Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawan oma tahto
ViestiLähetetty: Su Heinä 28, 2019 13:40 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2014 16:49
Viestit: 52
Paikkakunta: Lahti
No harrastus mielessä aloitin "pientä pintasäätöä" tekemään ja venttiilin välykset mittailin. Homma meni ihan kivasti hikoillessa taivasalla +30 lämmössä, siinä samalla ajattelin vilkaista ilmanotto koppaa siis koteloa ennen kurkkuja. Yllätys olikin melkoinen,,, tai olinhan talvella vaihtanut ilmansuodattimen mistä oli ns "hävinnyt" osa pois siis sitä superlonia:) Ällöä mujua koko kotelo pohjasta puoleenväliin asti?? no tiesin kyllä että mitä on mutta kumminkin uuden putsarin paikoilleen laittaessa pyyhin kotelon?? Bräkleenillä putsaus helppoa ja rätti kuivaus samalla läppien kurkkujen putsaus. Helvetin moinen äheltäminen paikoilleen laitossa mutta sinne meni. Siispä kamat paikoilleen johdot kiinni ( liittimet putsattu ja mitattu) no siispä starttaamaan,useampi starttaus suht hirvittävän pitkiä ja putkesta yksi "pierasu" :kk: No sitten tarkistamaan puolien johdot, tulpanjohdot, liittimet ym ym ( kiitokset kerhon jäsenille Ponttu, Hanscki ja Räksä) neuvoista ja tsempistä. No mitään liittimiä tai muuta en tuossa tarkastuksessa aukaissut jos ei olut tölkkiä lasketa ja aivan megalomaanisen ketutuksen vallitessa taas starttaamaan,, ja SEHÄN LÄHTI!!! no äkkiä sammutus ja uudelleen starttaus ja sama mutta käynnistys oli niin nopea ettei juurikaan starttia ehtinyt kuulla. Olin jo valms soittamaan Jotain manaajaa paikalle? oisinkin jos oisin numeron tiennyt. Mistälie mulle oli suuttunut?? varmaan kun sen pakoputkiakin romplasin ( tee se itse 4-1,n) Josta myös kiitokset AV,lle. Tuntui kyllä siltä että tuolla GBZ,lla jokin oma tahto ja tahtoi ilmoittaa että en tahdo ilmajäähdytteisenä lähteä yhtään mihkään hikoilemaan,,,, HIKOILE SINÄ. Kawailu on kiva kesäharrastus. :moto:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawan oma tahto
ViestiLähetetty: Su Heinä 28, 2019 15:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, olin vain välikätenä, jäsen Hanscilta Tulikuumia pakoputkia varten sen juuriputkiston sain. Onneksi en teurastamaan ehtinyt sitä, ei vätystely ja nahjustelu siis aina pahasta ole. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawan oma tahto
ViestiLähetetty: Ke Heinä 31, 2019 11:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Hienoa että nyt toimii.. :moto:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawan oma tahto
ViestiLähetetty: Su Elo 04, 2019 08:26 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
ei muuta ku HANAA! :rock: :rock: :rock:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com