Ei sillä sitten taas aikoihin olekaan ajettu. Nyt yritin herätellä ja tietty uimurikammioiden pohjalla oli taas se vihreä liisteri. Siivous ja uutta bensaa tankki täyteen, vaan ei sit käyny vieläkään ku kahdella. Ykkönen ja nelonen pimeinä. Uudet tulpat niihin, mutta vaiva jatkuu. Seuraavaksi oli vielä helppo vaihtaa puolahattujen paikat, mutta ykkönen ja nelonen senkin jälkeen mykkinä. Silmämääräisesti kaasareistakin tulee kyllä tavaraa kaikkiin tasapuolisesti ja luistit liikkuu niinku pitääkin. Seuraavaksi epäilys suuntautuukin jonnekin, joka sitä kipinähetkeä ohjailee. Ei ole tällaisiin "uusiin" (-98) joutunut paneutumaan, joten onko siellä jossain joku ECU, joka hommaa hallinnoi? Ja onko mahdollista/yleistä, että vaiva pimentäisi kyseiset kerralla. Tai tietty sit vastaavasti kakkosen ja kolmosen. Vehje on muuten 70 tkm viety, eikä nurkkavingutettu vaan ajettu oikein pidempää matkaa. Päälisin puolin siisti ja seisomaan jäädessään toimi vielä vallan mainiosti. Nyt se pitäisi saada käymään myyntiä ajatellen, mutta jos jotakuta tällainen " projekti" kiinnostaa, niin 1200 euroa olisi sopiva raha... Toki mielellään ja ensisijaisesti otetaan vastaan myös vinkkejä ja mahdollisesti tarvittavat hengissä olevat osat..... edit: kai siellä vois ne venatkin kantaa niin ettei soosi syty, mutta ei kai niiden ny yhtäkkiä seisonnan aikana luulis mihinkään säätyneen.... Edit: On se sittenkin bensanpuute. Kipinä kyllä tulee. Ainakin nyt. Tänään heräsi jo kolmas pytty henkiin. Jospa se neljäskin kun vaan odottelee. Ehkä se tuore bensa liuottaa tukkeet pikkuhiljaa.... Saa tuon silti viedä mennessään, ku ei sillä kuitenkaan meillä enää ajeta.
|