Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ma Touko 13, 2024 23:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawasaki gpz 750 -85
ViestiLähetetty: Ke Huhti 23, 2008 06:51 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 14:13
Viestit: 7
Paikkakunta: Kiiminki
Moron,
voisikos joku antaa näpäkän vinkin miten saan ajoitukset kohilleen kun alan läjäämään konetta? Kansi on kasassa, ventiilit läpätty mutta säätänyt en vielä ole, että säätöarvot tarvihtisin myös.
nokka-akseleissa on meleko ymmärrettävät merkit, mutta kampiakselin asennosta ei mitään hajua, mistä löytyy merkit siihen?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki gpz 750 -85
ViestiLähetetty: Ke Huhti 23, 2008 16:39 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1220
Paikkakunta: Turku
Luulemma että kampiakseli pitäisi olla kuten muissa T-merkissä (top dead centre), jos sytytyspuolen päästä on vaihdettu rankemmin osia eikä merkkiä enää ole, niin ajoittamalla vaikka tulpan reiästä 1 ja 4 sylinteri yläkuolokohtaan niin silloin ollaan kampiakselilla T-kohdassa.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki gpz 750 -85
ViestiLähetetty: Ke Huhti 23, 2008 20:33 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Vanhasta tulpasta saa rakentamalla mittakepin YKK varten. Posliini poikki ja poraa tulppa ontoksi pylväsporakoneella. Pyöreä reikään väljä puutikku (alapäästään pyöreäksi teroitettu) reijästä ja tikun yläpäähän vaikka kuminen o-rengas toppariksi ettei putoa AKK lähestyttäessä mukiin liian paljon sisälle. Puutikkuun mm asteikko YKK vaikka punaisella ois jo luxusta.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki gpz 750 -85
ViestiLähetetty: To Huhti 24, 2008 06:11 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tässä nokkien ajoitusohjeet Kawan omasta huoltomanuaalista


Liitteet:
Z750_nokkien ajoitus.zip [205.71 KiB]
357 kertaa

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki gpz 750 -85
ViestiLähetetty: Pe Huhti 25, 2008 11:31 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 14:13
Viestit: 7
Paikkakunta: Kiiminki
Kiitokset, eiköhän näillä evväillä jo jotakin saa aikaiseksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki gpz 750 -85
ViestiLähetetty: Pe Touko 23, 2008 11:46 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 14:13
Viestit: 7
Paikkakunta: Kiiminki
Heps,

Kiitokset neuvvoista, tais tärähtää merkit kohilleen kun kerran lähti laakista käyntiin.
Nyt vaan sitten tarvihtis neuvvoja kaasuttimien säätöön, sylinterien tilavus on nyt 810cc ja kuulostaa käyvän laihalla.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com