Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Kesä 16, 2021 21:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Kesä 09, 2021 19:17 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1426
Paikkakunta: Karkkila
Kyllä se perinteinen vaan on paras. Eli customi meni ja vaihdossa tuli zr1100 ja tukku euroja muuhun huvitukseen. Mulla ei kuitenkaan ole paikkaa useammalle pyörälle vaikka se ei taloudellisesti edes haittaa kun bonarit saa kaikkiin ja satasen vuodessa on vakuutus. Yksi vaan kun talliin mahtuu... ja sekin kylmä.

Kun lueskelin netissä kokemuksia tuosta, niin kaikkea muuta kehuttiiin vaan ei kulutusta. Taivasteltiin 6..7 litraa satasella! Saman verran noi mun muutkin ovat vieneet, yksikään ei alle kuuden kulkenut :yesyes:

Keilläs muilla Iso-Zepe on? Ja onkos tuossa jotain saastehärpäkkeitä? Jokin air suction valve, mitä se tekee?

Näyttäisi olevan alapuoliset pienet säätöpalat? Sopiiko z1100 paininkupit tuohonkin koneeseen kun sellainen setti löytys niin seuraavalla palavaihtoreissulla vaihtais nekin.

Mitä muuta yhteistä osaa löytyy? Pakosarjaa? Jos 4-1 laittais 'originaalien' tilalle...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 12, 2021 06:56 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3308
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuttu peli ajalta, jolloin niitä oli Suomessa vain 1 kpl.

Saaste venttiilit kannessa sekoittavat lisää ilmaa pakoputkiin alipaine vaiheen aikana ja seos palaa vielä putkessa.
Jos ne poistaa, pitää kanavat kannessa tukkia block off kansilla. Näppärä tekee sellaiset 10 mm alumiinilevystä itsekkin.
Suodatinkotelon reikä tulee tukkia myös tulppaamalla sieltä lähtevä letkunpätkä.

Venakoppa halkeaa keskeltä kahtia tilanpuutteen vuoksi.

13 mm palat halkaisijaltaan.

Z1 tangolla tuohon saa hyvän asennon, varo ohutseinämäisiä kopiota, ne notkuu. Vaijereita ja letkuja pitää vaihtaa pitemmiksi, kuten myös kalikoitten sähköjohtoja jatkaa tai uudelleenreitittää.

Ricereita käyttämällä saa alkuperäiseen lisää korkeutta, mutta siinä orgiksessa on rannekulmat ikävämmät.

Ei yhteensopivia osia vanhoihin Zetoihin, tämä on ihan oma konstruktio. RS versio on pinnapyörillä, muut on aluvanteilla.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com