Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Touko 12, 2024 08:51

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 21:06 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi
sain Turbon liikenteeseen 5 vuoden odottelun jälkeen. Olen kuullut urbaanilegendan, että jossakin on ruuvi tai jotain jota säätämällä mopoon saa lisää voimaa. Onkohan se totta? Missähän se sijaitsee ja mitä pitää tehdä?

t Vesa

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 22:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Linkki 750 turbon omille sivuille: http://750turbo.com/
siellä on Kawasakin oma ohje jossa laitetaan vastus sinne penkin takana olevaan digiboksin johdon väliin.
Sillä säädetään mm. seosta - varo ettei mene liian laihalle! Nimim. ehkäsiitäjohtuisulanutmäntä!
Itse laitoin siis säätöpotikan, mutta en ole viel'ä saanut tuon onnettoman tapahtuman jälkeen konetta tulille.
Löytyy ne ohjeet täältä KawaziNetin sivuiltakin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 21, 2011 07:41 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
En kyllä usko, että sulanut mäntä jouhtui "RaceModesta". Minulla oli Turbossa aikoinaan sama kytkentä käytössä ja hyvin pelitti.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 21, 2011 08:55 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Täytyy olla todella huono tuuri jos mäntä sulaa. Mulla oli ~10 puristukset, hurjasti sytytysennakkoa ja ahtoja välillä 1 - 1,5 bar enkä tajunnut mikä vaivaa kun bensapumppu kavitoi. Tulpan maaelektrodeja katosi useita mutta männät pysyi ihan virheettöminä. Ehkä tuo kaikki tapahtui niin nopeasti ettei männät ehtineet kyrvähtää kun kone jo tumppasi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 21, 2011 21:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Joo, en mäkään varma ole mistä se ykköspytyn mäntä sen sulamisen keksi, ajattelin että voiskos johtua että käy laihalla, kun se vastus tietääkseni saa aikaan seoksen säädön? On tietty monia muita vaihtoehtoja sille sulamis ilmiölle. Kattotaan jokohan sen kesäloman aikana saisi käyntiin.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com