Joo muistan että etuteleskooppien tiivisteet olivat loppu ja öljyä oli valunut jarrusatuloille, levyille ja tietysti myös jarrupalat olivat entiset. Jarrutehosta ei ollut jäljellä juuri mitään. Olihan siinä projektia kun vaihdoin tiivisteet teleskooppiin ja yritin putsata satulatkin bräkleenillä. Varmasti oli ihan asiaa tuo perusteellinen pesu. Takajarru oli seisomisen, noin 6,5 vuotta, jäljiltä aivan jumissa, sen herkistelin jotenkin toimivaksi, en juurikaan käytä itse takajarrua paljoa, joten jarruteho ei ole kovin tärkeä, mutta laahaaminen kuluttaa tietysti jarrupalat nopeasti.
Mukava matkapyörä varsinkin jos pääsee ajamaan mootoritienopeuksia, mittarissa 140 oli ihan optimi nopeus, mutta siinäkin on riskinsä
Kiva että pyörä päätyi vaikkakin mutkan kautta asialliselle harrastajalle ja varsinkin Kawamiehelle.
Tulet tietysti Aurantolaan kesäkuun lopulla?