No harrastus mielessä aloitin "pientä pintasäätöä" tekemään ja venttiilin välykset mittailin. Homma meni ihan kivasti hikoillessa taivasalla +30 lämmössä, siinä samalla ajattelin vilkaista ilmanotto koppaa siis koteloa ennen kurkkuja. Yllätys olikin melkoinen,,, tai olinhan talvella vaihtanut ilmansuodattimen mistä oli ns "hävinnyt" osa pois siis sitä superlonia:) Ällöä mujua koko kotelo pohjasta puoleenväliin asti?? no tiesin kyllä että mitä on mutta kumminkin uuden putsarin paikoilleen laittaessa pyyhin kotelon?? Bräkleenillä putsaus helppoa ja rätti kuivaus samalla läppien kurkkujen putsaus. Helvetin moinen äheltäminen paikoilleen laitossa mutta sinne meni. Siispä kamat paikoilleen johdot kiinni ( liittimet putsattu ja mitattu) no siispä starttaamaan,useampi starttaus suht hirvittävän pitkiä ja putkesta yksi "pierasu"
No sitten tarkistamaan puolien johdot, tulpanjohdot, liittimet ym ym ( kiitokset kerhon jäsenille Ponttu, Hanscki ja Räksä) neuvoista ja tsempistä. No mitään liittimiä tai muuta en tuossa tarkastuksessa aukaissut jos ei olut tölkkiä lasketa ja aivan megalomaanisen ketutuksen vallitessa taas starttaamaan,, ja SEHÄN LÄHTI!!! no äkkiä sammutus ja uudelleen starttaus ja sama mutta käynnistys oli niin nopea ettei juurikaan starttia ehtinyt kuulla. Olin jo valms soittamaan Jotain manaajaa paikalle? oisinkin jos oisin numeron tiennyt. Mistälie mulle oli suuttunut?? varmaan kun sen pakoputkiakin romplasin ( tee se itse 4-1,n) Josta myös kiitokset AV,lle. Tuntui kyllä siltä että tuolla GBZ,lla jokin oma tahto ja tahtoi ilmoittaa että en tahdo ilmajäähdytteisenä lähteä yhtään mihkään hikoilemaan,,,, HIKOILE SINÄ. Kawailu on kiva kesäharrastus.