kalvot kaasareista, ennenkuin edes harkitsette ilman käyttöä puhdistukseen. Toki ne kandee irrottaa, jos pesuhommiinkin alkaa.
Taisivat olla nimeltään " air cut-off valve" tai jsp. Kalvo, mäntä ja jousi.
Isot pojat kertoi, että ne rikkoontuu tosi herkästi. Ja omat kaasarit kun pesin, niin semmoista mörnäkkää oli siellä kalvon alla joka ei ainakaan auta karporaattorin toimintaa.......


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com