Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 12:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Marras 06, 2023 16:32 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Tuli kawan kampiakseleista Mieleen...
https://www.youtube.com/watch?v=QAA6ZoIY8bQ

Tuolla toisella puolella maailmaa ei tartte olla mikään purettava kampiakselikaan että voi ehjätä ja laakeritapinkin voi näppärästi korvata hammasrattaalla, vähän puikkoa ja sorvia perään... Mahtaakohan oikeasti kestää, ainakin jätti öljyreiän tekemättä tai dokumentoimatta videosta.

Ja rullalaakeritkin on helppo korjata pihan hiekkamaalla hieromalla ja sen jälkeen vähän smirkeliä ja pientä kiillotusta:
https://www.youtube.com/watch?v=OL5yAu18A3k

Toimisikohan vaikka kawan ohjauslaakerin korjaus samaan malliin?

Ei taida olla SKF:n tehtaalla videoitu, mutta muistan joskun kun kaveri osti tehdaskorjatun vetoakselin autoon ja oli ihan kelvoton nivel, kurkkasi sisään ja oli arvellut että olisiko joku yrittänyt vasaralla takoa tasaisemmaksi vakionopeusnivelen pintaa - noiden videoiden mukaan voi olla hyvin mahdollista.

Ehkä tosin noiden korjausten kestoiällä ei ole niin väliä, jos työvoima on riittävän halpaa, voi korjata vaikka aina muutaman viikon välein uudestaan.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com