Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 13:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Välikuolema.
ViestiLähetetty: Su Tammi 12, 2020 08:03 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Kaltaistani some-tirkistelijää suunnattomasti huvitti tänä aamuna Japsistarain somea tiiraillessani em. termin epäselvyys. Osalleni se on sattunut kokoontumisajoissa monesti, lähinnä -80-luvulla jolloin illan päätti A ja aamu alkoi A:lla. Viimeistään ruokatarjoilun päälle se yleensä tapahtui. Parin tunnin välikuolema ,(joka varmaankin oli kanssaeläjille kokkareiden paras hetki), auttoi pörräämään pitkälle sunnuntain puolelle. Ajoitus oli kellosepän työtä, liian myöhään sitä ei voinut tehdä koska herääminen saattoi sattua alkuyöhön ja oli jo liian myöhäistä jatkaa kupittelua. Enää ei moista päivän A-aloitusta voi harkitakaan koska vuodet vierivät, halusit tai et. Kummempaa järkevöitymistä silti tuskin muuten on havaittavissa. Ettäpä näin. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Välikuolema.
ViestiLähetetty: Ti Tammi 14, 2020 15:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 20:54
Viestit: 89
Paikkakunta: Tuusula
Tähän samaiseen asiaanhan liittyi "onnistuneen" illan tai yön jälkeen aamulla. . . "jumalauta ,jos tästä vielä selvii hengissä , niin ei enää ikinä" . Tätäkin on tullut vuosien varrella hoettua, mutta . . .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 18, 2020 14:48 
Poissa

Liittynyt: To Touko 21, 2015 21:47
Viestit: 48
Itselläni noihin aikoihin juhlahumun jälkeisen päivän armottomassa kohmelossa oli tapana sanoa, että "jos minä tästä vielä selviän, niin otan kyllä kunnon kännin"! No kunnon kännit jäi sinne nuoruusvuosiin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Välikuolema.
ViestiLähetetty: Ti Tammi 21, 2020 16:52 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
Kyl se vilekii toisinaan maistuu niin saaterin hyvältä.. :song: :jook:

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Välikuolema.
ViestiLähetetty: Pe Touko 06, 2022 14:27 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 22, 2021 20:30
Viestit: 98
Paikkakunta: Kuusankoski
On se viunapää tylsynyt vuosien saatossa kun parin viinilaillisen ja parin vehnäoluen jälkeen alkaa löijyyttämään. Kohtuuden ystäväksi on käyty pitkä, vaikka ei niin kovin kosteakaan tie.

Muistuu kyllä mieleen eräs Kontioralli , kun aamun olooni halusin litran maitoa mutta hyvä ystäväni ei sitä kuitenkaan halunnut käydä minulle hakemassa. Peläten kai tilanteen eskaloitumista.
Molemmilla oli kyllä S2:t. Että jotain rotia.

_________________
Kawasaki ZRX1200

Exä Kawasaki ZXR750H2


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com